Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.

Bone-14 skrev:Hvis der er noget jeg er træt af er det at gå rundt på tær fordi jeg er hvid - Der skal ingenting til for at blive kaldt racist nu til dags. Jeg er træt af folk der har boet i Danmark i flere år og ikke snakker dansk - stopper her, ellers er der nok en der trækker racist kortet.
Jeg er ligeglad hvor man er fra, så længe man integrerer sig i samfundet.

Bone-14 skrev:Jeg er ligeglad hvor man er fra, så længe man integrerer sig i samfundet.

Bicepsosaurus skrev:Er det altid samfundets skyld at nogle mennesker måske ser skævt til en på grund af f.eks en anden hudfarve eller et valg om at være homoseksuel? Eller skal man som menneske lære at acceptere at den man er, eller vælger at være måske kan kan blive dårligt modtaget hos andre dele af befolkningen?

8800 skrev:Bone-14 skrev:Jeg er ligeglad hvor man er fra, så længe man integrerer sig i samfundet.
Hvornår er man integreret?

Dingo skrev:8800 skrev:Bone-14 skrev:Jeg er ligeglad hvor man er fra, så længe man integrerer sig i samfundet.
Hvornår er man integreret?
Jeg synes dog hurtigt at danskerne, især den ældre generation, kan fare op hvis nu en med indvandrer baggrund eksempelvis siger "Jo selvfølgelig er jeg dansk, men inderst inde vil jeg jo altid være tyrker/somalier/araber".
Hvis jeg flyttede til et hvilket som helst andet land, der lige var lidt længere væk end Sverige (Spanien, England, Italien, Tyrkiet, whatever), så ville jeg da have det på samme måde. Jeg ville da stadig føle mig dansk og ikke glemme mine rødder. Det ville mine børn nok heller ikke. Og når der var landskamp ville jeg nok også heppe mest på Danmark.
Gensidig respekt er nok det der halter mest ...

Morten273 skrev:Jeg vil ærligt indrømme jeg synes ikke det passer ind herhjemme når muslimer har burka på, (findes der overhovedet nogle i dk med det?) men almindeligt slør, hvor de stadig har fra toppen af panden og ned til hagen åbenter fint for mig.
Jeg kan dog ikke se pointen i, at det skal være fint for dig, for at det skal passe ind i Danmark? Hvis kvinden har det bedst i burkaen, så er det vel lidt ligegyldigt, hvad der er fint for dig? Jeg beklager, hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Weezy skrev:Morten273 skrev:Jeg vil ærligt indrømme jeg synes ikke det passer ind herhjemme når muslimer har burka på, (findes der overhovedet nogle i dk med det?) men almindeligt slør, hvor de stadig har fra toppen af panden og ned til hagen åbenter fint for mig.
Der er kvinder med burka i Danmark, men det er dog få, og 98% af dem findes nok i København. Jeg respekterer din holdning omkring, du ikke synes, burka høre hjemme i Danmark, jeg deler dog ikke samme holdning... måske fordi jeg er muslimJeg kan dog ikke se pointen i, at det skal være fint for dig, for at det skal passe ind i Danmark? Hvis kvinden har det bedst i burkaen, så er det vel lidt ligegyldigt, hvad der er fint for dig? Jeg beklager, hvis jeg har misforstået dit indlæg.

BloodJunkie skrev:
Og sådan noget synes jeg ikke er super: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... 821188.ece

toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
Dog er det noget lort de laver i de større byer med deres indvandrer bander.
Også noget lort at der om nogle år sansynligvis ikke er flere rene danskere tilbage! Når vi får børn med udlændinge er det jo kun et spørgsmål om tid, før de er i alle vores gener, og alle i verden ligner hinanden...

tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
Også noget lort at der om nogle år sansynligvis ikke er flere rene danskere tilbage! Når vi får børn med udlændinge er det jo kun et spørgsmål om tid, før de er i alle vores gener, og alle i verden ligner hinanden...
Holy shit, ved overhovedet ikke hvor jeg skal starte...
Din post i sammenligning kunne have været:
"Har ikke noget imod jøder"
"HEIL HITLER"

Lean2000 skrev:tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
"HEIL HITLER"
I am not a racist. Racism is a crime and only black people do crime.![]()
Et eller andet sted har han jo ret. Men ingen tør sige noget for så er man jo racist nedladende. Eller en troll osv.

tazed skrev:
"HEIL HITLER"

ChristianR skrev:BloodJunkie skrev:
Og sådan noget synes jeg ikke er super: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... 821188.ece
Enig. Fy for f.... Jeg forstår slet ikke, de ønsker at bo I et land, de ikke sætter pris på, til hvis soldater de ønsker død over. Men ydelserne i Danmark er tilsyneladende attraktive nok til at se igennem fingre med, at man hader landet og ønsker død over dens borgere.
Sådan et billede burde resultere i øjeblikketligt Game Over for overførselsindkomst resten af livet. Så ville deres valg af land foregå på et mere nuanceret grundlag.
Lean2000 skrev:Et eller andet sted har han jo ret. Men ingen tør sige noget for så er man jo racist nedladende. Eller en troll osv.

tazed skrev:Lean2000 skrev:tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
"HEIL HITLER"
Et eller andet sted har han jo ret. Men ingen tør sige noget for så er man jo racist nedladende. Eller en troll osv.
Ja, vi skal passe på at vi ikke får URENE BØRN!! Det ville jo være forfærdeligt!
og det er absolut KUN indvandrere der har bander.

ThePhoenix skrev:ChristianR skrev:BloodJunkie skrev:
Enig. Fy for f.... Jeg forstår slet ikke, de ønsker at bo I et land, de ikke sætter pris på, til hvis soldater de ønsker død over. Men ydelserne i Danmark er tilsyneladende attraktive nok til at se igennem fingre med, at man hader landet og ønsker død over dens borgere.
Sådan et billede burde resultere i øjeblikketligt Game Over for overførselsindkomst resten af livet. Så ville deres valg af land foregå på et mere nuanceret grundlag.
Lagde du mærke til hvor få mænd der var billeder af? Det er netop fordi der med overvejende sandsynlighed kun er en meget lille del af muslimer i Danmark der er ekstreme som de tåber i artiklen.

Lean2000 skrev:tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
"HEIL HITLER"

Jiyan skrev:Lean2000 skrev:tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
"HEIL HITLER"
Jeg ville ikke bruge udtrykket "rene" danskere eller "rene" om langt de fleste folk, fordi folk har bollet på kryds og tværs i århundreder. Jeg synes dog at det er værd at skænke en tanke, at trækket blå øjne er relativt skrøbeligt og også, på verdensplan, relativt sjældent. Der er en hel del flere folk med brune øjne og lignende end der er folk må blå øjne, og hvis en person med brune øjne og en person med blå øjne får børn, så er sandsynligheden for, at barnet får andet end blå øjne størst.

Bjoernkp skrev:Jiyan skrev:Lean2000 skrev:tazed skrev:toto_G4M3R skrev:Har ikke noget imod udlændinge
"HEIL HITLER"
Jeg ville ikke bruge udtrykket "rene" danskere eller "rene" om langt de fleste folk, fordi folk har bollet på kryds og tværs i århundreder. Jeg synes dog at det er værd at skænke en tanke, at trækket blå øjne er relativt skrøbeligt og også, på verdensplan, relativt sjældent. Der er en hel del flere folk med brune øjne og lignende end der er folk må blå øjne, og hvis en person med brune øjne og en person med blå øjne får børn, så er sandsynligheden for, at barnet får andet end blå øjne størst.
Så vi skal sørge for, at folk tager højde for dette før de forelsker sig?

Bjoernkp skrev:
Hvad er så pointen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster