Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

roffer skrev:hej med jer . jeg var inde og træne i dag og efter min squat kom center lederen hen til mig og spurgte om jeg ikke ville have en xl shake med vanillie som han stod med i hånden . jeg tager imod den og da siger han , "den er godt nok 2 dage for gammel" hvor efter jeg tvivler lidt på om den er god. nogen der ved om man får det dårligt af at drikke sådan en ?

Mælk er en undtagelse har jeg fundet ud af...
fedania skrev:roffer skrev:hej med jer . jeg var inde og træne i dag og efter min squat kom center lederen hen til mig og spurgte om jeg ikke ville have en xl shake med vanillie som han stod med i hånden . jeg tager imod den og da siger han , "den er godt nok 2 dage for gammel" hvor efter jeg tvivler lidt på om den er god. nogen der ved om man får det dårligt af at drikke sådan en ?
Hvis det er en "bedst før" dato, så handler det udelukkende om, at konsistensen måske ikke længere lever op til de krav producenten har til produktet. Det kan eksempelvis være lidt klumpet eller skille en smule. Men der er absolut intet sundhedsfarligt i at indtage sådan en fødevare, hvis den lugter normalt.
Hvis det er en "anvendes inden" dato (det er som regel på fersk kød og fisk man finder sådan en), så kan det være sundhedsfarligt at indtage den efter datoen.
Så drik du bare løs, hvis den lugter normalt når du åbner den.

smagte fint så håber jeg overlever uden for meget diare ^^
Assault skrev:De kan holde sig op til 7-10 dage efter udløbsningdatoen

Pallen skrev:Assault skrev:De kan holde sig op til 7-10 dage efter udløbsningdatoen
Hvor ved du det fra? Har du da eksperimenteret?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster