Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PK89 skrev:grøn te kan godt anbefales som kosttilskud... Cayenne er også udemærket - det sætter forbrændingen op

Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
Lige nu drikker jeg noget i retning af en liter grøn is-te om dagen.

Xiva skrev:Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
+1
Bare normal te

Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?

Wopper skrev:Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
Hjemmelavet, eller?

Nick9000 skrev:Wopper skrev:Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
Hjemmelavet, eller?
Jep jep

Ronzefar skrev:Nick9000 skrev:Wopper skrev:Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
Hjemmelavet, eller?
Jep jep
Vil du dele din opskrift?

Macdoody skrev:PK89 skrev:grøn te kan godt anbefales som kosttilskud... Cayenne er også udemærket - det sætter forbrændingen op
Det sætter ikke forbrændingen nævneværdigt op. Grøn the er dog rig på antioxidanter!

PK89 skrev:der er også grøn te i de der CLA piller, som man taber sig af... (CLA er et produkt fra mælk, som skulle omdanne fedt)

Ronzefar skrev:Nick9000 skrev:Wopper skrev:Nick9000 skrev:Mener at have læst på T-nation at grøn the indeholder stoffer der skulle have antiøstrogen virkning - nogen der kan be- eller afkræfte?
Hjemmelavet, eller?
Jep jep
Vil du dele din opskrift?

Xiva skrev:Jeg har prøvet opskriften og det smager mums, men det tager en helvede masse tid at få kølet ned![]()

Uha, den er lidt lakrids. Høje koncentrationer er antiøstrogene, mens lave er proøstrogene. Tilgengæld har asiatiske kvinder, der drikker grøn te lavere østrogen end dem der slet ikke drikker te, mens dem der drikker sort te har højereOg kan du be- eller afkræfte om der skulle være nogle antiøstrogene stoffer i grøn the?

Smeden skrev:catechiner=sunde ting i te.Uha, den er lidt lakrids. Høje koncentrationer er antiøstrogene, mens lave er proøstrogene. Tilgengæld har asiatiske kvinder, der drikker grøn te lavere østrogen end dem der slet ikke drikker te, mens dem der drikker sort te har højereOg kan du be- eller afkræfte om der skulle være nogle antiøstrogene stoffer i grøn the?Så kan du tænke lidt over den.

Smeden skrev:Med lave mængder mente jeg nu at man putter lave eller høje i en petriskål med østrogenreceptorer. Som bekendt er optaget jo ret lavt i mennesker, så mon ikke koncentrationerne er lave i os?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster