Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Hvis du har lyst til at prøve det, og du føler at din idé højner kvaliteten af din træning og gør det til en større fornøjelse at træne, så skal du da bare forsøge. Så er det jo bare ikke længere et fuldkomment komplet GT 10x10 det køres, but who cares? Hvis det gør din træning bedre.

Illisher skrev:SørenDP skrev:Hvis du har lyst til at prøve det, og du føler at din idé højner kvaliteten af din træning og gør det til en større fornøjelse at træne, så skal du da bare forsøge. Så er det jo bare ikke længere et fuldkomment komplet GT 10x10 det køres, but who cares? Hvis det gør din træning bedre.
så skulle du have valgt german volume training. Kan desværre ikke lige google mig til den artikel t-muscle havde liggende. men det lidt det samme som GT10x10 men der kører man kører man 4 forskellige øvelser til samme muskelgruppe.
prøv om du kan finde noget om det hvis du vil

DHL^ skrev:Illisher skrev:SørenDP skrev:Hvis du har lyst til at prøve det, og du føler at din idé højner kvaliteten af din træning og gør det til en større fornøjelse at træne, så skal du da bare forsøge. Så er det jo bare ikke længere et fuldkomment komplet GT 10x10 det køres, but who cares? Hvis det gør din træning bedre.
så skulle du have valgt german volume training. Kan desværre ikke lige google mig til den artikel t-muscle havde liggende. men det lidt det samme som GT10x10 men der kører man kører man 4 forskellige øvelser til samme muskelgruppe.
prøv om du kan finde noget om det hvis du vil
http://www.t-nation.com/free_online_art ... aining&cr=
?

Daviid0z skrev:nogen der vil svare hurtigt så jeg ved om jeg skal tage til træning idag eller ej?
Kan ikk se nogen ulempe i det, men hvis nogen har en anden forklaring må de gerne skrive

Daviid0z skrev:Kan man ikke bare køre 3 on 1 off?
bryst ryg
dødløft ben
skulder triceps biceps
off
istedet for
bryst ryg
dødløft ben
off
skulder triceps biceps?
off

Daviid0z skrev:og ingen forskel nu når det er 10x10? Høj volume.´
Hvorfor har de så ikk lavet programmet sådan?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster