Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sataoperca skrev:Jeg sætter en pose pebernødder på, at centret ikke bliver medlem af anti-doping Danmark![]()
Hvorfor mener du i øvrigt at det skule være det bedste center ? hvad er dine kriterie ? det er måske at de ikke er medlem af anti-doping Danmark

Sataoperca skrev:Jeg sætter en pose pebernødder på, at centret ikke bliver medlem af anti-doping Danmark![]()
Hvorfor mener du i øvrigt at det skule være det bedste center ? hvad er dine kriterie ? det er måske at de ikke er medlem af anti-doping Danmark

taler skrev:og så er de ikke medlem af anti doping Danmark. Kan klart anbefales.

pumpfmaster skrev:Det er da ikke alle mennesker der gider have en fremmed mand til at glo på ens pik, jeg fortrækker selv at træne i et center der ikke er medlem..
Nægter medlemmet at lade sig dopingteste, uanset årsagen hertil, betragtes dette som en positiv prøve. Oplysning om en positiv prøve vil blive videregivet til Anti Doping Danmark, og medfører således udelukkelse fra træning i øvrige centre der er tilknyttet Anti Doping Danmark.
Efter at du er indkaldt til dopingkontrol, er det din pligt at afgive en urinprøve. Hvis du nægter eller på anden måde forsøger at undgå kontrollen, vil dette blive tolket på samme måde som en positiv prøve.

newbiepumper skrev:taler skrev:og så er de ikke medlem af anti doping Danmark. Kan klart anbefales.
Kan det anbefales fordi, at de ikke er medlem af anti doping Danmark?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster