hvad synes i? kig også evt på hans andre videoer..
Har tjekket flere ud derinde, som ikke helt siger at man skal træne som i gør herinde
+ er han på noget, for så gider jeg slet ikke kigge på ham mer?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiver skrev:Jeg kan ikke lige se noget hokus pokus omkring hans træning lige umiddelbart

Daviid0z skrev:

asusvenus skrev:Daviid0z skrev:
Ja for folk der krudter er per defination uintelligente.

Misterhamper skrev:asusvenus skrev:Daviid0z skrev:
Nej men det gør FULDSTÆNDIG ligemeget hvad en på krudt gør for at blive stor, for de behøver faktisk slet ikke gøre noget særligt. De vokser af ALT, så når de bruger tid på at finde de perfekte øvelser og sæt-reps og programmer der virker bedst på dem for at vokse maksimalt, så spilder de faktisk bare deres tid - for de vil vokse maksimalt af ALT.

Moqensen skrev:Misterhamper skrev:asusvenus skrev:Daviid0z skrev:
Nej men det gør FULDSTÆNDIG ligemeget hvad en på krudt gør for at blive stor, for de behøver faktisk slet ikke gøre noget særligt. De vokser af ALT, så når de bruger tid på at finde de perfekte øvelser og sæt-reps og programmer der virker bedst på dem for at vokse maksimalt, så spilder de faktisk bare deres tid - for de vil vokse maksimalt af ALT.
Lige præcis.

essensen skrev:Moqensen skrev:Misterhamper skrev:asusvenus skrev:Daviid0z skrev:
Lige præcis.
Du fangede ikke ironien?

Illisher skrev:On topic:
Synes da han lydder rimelig klog. har kigget et par af hans videoer, og det er en rigtig god gennemgang han giver. Han forklare det på en god måde så alle kan være med.
Jeg kan godt lide hans videoer og gennemgang af dem.
Om han snyder eller ej er for mig ilgegyldigt. Hans råd er da stadig gode

Andersbr skrev:Illisher skrev:On topic:
Synes da han lydder rimelig klog. har kigget et par af hans videoer, og det er en rigtig god gennemgang han giver. Han forklare det på en god måde så alle kan være med.
Jeg kan godt lide hans videoer og gennemgang af dem.
Om han snyder eller ej er for mig ilgegyldigt. Hans råd er da stadig gode
Han går vel groft sagt bare en masse ting igennem, som 1.000 før ham også har fortalt om.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster