Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bundgaard90 skrev:troede jeg sku ikke eksisteredemen som alt andet sport, så jo
![]()

mikey skrev:Fuck han er cool - han har spindere på sin handijeep - OVER cool

TmZe skrev:mikey skrev:Fuck han er cool - han har spindere på sin handijeep - OVER cool
Ja og når han laver chins vil jeg da håbe for ham selv det er en letvægter:D Men måske mangler vi lidt neon lys... men kan vare det er monteret, tænder det bare først når det er mørkt
Men fed jeep, hvis mit understel hellere ik virkede ville jeg da også pimpe vognen 

Mandenibusken999 skrev:argh jeg kan ikke klare at se på sådan noget.
Men det ser sg sygt ud med de chins han laver og dem form.

Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.

Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.
På den anden side, så tror jeg faktisk ikke du har ret, jeg tror virkelig de nyder livet. Lad os sige denne mand fik sit handicap i en bilulykke fx. fordi en af hans venner var sprit billist, de andre i bilen døde undtagen ham. han blev så lam i underdelen, tror du ikke han nyder og er virkelig glad for at overleve? De fleste mennesker tager sq livet for givet for ofte.

p0ulsen skrev:Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.
På den anden side, så tror jeg faktisk ikke du har ret, jeg tror virkelig de nyder livet. Lad os sige denne mand fik sit handicap i en bilulykke fx. fordi en af hans venner var sprit billist, de andre i bilen døde undtagen ham. han blev så lam i underdelen, tror du ikke han nyder og er virkelig glad for at overleve? De fleste mennesker tager sq livet for givet for ofte.
Dér tror jeg ikke du har helt ret, Hr. Henriksen. Jeg tror, eller i dette tilfælde kan jeg kun snakke på egne vegne, at hvis jeg kørte galt sammen med et par venner, som alle var ædru og ikke påvirket af de gængse stoffer; klar i hovedet, ville jeg have det dårligt og ønske at det var mig selv, som havde taget billetten. Den gruppe af mennesker du nævner MÅ føle en usædvanlig stor skyldfølelse som hele tiden sidder i knolden på dem og følger dem hele tiden.
Jeg tror, at disse mennesker har fundet en passion i styrketræning og at de derigennem får lykken ud af livet. Handicappede folk kan sagtens have et godt liv, selvom der altid vil være forhindringer.

Henriksen skrev:p0ulsen skrev:Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.
Dér tror jeg ikke du har helt ret, Hr. Henriksen. Jeg tror, eller i dette tilfælde kan jeg kun snakke på egne vegne, at hvis jeg kørte galt sammen med et par venner, som alle var ædru og ikke påvirket af de gængse stoffer; klar i hovedet, ville jeg have det dårligt og ønske at det var mig selv, som havde taget billetten. Den gruppe af mennesker du nævner MÅ føle en usædvanlig stor skyldfølelse som hele tiden sidder i knolden på dem og følger dem hele tiden.
Jeg tror, at disse mennesker har fundet en passion i styrketræning og at de derigennem får lykken ud af livet. Handicappede folk kan sagtens have et godt liv, selvom der altid vil være forhindringer.
Jeg tror du misforstod mig, det var blot et eksempel med en spirituskørsel, jeg mente nu i dette tilfælde at den nu handicappede person var med passager og ikke fører
Men det kunne ligeså godt have været en som har overlevet noget ekstremt som en lavine men blev lam under det eller noget ligende ?

Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.

Bundgaard90 skrev:Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er synd de skal gå rundt med et permanent handicap og ikke at kunne nyde livet fuldt ud og bare at sidde der i stolen og kigge på normale mennesker.
Mener det er ham herDet ser da i hvert fald ud til at have ændret hans liv fuldstændigt!!!
)

Bundgaard90 skrev:Fik sku helt medlidenhed med ham her!! Han må virkelig elske sporten!!!

Karl Æg skrev:
Come on pushit, PUSHIT!
Don't do drugs, kids.

Mandenibusken999 skrev:Bundgaard90 skrev:Fik sku helt medlidenhed med ham her!! Han må virkelig elske sporten!!!
damn =D>

Henriksen skrev:Mandenibusken999 skrev:Bundgaard90 skrev:Fik sku helt medlidenhed med ham her!! Han må virkelig elske sporten!!!
damn =D>
Sørgeligt og se på, gad vide om han har en hjælper på når han skal styre vægtene ? For altså det må være lidt svært med teknik osv. når man ryster sådan

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster