Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hyebass skrev:Medbring en håndvægt overalt, og tag 50 reps hvert 20 minut. Så holder du konstant god pump

toto_G4M3R skrev:Tab dig så dit fedt forsvinder. Du kan ikke træne dine muskler hårde eller bløde.
Min fedt procent er rimlig lav omkring 7-9% jeg prøver at trænde noget mere 

BB4Life1984 skrev:Muskler er kun hårde, når man spænder dem. Prøv, at mærk på en bøf fra supermarkedet en dag

Mariuskure skrev:toto_G4M3R skrev:Tab dig så dit fedt forsvinder. Du kan ikke træne dine muskler hårde eller bløde.
TakMin fedt procent er rimlig lav omkring 7-9% jeg prøver at trænde noget mere

BB4Life1984 skrev:Muskler er kun hårde, når man spænder dem. Prøv, at mærk på en bøf fra supermarkedet en dag

DanielDørge skrev:Mariuskure skrev:toto_G4M3R skrev:Tab dig så dit fedt forsvinder. Du kan ikke træne dine muskler hårde eller bløde.
Hvem siger at din fedtprocent er 7-9 %?

peter n skrev:BB4Life1984 skrev:Muskler er kun hårde, når man spænder dem. Prøv, at mærk på en bøf fra supermarkedet en dag
Nogle gange kan man ikke bestemme hvor meget man vil spænde dem. Har du en mindre overbelastning, vil din muskel, eller dele af den, ofte være hypertonisk - altså anspændt selv under hvile.
/Capt. Obvious mode off

Mariuskure skrev:toto_G4M3R skrev:Tab dig så dit fedt forsvinder. Du kan ikke træne dine muskler hårde eller bløde.

Legend skrev:peter n skrev:BB4Life1984 skrev:Muskler er kun hårde, når man spænder dem. Prøv, at mærk på en bøf fra supermarkedet en dag
Nogle gange kan man ikke bestemme hvor meget man vil spænde dem. Har du en mindre overbelastning, vil din muskel, eller dele af den, ofte være hypertonisk - altså anspændt selv under hvile.
/Capt. Obvious mode off
En hypertonisk muskel er vel også en hård muskel? <3

peter n skrev:Legend skrev:peter n skrev:BB4Life1984 skrev:Muskler er kun hårde, når man spænder dem. Prøv, at mærk på en bøf fra supermarkedet en dag
/Capt. Obvious mode off
En hypertonisk muskel er vel også en hård muskel? <3
Ja, jeg tager altid i byen med hypertoniske biceps <3

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster