jeg ville bare lige få afkræftet en myte ,
passer det at hash & Smøger ''Æder'' dit fedt på kroppen , og dermed gør det svære at tage på

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sierrakilo skrev:http://tinyurl.com/6f3sycy
Værsgo'

Hercules92 skrev:Hey ,
jeg ville bare lige få afkræftet en myte ,
passer det at hash & Smøger ''Æder'' dit fedt på kroppen , og dermed gør det svære at tage på

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Rygning (nikotin) fjerner ~10% af din sult.
Hash øger den.. A lot..
Der er intet som et max tungt FB program, så en joint, og så bare stoppe mad i hovedet til man går i seng.

Bone-14 skrev:Jeg-er-sulten skrev:Rygning (nikotin) fjerner ~10% af din sult.
Hash øger den.. A lot..
Der er intet som et max tungt FB program, så en joint, og så bare stoppe mad i hovedet til man går i seng.
Hvad fanden er 10% af ens sult?
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Theaadark skrev:Er ret sikker på du forbinder det med bong, da det får dig til at tabe dig hvis du ryger fast. men med joints burde det slet slet ikk være noget problem da, du netop bliver sulten får "frodern" på ;)
Drop bongen, Keep the spliff
Quit the shit

Jeg-er-sulten skrev:Theaadark skrev:Er ret sikker på du forbinder det med bong, da det får dig til at tabe dig hvis du ryger fast. men med joints burde det slet slet ikk være noget problem da, du netop bliver sulten får "frodern" på ;)
Quit the shit
Hvad forskel skulle bong vs joint gøre?
Hvis jeg ryger en joint får jeg æder på. Hvis jeg spiser haskage får jeg æder på. Drikker jeg guldkakao får jeg æder på. Ryger jeg på pibe, bong, chillum, chubang osv, får jeg stadig æder på.

mikkel_baech skrev:Måkse du skulle prøve at træne lidt mere istedet for at være skæv? Så kan det være du ren faktisk kan bidrage med noget nyttigt viden til dette forum der trodsalt er mest omhandlende træning og kost, du ved Bodybuilding og den slags.

Jeg-er-sulten skrev:mikkel_baech skrev:Måkse du skulle prøve at træne lidt mere istedet for at være skæv? Så kan det være du ren faktisk kan bidrage med noget nyttigt viden til dette forum der trodsalt er mest omhandlende træning og kost, du ved Bodybuilding og den slags.
Det ene udelukker ikke det andet.
Denne debat handler om hash - derfor er min viden omkring emnet også nyttig.
Og blot fordi jeg ved noget om hash, betyder det ikke jeg ikke ved noget om træning eller kost.
Pak dine latterlige fordomme sammen, og smut ud af debatten, hvis du ikke kan lide den.

mikkel_baech skrev:Jeg-er-sulten skrev:mikkel_baech skrev:Måkse du skulle prøve at træne lidt mere istedet for at være skæv? Så kan det være du ren faktisk kan bidrage med noget nyttigt viden til dette forum der trodsalt er mest omhandlende træning og kost, du ved Bodybuilding og den slags.
Det ene udelukker ikke det andet.
Denne debat handler om hash - derfor er min viden omkring emnet også nyttig.
Og blot fordi jeg ved noget om hash, betyder det ikke jeg ikke ved noget om træning eller kost.
Pak dine latterlige fordomme sammen, og smut ud af debatten, hvis du ikke kan lide den.
Men hvorfor sidde og uddele guldkorn om hash på et trænings forum? jeg forstår det ikke. Er det så slemt at sidde med det alene at man simpelthen er nød til at snakke med gud og hver mand om det?
og hvis din stat liste passer så jo så ved du ikke en skid om træning og burde blot læse og tage ved lære herinde som alle andre nybegyndere.

mikkel_baech skrev: Men hvorfor sidde og uddele guldkorn om hash på et trænings forum? jeg forstår det ikke. Er det så slemt at sidde med det alene at man simpelthen er nød til at snakke med gud og hver mand om det?
og hvis din stat liste passer så jo så ved du ikke en skid om træning og burde blot læse og tage ved lære herinde som alle andre nybegyndere.

mikkel_baech skrev:Jeg-er-sulten skrev:Theaadark skrev:Er ret sikker på du forbinder det med bong, da det får dig til at tabe dig hvis du ryger fast. men med joints burde det slet slet ikk være noget problem da, du netop bliver sulten får "frodern" på ;)
Quit the shit
Hvad forskel skulle bong vs joint gøre?
Hvis jeg ryger en joint får jeg æder på. Hvis jeg spiser haskage får jeg æder på. Drikker jeg guldkakao får jeg æder på. Ryger jeg på pibe, bong, chillum, chubang osv, får jeg stadig æder på.
Måkse du skulle prøve at træne lidt mere istedet for at være skæv? Så kan det være du ren faktisk kan bidrage med noget nyttigt viden til dette forum der trodsalt er mest omhandlende træning og kost, du ved Bodybuilding og den slags.

Hash er for sløvende til at ryge på daglig basis.
Det er sandsynligvis cuttet op med en masse lort.

Bone-14 skrev:Hash er for sløvende til at ryge på daglig basis.
Det er sandsynligvis cuttet op med en masse lort.
Dude nej
Kan ikke vi lukke denne her diskussion det er jo ren mund diarré der bliver lukket ud.

Jeg-er-sulten skrev:Rygning (nikotin) fjerner ~10% af din sult.
Hash øger den.. A lot..

SpliFF skrev:Hvad argumenterer i med?
Det er da en noget arrogant attitude.

Bone-14 skrev:SpliFF skrev:Hvad argumenterer i med?
Det er da en noget arrogant attitude.
Hvad fanden skulle man "Cutte" hash op med? Du ville kunne lugte det med det samme?
The Little Kid skrev:
Spøg til side.. Jeg kender et par gutter som ryger regelmæssigt og har ganske habile forme..

Bone-14 skrev:Du har ikke set plastik bliver brugt til at cutte op med nej, hvis du har fået hash med plastik på er det fordi de ikke er fjernet fra pladen. Hvis du røg plastik ville du højst sandsynligt ikke få det særlig godt og det ville kunne lugtes samt smages. En pusher vil have du skal gå tilbage og købe hans produkt, det gør du ikke hvis der er plastik i.
Hash cuttes IKKE op. EOD

clauzen skrev:Bone-14 skrev:Du har ikke set plastik bliver brugt til at cutte op med nej, hvis du har fået hash med plastik på er det fordi de ikke er fjernet fra pladen. Hvis du røg plastik ville du højst sandsynligt ikke få det særlig godt og det ville kunne lugtes samt smages. En pusher vil have du skal gå tilbage og købe hans produkt, det gør du ikke hvis der er plastik i.
Hash cuttes IKKE op. EOD
vil nu give spliFF ret i at der er ikke altid helt rene vare i hvis du køber en klump... men plastic tvivler jeg på og hvis det bliver "cuttet" så er det inden det bliver presset for at ændre en smule på massefylden og sådan...

SpliFF skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster