Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Detorian skrev:Min kæreste fortalte mig godt om dette, men igen, hvad er IKKE kræftfremkaldende nu om dage. Det virker som jeg ikke kan gå uden for en dør, før man hører en eller anden "ekspert" komme frembrusende med et eksperiment omkring jeg kan få kræft af dit og dat.

Spo skrev:Detorian skrev:Min kæreste fortalte mig godt om dette, men igen, hvad er IKKE kræftfremkaldende nu om dage. Det virker som jeg ikke kan gå uden for en dør, før man hører en eller anden "ekspert" komme frembrusende med et eksperiment omkring jeg kan få kræft af dit og dat.
Ja man kan næsten kun grine af det, fordi det er så trist.
Men ufatteligt at ting som at ryge, og spise havregryn skulle have til fælles at give en kræft

Spo skrev:Hey!
Elsker havregryn.
Men hørte den triste nyhed i radioen i dag. at i havregryn (også økologiske) er der så mange tilsætningsstoffer, fordi de skal holde sig så længe, at de i længden kan være kræftfremkaldende. Men jeg håber da på at det er hvis man indtager det i næsten umenneskelige mængder.
Nogen der har noget mere info om dette?
Må indrømme jeg ikke ved hvad jeg skal tro.

Jeg brækker mig snart.. alting giver efterhånden kræft.. det er ikke ret længe siden der var en artikel om at høje kvinder havde støre chance for at få kræft og dø end lave kvinder.. alting giver kræft idag sådan er det...Detorian skrev:Spo skrev:Detorian skrev:Min kæreste fortalte mig godt om dette, men igen, hvad er IKKE kræftfremkaldende nu om dage. Det virker som jeg ikke kan gå uden for en dør, før man hører en eller anden "ekspert" komme frembrusende med et eksperiment omkring jeg kan få kræft af dit og dat.
Ja man kan næsten kun grine af det, fordi det er så trist.
Men ufatteligt at ting som at ryge, og spise havregryn skulle have til fælles at give en kræft
Det er bare ikke noget jeg som person ikke går og tænker over i hverdagen, så ville jeg jo komme til at gå under kategorien Hypokonder.
Det et lidt det samme som de personer der har tvangstanker om bakterier, med at de ikke må røre noget (grove træk jeg taler om), man gider jo heller ikke gå og tænke over hver eneste lille ting man gør her i hverdagen, og om hvordan det i værste tilfælge kan ramme en.

JensL skrev:Jeg fortsætter nu med at spise mine Landlååårt havregryn fra Rema

Kolditz skrev:Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, alt er vel kræftfremkaldene i for store mængder. Hvad med Co2 gasserne, hvad med passiv rygning osv.
Nyd livet i mens du er her, er sikker på at du er en del sundere end 75% af de resterende dansker der spiser junk og ryger osv. Jeg ser mig selv som et sundere menneske og jeg får da mine olier, som skulle have en masse gode egenskaber. Og har du det godt er det jo det vigtigste. En gang var der vist også noget om røde pølser

essensen skrev:Jeg læste godt nyheden i morges. Da jeg så hørte nyhederne i radioen senere på dagen, sagde da at påstanden var meget overdrevet, hvorefter en ekspert udtalte at de, i teorien, kræftfremkaldende stoffer der kunne forekomme ved processen hvor man laver havregryn, er i så mikroskopiske mængder, at det ikke vil have nogen videre betydning.

Rambo-Ringsted skrev:efter hva jeg ved så må der ikke være nogle former for tilsætningsstoffer i økologiske fødevare..

Hammerome skrev:fik fortalt man skal indtage minimum 2 kg om dagen for at der skulle være farer for nogetså spis løs:D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster