Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

marjk skrev:Fx et af mine spørgsmål er at hvordan skal jeg håndtere min mad indtagelse i skolen når jeg tager afsted 7.00 og er hjemme igen 16.30
Der er ingen køleskabe på skolen kun microovne.
Så hvordan klare jeg med maden der? Jeg går ud fra 4 stykker rugbrød er vel ikke nok til de 9½ time

Pind skrev:Du siger du vejer 58 kg, med en højde på 195 cm. Det er ganske rigtigt alt alt for tynd. Med den vægt og højre havner du i den kategori der hedder svært undervægtig.![]()
Jeg går ikke ud fra at du har drøftet dit problem med dine forældre, når nu du nævner at du kun har 7 - 800 kr. at gøre godt med ifb. med madindkøb. .

Mr.TopGear skrev:Før også gerne en træningslog, hvor du noterer træning, fødevareindtag og fremgang med vægten og træningen. Det øger også motivationen at kunne se der er røget et ekstra pung på kroppen eller vægtstangen.

marjk skrev:Mine forældre kender godt til problemer
marjk skrev:Problemet ligger i det med maderne, at så kommer jeg jo til at spise en hel pålægs pakke omdagen hvis ikke det er 2 jeg kommer til at spise
marjk skrev:Og jeg har det meget svært med variet mad, da jeg synes det er lettere og lave 1 slags mad og så massere af dem.
marjk skrev:Vil der være noget galt i at man tog om 10-12 stykker rugbrød med kun kylling pålæg?
marjk skrev:2,14 gram smør
3,53 bacon
Er der ikke et lettere system som gør det ja lettere og mere overskueligt

marjk skrev:Så til at starte med skal jeg bare spise alt hvad jeg kan uden at tænke på om det er sundt eller ej, bare for at simplenthen for at få noget sug på kroppen?

Mr.TopGear skrev:
På baggrund af din lave kropsvægt vil jeg mene, at du blot skal spise alt den slags mad, som du har lyst til uden at fokusere på om det er sundt eller usundt, bare for at få noget sul på kroppen. Har du lyst til en BigMac, så spis for sulan da to BigMascs (samtidig med du selvfølgelig får trænet![]()

)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster