Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Manse_O skrev:Ja, det spørgsmål svarer du vel næsten selv på.

Og lige nu er det fatisk et problem at forstætte som det er.. Bil og kørekort er meget dyrt.. Og hvad jeg mener jeg at det ville "gå udover træningen" er at tiden er knap. Når jeg ikke kan arbejde før kl 3, og jeg skal have ~2 timer fri efter skole/før centeret lukker hver dag er der nok ikke mange steder jeg kan arbejde

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

andreas7074 skrev:Hvornår bliver du så 18, du kan evt. låne penge af din mor og betale dem tilbage med din S.U
Du går fra 0.- til 1200.- som minimum, så hvad er problemet?
I don't get it.
Mvh Andreas

Legend skrev:andreas7074 skrev:Hvornår bliver du så 18, du kan evt. låne penge af din mor og betale dem tilbage med din S.U
I don't get it.
Mvh Andreas
Du skal nok blive til noget i livet med den indstilling.

Og det kan godt være at det ikke ville skade med liidt mindre træning. Vægtløftning er utroligt godt til footballspillere af mange grunde. Men det er ikke emnet.
andreas7074 skrev:Legend skrev:andreas7074 skrev:Hvornår bliver du så 18, du kan evt. låne penge af din mor og betale dem tilbage med din S.U
I don't get it.
Mvh Andreas
Han siger han ikke gider arbejde. jeg giver ham et alternativ, skal jeg nu hænges ud for dette?
Du synker dybt.
Mvh Andreas.

Legend skrev:andreas7074 skrev:Legend skrev:andreas7074 skrev:Hvornår bliver du så 18, du kan evt. låne penge af din mor og betale dem tilbage med din S.U
I don't get it.
Mvh Andreas
Han siger han ikke gider arbejde. jeg giver ham et alternativ, skal jeg nu hænges ud for dette?
Du synker dybt.
Mvh Andreas.
Det er ikke mig der foreslog ham at hygge sig for lånte penge (endda lånt af most), som han så kan betale tilbage med sin overførselsindkomst.

DGammelgaard skrev:Nu ligger landet altså også sådan at min mor ikke har røven fuld af penge.

Flakes skrev:Kan ikke se problemet, gå med aviser hvis du virkelig skal bruge pengene.
Det kan klares om morgenen = masser af tid til træning, skole osv.
I bund og grund drejer det her sig om en person der mangler penge, men ikke vil arbejde for dem.
Hvad havde du regnet med at du ville få af svar?

DGammelgaard skrev:Desler - Nu vejer jeg slet ikke i nærheden af 150 kg, men jo mad er dyrt. Men at komme under 100 kg ville heller ikke være til min fordel.
tjr - Tak for inputOg det kan godt være at det ikke ville skade med liidt mindre træning. Vægtløftning er utroligt godt til footballspillere af mange grunde. Men det er ikke emnet.
Kristinet - Jeg har allerede søgt mange steder, men med den smule tid jeg har til rådighed efter skole, football og træning, er der sku ikke mange steder der vil have mig(se 'ingen')
Legend - Så din idé ville være at droppe medlemskabbet i et center herhjemme i Haderslev? Når jeg tænker mere over det ville det faktisk være muligt at jeg trænede deroppe et par gange i ugen(2-4) og lavede hvad jeg kunne, med de midler jeg har herhjemme. Tak! Om mit program er pengene værd eller ej, er heller ikke en diskution jeg vil tage op her.
andreas7074 - Jeg er opdraget sådan at jeg helst ikke vil låne penge, men i sidste ende vil jeg nok godt, men min mor er slet slet ikke glad for at skulle lægge så mange penge ud. Jeg har aldrig sagt jeg ikke gider arbejde.

Kristinet skrev:DGammelgaard skrev:Desler - Nu vejer jeg slet ikke i nærheden af 150 kg, men jo mad er dyrt. Men at komme under 100 kg ville heller ikke være til min fordel.
tjr - Tak for inputOg det kan godt være at det ikke ville skade med liidt mindre træning. Vægtløftning er utroligt godt til footballspillere af mange grunde. Men det er ikke emnet.
Kristinet - Jeg har allerede søgt mange steder, men med den smule tid jeg har til rådighed efter skole, football og træning, er der sku ikke mange steder der vil have mig(se 'ingen')
Legend - Så din idé ville være at droppe medlemskabbet i et center herhjemme i Haderslev? Når jeg tænker mere over det ville det faktisk være muligt at jeg trænede deroppe et par gange i ugen(2-4) og lavede hvad jeg kunne, med de midler jeg har herhjemme. Tak! Om mit program er pengene værd eller ej, er heller ikke en diskution jeg vil tage op her.
andreas7074 - Jeg er opdraget sådan at jeg helst ikke vil låne penge, men i sidste ende vil jeg nok godt, men min mor er slet slet ikke glad for at skulle lægge så mange penge ud. Jeg har aldrig sagt jeg ikke gider arbejde.
Hvilken slags steder?
Jeg kender flere der har cyklet med post, det er hver anden lørdag f.eks. jeg tror ikke på der ikke findes job som du ikke kan planlægge uden om. Hvis du ikke er kræsen med det, men problemet er måske du ikke er flexibel med tidspunkterne? Hvis du ved at hver lørdag fra 07-15 skal du arbejde, så er det da nemt at tage højde for?

august skrev:Kristinet skrev:DGammelgaard skrev:Desler - Nu vejer jeg slet ikke i nærheden af 150 kg, men jo mad er dyrt. Men at komme under 100 kg ville heller ikke være til min fordel.
Hvilken slags steder?
Jeg kender flere der har cyklet med post, det er hver anden lørdag f.eks. jeg tror ikke på der ikke findes job som du ikke kan planlægge uden om. Hvis du ikke er kræsen med det, men problemet er måske du ikke er flexibel med tidspunkterne? Hvis du ved at hver lørdag fra 07-15 skal du arbejde, så er det da nemt at tage højde for?
Ja det er godt nok en sørgelig indangs vinkel at have... man kan ikke arbejde fordi man har fri kl 15 fra studiet, og herefter skal der jo også være plads til 6 ugentlige træningspas.
Hvor ville det dog være et herligt samfund vi færdes i... såfremt vi alle kunne tillade os at prioritere på denne måde.
Håber din mor vælger at smide dig på gaden, så der er nogle realiteter der går op for dig.
Mvh august

Jens Viking skrev:Hvis du er smuk, så sælg dig selv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster