Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Riberrock skrev:Nu skriver du selv at du er meget motiveret for at træne, prøv at rid lidt på den bølge før du begiver dig ud i alle mulige tilskud.?

Nick9000 skrev:Riberrock skrev:Nu skriver du selv at du er meget motiveret for at træne, prøv at rid lidt på den bølge før du begiver dig ud i alle mulige tilskud.?
Enig. Problemet med konsekvent at bruge koffein, er at kroppen hurtigt opbygger tolerance. Så i stedet for at det bliver en hjælp på dage hvor man er uoplagt, så bliver det noget man er afhængig af for at kunne præstere acceptabelt.
Derudover har koffein muligvis en hæmmende effekt på kreatin virkning. Kreatin er awesome. Monohydrat er billigst og virker bedst.

Bosse101 skrev:Nick9000 skrev:Riberrock skrev:Nu skriver du selv at du er meget motiveret for at træne, prøv at rid lidt på den bølge før du begiver dig ud i alle mulige tilskud.?
Enig. Problemet med konsekvent at bruge koffein, er at kroppen hurtigt opbygger tolerance. Så i stedet for at det bliver en hjælp på dage hvor man er uoplagt, så bliver det noget man er afhængig af for at kunne præstere acceptabelt.
Derudover har koffein muligvis en hæmmende effekt på kreatin virkning. Kreatin er awesome. Monohydrat er billigst og virker bedst.
+1. Koffein bør gemmes til de helt sløje dage. Og hvis alle dage føles sløje, så må man klemme ballerne istedet

Nick9000 skrev:Riberrock skrev:Nu skriver du selv at du er meget motiveret for at træne, prøv at rid lidt på den bølge før du begiver dig ud i alle mulige tilskud.?

Zamoth skrev:På den anden side set, så giver koffein også en psykisk effekt på at kunne præsentere acceptabelt.. på den måde at du siger dig selv, at når du har indtaget dit PWO så får du mere energi, og er klar på at træne.

VPN skrev:Gal det er vildt :/
ingen siger han burde lade være?
Giver ingen mening i mit hoved at man som ny skal tage kreatin !
Og alle andre produkter...
Du er ny ! Lær basis.. Drop alle de tilskud..
de er tilskud og spild af penge..
Specielt hvis du skal smide fedtet... Hvorfor bruge 300-400 kcal på en protein Shake? I stedet for at spise noget fast føde?

BigHungry skrev:1. Alle tilskud er ikke ens, så du kan ikke generalisere dem.
2. Der er ingen modsætning mellem at være "utrænet" og så at tage kreatin. Kreatin virker uanset.
3. Der er ikke 300 kalorier i et scoop whey protein, som de fleste putter i deres shake. Du kan have en pointe i forhold til fast føde, men det afhænger af så meget, fx hvilken kødkilder OP benytter sig af og hans mæthedsfornemmelse.

VPN skrev:Kreatin hjælper på styrken?
Jeg ved ikke hvad det ellers lige hjælper på..
Der går i hvertfald 3-6 mdr før han får brug for mere styrke?
EDIT::: har ikke sat mig nok ind i det de sidste år, og er højst sandsynlig outdated her..... Men er stadig overbevist om det sagtens kan undværes
200-250, jeg bruger det ikke, altså protein drikkelse..
Dog har du ret i alle tilskud ikke er ens..
Vitaminer kan også være god hjælp, men hvorfor ikke lære basis før man begynder med tilskud?
Samme måde har jeg det med protein osv..

Riberrock skrev:Synes jeg antyder det lidt...
Tror problemet for mange er, at de pludselig får en stor interesse for "FITNESS" og så skal de bare smide de kilo og have en sixpack osv. For hov det er jo snart snart sommer .. Og så er det jo også "oppe i tiden" at køre med på "sundhedsbølgen.."
Jeg mener bare at mange glemmer, at det at opbygge "rigtig" muskelmasse eller tabe fedt og bebeholde denne ændring, er en rigtig lang proces, og som I et eller andet omfang jo gerne skulle følge en resten af livet..
Selvom det udentvivl er rigtig positivt når folk begynder at dyrke motion, (af en eller anden art..) Så tror jeg bare at rigtige mange har lidt for travlt. Kigger man bare lidt til andre sportsgrene (eller andre håndværk) så tager det jo tid at blive god til noget!
- Se selv det TS skriver om at han er utålmodig med resultater...
Det er jo også super nedern at få at vide at man ikke nødvendigvis behøver alle disse "seje produkter" og alt det super fede udstyr, for at se ændringer, men at hovedparten ligger i vedholdenhed og hårdt arbejde.. Især når man nu bare gerne vil se resultater!..
- Og så skal det jo også lige nævnes at fitness industrien har været abnormt god til at brande deres produkter, så folk tror de behøver deres produkter for at få resultater.

Bosse101 skrev:Det er jo ligegyldigt. Jo mere utålmodig man er, des større motivation. Motivation til at træne hårdt og æde til man brækker sig giver ret hurtigt synlige og mærkbare resultater. Om der så ryger nogle skejser på mere eller mindre virksomme kosttilskud er ikke væsentligt. Når man har nået en vis styrke og størrelse, slapper man naturligt lidt mere af og er i processen blevet langt klogere.
Bosse101 skrev:"Om der så ryger nogle skejser på mere eller mindre virksomme kosttilskud er ikke væsentligt."

Riberrock skrev:Bosse101 skrev:Bosse101 skrev:"Om der så ryger nogle skejser på mere eller mindre virksomme kosttilskud er ikke væsentligt."
- Den lader jeg bare stå..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster