jesperlinde skrev:Hvad så hvis man intet loft har, og bare skal bruges computeren til at afspille film/serier/musik ?
Den skal selvfølgelig afspille alt det nævnte flawlessly
Der skal jo næsten intet til. Sidder på en 1.66 Intel Duo Core, 2GB DDR2 ram samt et Nvidia 8600m GT, det klare det vidst ganske fint.

Hvis du ripper film/serie/musik på computeren (du downloader jo selvfølgelig ikke sådanne ting ulovligt, jo

) så ville jeg nok gå efter en HD på en 300gb eller lign. for det fylder jo hurtigt en del.
KSOlesen skrev:Bare du er klar over, at du ikke kan installere XP på din (eller jo det kan du godt, men Acer laver ikke driver til XP mere)
Men det går hardware producenterne forhåbentlig.
Sixpack Boy skrev:Eftersom at vista følger med så tror jeg ikke det bliver det største problem. Vista er også fremtiden så det gør ikke så meget at jeg ikke kan bruge xp

Well, selv M$ har sagt at de forstår folk der springer Vista over og venter til 7, som hvis det overholder planen udkommer i slutningen af året.
Mine anbefalinger lyder på Zepto,MM-Vison's Vision serie som minder jævnt meget om Zepto's pc'er, HP og især IBM. Acer har jeg simpelthen ikke haft gode erfaringer med.