Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1400
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1398

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til kosttilskuds kur!!!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ja en kosttildskuds kur ;)

Jeg overvejer at kaste lidt penge i nogle tilskuds produkter for at få et ekstra boost af energi på de dårlige dage, samt håbe på bedre og hurtiger resultater. Det har self. også noget at gøre med at jeg ikke er den bedste til at få lavet mad og får derfor ikke altid de proteiner jeg brug for.

Jack3d har jeg hørt meget godt om, men samtidlig tænker jeg på ephedrinen der i, som ikke skulle være super sundt for kroppen/helbredet og der er måske samtidlig for lidt kreatin og beta alanin i?

Istedet overvejer jeg noget ligende dette:?
6g kreatin
1-2g Beta alanin
0-2 koffein tablet (alt efter ens energi niveau)

Hva er jeres erfaringer med de doser jeg har stilt op af kreatin og beta alanin? Samt kontra jack3d?
Sidst rettet af HerreBred 16. jan 2012, 12:48, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

HerreBred skrev:Ja en kosttildskuds kur ;)

Jeg overvejer at kaste lidt penge i nogle tilskuds produkter for at få et ekstra boost af energi på de dårlige dage, samt håbe på bedre og hurtiger resultater. Det har self. også noget at gøre med at jeg ikke er den bedste til at få lavet mad og får derfor ikke altid de proteiner jeg brug for.

Jack3d har jeg hørt meget godt om, men samtidlig tænker jeg på ephedrinen der i, som ikke skulle være super sundt for kroppen/helbredet og der er måske samtidlig for lidt kreatin og beta alanin i?

6g kreatin
1-2g Beta alanin

Hva er jeres erfaringer med de doser jeg har stilt op af kreatin og beta alanin? Samt kontra jack3d?

Jack3d er ulovligt i DK så det giver sig selv at det andet er et bedre alternativ :) og doserne ser fine ud.

Geografisk sted: Aalborg

markn skrev:

6g kreatin
1-2g Beta alanin

Jack3d er ulovligt i DK så det giver sig selv at det andet er et bedre alternativ :) og doserne ser fine ud.

ja det ved jeg godt, men selvom det er ulovligt er det ikke det som skal holde mig fra at købe det, du bliver jo ikke straffet for det og hvis det var pisse hamrende skadeligt var der nok også mere fokus på at få lukket de danske sites der sælger det.

Men jeg kan bare ikke læse mig frem til hvor meget kreatin og beta alanin der er i ?

Styrkeliste

Hehe jack 3d hjælper ikke for mig gjord det ikke og det samme med min ven. men du kan godt prøve det og se om det hjælper for dig :)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Stevoo skrev:Hehe jack 3d hjælper ikke for mig gjord det ikke og det samme med min ven. men du kan godt prøve det og se om det hjælper for dig :)

Så længe jeg ikke ved hvor meget kreatin der er i, gider jeg skam ikke hoppe på det. Kreatin skal være det primære.

Styrkeliste

Ret venligst din overskrift til noget der fortæller mere præcist om hvad topic handler om. Det gør du ved at trykke "rediger" i dit første indlæg :)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Ret venligst din overskrift til noget der fortæller mere præcist om hvad topic handler om. Det gør du ved at trykke "rediger" i dit første indlæg :)

Done :D

Styrkeliste

Tror bare du skal holde dig fra kosttilskud udover vits og protein og fokusere på din mad.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Kosttilskuds kur?
Jesus...
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Anker skrev:Kosttilskuds kur?
Jesus...

Skulle til at sige det samme.

Æd, æd, ÆD!

Geografisk sted: Aalborg

ThueK skrev:
Anker skrev:Kosttilskuds kur?
Jesus...

Skulle til at sige det samme.

Æd, æd, ÆD!

så kom og lav mad til mig ;)

Efter 2-3 timers træning på en dag, magter jeg virkelig ikke at handle ind, skralde kartofler, lave salat og stege bøffer.

Jeg magter lige at smide lidt på panden, lave en prot shake og sige godnat!

Styrkeliste

HerreBred skrev:Samt kontra jack3d?

Du får ikke altid tilstrækkeligt protein fra din kost, så du vil supplere med kreatin, beta-alanin og koffein. Yesss.

Hvad med at du:
1. Stopper med at kalde det en kosttilskudskur (eller alternativt omtaler alt som kure - dvs softicekur, rugbrødskur og mælkekur).
2. Sætter dig ind i nogle helt grundlæggende ting omkring fødeindtag.
3. Dropper alle former for kosttilskud indtil du har overblik over og forståelse for hver enkelt ingrediens og dens betydning.
4. Spiser sundt og træner hårdt.

Det ville være en rigtigt fin ide.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

mesomorf skrev:

Du får ikke altid tilstrækkeligt protein fra din kost, så du vil supplere med kreatin, beta-alanin og koffein. Yesss.

Hvad med at du:
1. Stopper med at kalde det en kosttilskudskur (eller alternativt omtaler alt som kure - dvs softicekur, rugbrødskur og mælkekur).
3. Dropper alle former for kosttilskud indtil du har overblik over og forståelse for hver enkelt ingrediens og dens betydning.

Protein pulver bliver flittig brugt, resten er for at give mig de andre proteiner jeg ikke får nok af som feks. kreatin!

1. hvad med du er skide ligeglad med hvad jeg kalder det. Jeg siger kosttildsskuds kur for sjov, du behøver ikke kommenter på det!
2. Done, derfor jeg skal bruge kosttilskud hvis jeg skal have det min krop har brug for, nu hvor det ikke kommer igennem maden!
3. gider slet ikke kommenter
4. Træner hårdt når jeg ikke er under skade og spiser sundt. Spiser bare ikke nok fordi motivationen til at lave mad ikke er der kl. halv 9 om aften når jeg kommer hjem og er total udmattet. Desuden er jeg super dårlig til at få handlet ind og mangler altid en masse mad.

Men self. skal jeg blive bedre til det med maden og skal have fundet noge gode, men MEGET nemme opskrifter. Derfor forhindre det mig dog ikke i at jeg ville prøve noget kreatin.

Styrkeliste

Hvordan kan du sige "Done" til Mesomorf's punkt 2, når du skriver noget som:

andre proteiner jeg ikke får nok af som feks. kreatin!
Brugeravatar

Reputation point: 5

HerreBred skrev:
mesomorf skrev:

Hvad med at du:

Protein pulver bliver flittig brugt, resten er for at give mig de andre proteiner jeg ikke får nok af som feks. kreatin!

1. hvad med du er skide ligeglad med hvad jeg kalder det. Jeg siger kosttildsskuds kur for sjov, du behøver ikke kommenter på det!
2. Done, derfor jeg skal bruge kosttilskud hvis jeg skal have det min krop har brug for, nu hvor det ikke kommer igennem maden!
3. gider slet ikke kommenter
4. Træner hårdt når jeg ikke er under skade og spiser sundt. Spiser bare ikke nok fordi motivationen til at lave mad ikke er der kl. halv 9 om aften når jeg kommer hjem og er total udmattet. Desuden er jeg super dårlig til at få handlet ind og mangler altid en masse mad.

Men self. skal jeg blive bedre til det med maden og skal have fundet noge gode, men MEGET nemme opskrifter. Derfor forhindre det mig dog ikke i at jeg ville prøve noget kreatin.

Kreatin er ikke et protein. Men det ved du sikkert allerede, og dermed er det bare for sjov at du skriver det.

At du er træt efter 3 timers træning lyder meget rigtigt. Det kunne måske være gavnligt med en anderledes planlægning?

Derudover har jeg svært ved at forstå hvorfor du vil fylde din krop med stoffer du ikke forstår virkningen af. Men hvis det hele bare er "for sjov" som du skriver, så synes jeg da bare du skal køre løs.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Rigtig mad er awesome..

en god omelet tager ikke mange minutter at lave.. en god omelet med lidt kylling fra dagen før, et par gode tomater, et stykke rugbrød og et glas mælk.. it's awesome!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Det tager 8-9 minutter at:
Koge 125g bulgur, vælte 1 dåse tun i og hælde soya over - bam, good shit.

Det tager 10-15 minutter at:
Koge 125g fuldkornspasta, vælte 1 dåse tun i og så enten soya eller noget sweet and sour-fis over - bam.

Det tager ca. 20 minutter at:
Koge 125g brune ris, vælte 1 dåse tun i, og så enten soya eller noget sweet and sour-fis over - bam.

Det meste af tiden er faktisk bare ventetid, hvor tingene står og bobler for sig selv. Det samme, hvis du vil have noget grønt med, det tager mindre end altsammen alligevel. Dernæst kan du overveje at få kcal fra drikke, og samtidigt få dit protein fra - ikke tun nej, men noget standard protein-pulver.

At sige du ikke har tid... :8
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 30

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00

det tager 30 min ( for at være på den sikre side ) at koge kartoffler og stege noget kylling. splat til med ketchup, salt og peper.
og hvis du laver dobbelt portion så har du også frokost til næste dag.

det ordner primært sig selv, du skal bare stå og lege politi mand over det.

du kan evt. pakke din taske med trænings tøj eller lign. imens.

energi kan du primært ordne med at enten time dine carps, kaffe eller end red bull hvis du er helt ude at skide.

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

markn skrev:

6g kreatin
1-2g Beta alanin

vrøvl det er ikk ulovligt at indtage i dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online