Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mini1602 skrev:Hvad er to split?

Mr. PopEye skrev:Simpelt fullbody:
Squat
Dødløf
Calf raises
Pull-ups
Bent over row / Dumbbell row
Bænkpres
Military press / skulder press (evt stående)
Dips
Biceps Curl
Crunches

Pallen skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
Et simpelt 2-split mange har haft gode erfaringer med.

Kristian Lyng skrev:Pallen skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
Et simpelt 2-split mange har haft gode erfaringer med.
inkl. TS selv

D-D skrev:
Et simpelt fullbody består ikke af 10 øvelser.

Mr. PopEye skrev:
Med simpelt, mente jeg nu øvelserne..

Mr. PopEye skrev:Kan ikke se grunden til ikke at kunne køre squat og dødløft samme dag, 3 gange om ugen. Evt kan man jo skifte mellem dem med at køre den ene tung og den anden let.

D-D skrev:Det der forstår jeg simpelthen ikke. Det vil sige, at både dødløft og calf-raises går under kategorien "simple øvelser"? Curls og squats? Hvornår bliver øvelser avancerede, hvis jeg må spørge?
D-D skrev:Fordi der er ret stort pres på både CNS'et og lænden ved begge øvelser, og derfor vil teknikken og styrken for de fleste blive kompromiteret i den af øvelserne der bliver kørt til sidst.
Man ville kunne køre tung- og let dag, men eftersom der kun er en øvelse til henholdsvis squat og bagkæde ser jeg ingen grund til, ikke at få et ordentligt udbytte af træningen af disse når man nu har muligheden.
Ud over det nævner du ikke noget om tung og let dag i dit oprindelige udlæg, det havde jeg nok tilføjet hvis du mente det skulle være med
Jeg synes dog det er sjovt at du mener at man ikke kan køre squat og dødløft samme dag, når b2b og mange fullbody programmer anbefaler det.D-D skrev:Det er ikke for at være efter dig eller starte en længere diskussion, jeg synes bare ikke din post virkede voldssomt gennemtænkt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster