Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

daniel655 skrev:Tak for indlæggende.
Det jeg leder lidt efter er et svar på om det vil mindske min fedt procent eller jeg vil
tage muskler på eller hvordan med dette?

daniel655 skrev:Tak for indlæggende.
Det jeg leder lidt efter er et svar på om det vil mindske min fedt procent eller jeg vil
tage muskler på eller hvordan med dette?

daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.

daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.

moretti12 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
Det er ALTTT for meget!!!!!!! Hver muskel skal have minimum 48 timers restitution..
Btw.. du har vidst ændret i dit protein indtag, da jeg kommenterede på din kalorie fordeling, indtog du 2 g protein pr kilo kropsvægt, hvilket også er det optimale for motioninser..
2*70= 140g

moretti12 skrev:Hver muskel skal have minimum 48 timers restitution..

Kardon93 skrev:moretti12 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
Det er ALTTT for meget!!!!!!! Hver muskel skal have minimum 48 timers restitution..
Btw.. du har vidst ændret i dit protein indtag, da jeg kommenterede på din kalorie fordeling, indtog du 2 g protein pr kilo kropsvægt, hvilket også er det optimale for motioninser..
2*70= 140g
Du ved da ikke hvordan hans program ser ud?

moretti12 skrev:Kardon93 skrev:moretti12 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
2*70= 140g
Du ved da ikke hvordan hans program ser ud?
kan du komme med et eksempel på et program, hvor man kan træne tungt 2 gange om dagen 7 dage om ugen?

moretti12 skrev:kan du komme med et eksempel på et program, hvor man kan træne tungt 2 gange om dagen 7 dage om ugen?
Kardon93 skrev:Hvem snakker om at træne syv dage om ugen men ja det kan jeg sagtens.
Kardon93 skrev:Det er fordel agtigt faktisk hvis du f-eks træner bryst-triceps så at træne bryst om morgenen og triceps senere på dagen. Dermed får du to tunge træningspas.

Ratz skrev:moretti12 skrev:kan du komme med et eksempel på et program, hvor man kan træne tungt 2 gange om dagen 7 dage om ugen?
Du skal ikke have et program hvor du træner tungt 14 gange om ugen - det kan du ikke holde til.Kardon93 skrev:Hvem snakker om at træne syv dage om ugen men ja det kan jeg sagtens.
Det program vil jeg gerne se.
Det skrev jeg lige nedenunder. Glemte at sætte et punktum, da mit ja det kan jeg sagtens var rettet mod det jeg skrev nedenunder.Kardon93 skrev:Det er fordel agtigt faktisk hvis du f-eks træner bryst-triceps så at træne bryst om morgenen og triceps senere på dagen. Dermed får du to tunge træningspas.
Alle de steder jeg har set forslag på 2 pas om dagen så er det den tunge del om morgen og lettere om aftenen. Og den samlede volume pr. dag er den samme - måske lidt højere - som hvis du havde samlet det i et pas om dagen.

Kardon93 skrev:Den er nemlig højere.

Kardon93 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
Hvem snakker om at træne syv dage om ugen men ja det kan jeg sagtens.

Ratz skrev:Kardon93 skrev:Den er nemlig højere.
Nu kan jeg ikke finde den artikel som jeg tænkte på, så må tage dit ord for gode varer, selvom jeg ikke mener volumen bør være meget højere.
Men du skylder mig stadigvæk et program med 14 tunge pas om ugen

moretti12 skrev:Kardon93 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
Jeg ved ikke hvordan du definere ordet "dagligt" men her hvor jeg bor betyder det HVER DAG..

Kardon93 skrev:moretti12 skrev:Kardon93 skrev:daniel655 skrev:Jeg styrketræner hårdt 2 gange dagligt ja.
Jeg ved ikke hvordan du definere ordet "dagligt" men her hvor jeg bor betyder det HVER DAG..
Så du tror han træner 365 dage om året?

Kardon93 skrev:Du skal kigge i quote ovenover. Der skrev jeg mit svar til det med 14 tunge pas.

Ratz skrev:Kardon93 skrev:Du skal kigge i quote ovenover. Der skrev jeg mit svar til det med 14 tunge pas.
Hvor du skrev dit forslag med bryst og triceps?
Du mangler stadigvæk forslag til de 6 andre dage?
Ellers er jeg blind......

Kardon93 skrev:Ratz skrev:Kardon93 skrev:Du skal kigge i quote ovenover. Der skrev jeg mit svar til det med 14 tunge pas.
Hvor du skrev dit forslag med bryst og triceps?
Du mangler stadigvæk forslag til de 6 andre dage?
Ellers er jeg blind......
Jeg mener ikke man skal træne syv gange i ugen derfor jeg skrev "hvem snakker om at træne syv gange om ugen". I hvertdfald ikke med 14 hårde pas.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster