Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Superkido skrev:Hey Champs ... Ville faktisk bare lige høre om der var nogen af jer, der har erfaring med pulveret Horse power? Og hvis i har, har det så haft en negativ eller positiv effekt på jer (: Håber der er nogle der kan hjælpe.
Mvh Stefan

stikken og kløen

Superkido skrev:Okay. har selv lige købt produktet. Og startede på det i mandags (D. 20) Men har du selv prøvet det. For alle herinde siger noget forskelligt. Kender du ellers et produkt der skaber resultater, udover hormonkur? (;

Superkido skrev:Okay. har selv lige købt produktet. Og startede på det i mandags (D. 20) Men har du selv prøvet det. For alle herinde siger noget forskelligt. Kender du ellers et produkt der skaber resultater, udover hormonkur? (;

MC skrev:Superkido skrev:Okay. har selv lige købt produktet. Og startede på det i mandags (D. 20) Men har du selv prøvet det. For alle herinde siger noget forskelligt. Kender du ellers et produkt der skaber resultater, udover hormonkur? (;
Horsepower er ikke ngoet vidundermidler der bare skaber resultater.
Prøv med ordentligt mad og træning istedet for. Har hørt ude i byen at det skulle være godt hvis man gerne vil være stor og stærk.

Superkido skrev:jeg tror jeg har den helt forkerte opfattelse af alt det her madplan. Troede at det gik ud på, at man skulle holde sig fra rugbrød og pålæg, stege, sovs osv. Troede at man kun skulle spise hvidt brød, uden smør. Havregryn, pasta ( Uden kød ) ris, kartofler osv.? har du en madplan der holder? Så stik mig den lige

Superkido skrev:jeg tror jeg har den helt forkerte opfattelse af alt det her madplan. Troede at det gik ud på, at man skulle holde sig fra rugbrød og pålæg, stege, sovs osv. Troede at man kun skulle spise hvidt brød, uden smør. Havregryn, pasta ( Uden kød ) ris, kartofler osv.? har du en madplan der holder? Så stik mig den lige
Du tar pis på os?!

Superkido skrev:Til Mikey. Jeg skrev også
Troede at man kun skulle spise hvidt brød, uden smør. Havregryn, pasta ( Uden kød ) ris, kartofler osv. Med "kød" mente jeg kødsovs naturligvis. Er der en der har en "normal madplan" man kan forholde sig til? (:

Superkido skrev:Lidt ærgeligt, når jeg har købt produktet :/

Superkido skrev:Horse Power er vel et kost og kreatin tilskud? Så det vil sige at jeg får de ting, jeg burde spise mig til, igennem Horse Power pulveret, ikke sandt? Eller er jeg helt galt på den igen? ;p

Superkido skrev:Horse Power er vel et kost og kreatin tilskud? Så det vil sige at jeg får de ting, jeg burde spise mig til, igennem Horse Power pulveret, ikke sandt? Eller er jeg helt galt på den igen? ;p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster