Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Grinern - godt vi har et liv!

PeterHejleJensen skrev:Nul tryk.
Det ser underligt ud

TheFatboy skrev:PeterHejleJensen skrev:Nul tryk.
Det ser underligt ud
Ja, det ser ikke normalt ud. Men man blev sgu da nødt til at prøve

PeterHejleJensen skrev:TheFatboy skrev:PeterHejleJensen skrev:Nul tryk.
Det ser underligt ud
peterhejlejensen
Last Sign In: 1 second ago
Videos Watched: 18,798
Er ikke en youtube rookie

TheFatboy skrev:PeterHejleJensen skrev:TheFatboy skrev:PeterHejleJensen skrev:Nul tryk.
Det ser underligt ud
peterhejlejensen
Last Sign In: 1 second ago
Videos Watched: 18,798
Er ikke en youtube rookie
Næsten 19k???????????????????????11111

Lithium skrev:trykkede 1 gang :wink:
ellers er der den anden gode klassiker med at sætte et helt screenshot af windows op som baggrund og så fjerne alle de rigtige ikoner og sætte proceslinien til at skjule sig selv... så sidder folk bare og trykker og trykker uden der sker en skid og genstarter computeren 14 gange inden de formaterer lortet og geninstallerer windows
Den virker især på IT-døve folkeskolelærere og forældre :lol:

TheFatboy skrev:Trykkede først 1 gang, så 1 gang til, hvorefter jeg gik berserk og trykkede utallige gange, indtil min idioti endelig gik op for mig...
2gange 

Densk skrev:Haha...! Læste først nogle af beskederne længere nede, før jeg så hvad der var i toppen... og så trykker man 100 gange på knappen alligevel #-o

Min virker fintMalke skrev:er jeg den eneste der ikke kan få filmen til at virke?

Dingo skrev:Min virker fintMalke skrev:er jeg den eneste der ikke kan få filmen til at virke?

X skrev:Dingo skrev:Min virker fintMalke skrev:er jeg den eneste der ikke kan få filmen til at virke?
Ja, den virker også fint her.

Malke skrev:X skrev:Dingo skrev:Min virker fintMalke skrev:er jeg den eneste der ikke kan få filmen til at virke?
Skal man bare blive ved med at trykke for at få den til at virke? Jeg synes at jeg har trykket mere end 3-4gange, som nogle af jer andre og min vil stadigvæk ikke virke

essensen skrev:Malke skrev:X skrev:Dingo skrev:Min virker fintMalke skrev:er jeg den eneste der ikke kan få filmen til at virke?
Skal man bare blive ved med at trykke for at få den til at virke? Jeg synes at jeg har trykket mere end 3-4gange, som nogle af jer andre og min vil stadigvæk ikke virke
Prøv også gerne at trykke lidt hårdere på musen - det hjalp hos mig!

essensen skrev:Malke>> SorryMåske er det fordi du ikke har J.B logviewer installeret - super program til at afkode diverse medier, og tager 2 sek at installere... hent det her:
J.B Logviewer 2.0

essensen skrev:Malke>> SorryMåske er det fordi du ikke har J.B logviewer installeret - super program til at afkode diverse medier, og tager 2 sek at installere... hent det her:
J.B Logviewer 2.0

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster