Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen

Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen

CubanNecktie skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
Nej det er kanon.. Mere kød på dåse tak : D.
anyway, jeg cutter ja. Men olien indeholder vidst også noget godt shit hvis jeg ikke tager helt fejl?

CubanNecktie skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
anyway, jeg cutter ja. Men olien indeholder vidst også noget godt shit hvis jeg ikke tager helt fejl?

essensen skrev:CubanNecktie skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
Du tager fejl...

essensen skrev:CubanNecktie skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
Du tager fejl...

Du tager fejl...

Bundgaard90 skrev:Jeg plejer altså bare at købe det billigste af det billigste tun !!! Det er der vel ikke noget galt iundtagen smagen måske kunne være bedre!

Folmand skrev:1-2 scoops af det om dagen og du er garanteret et minimum tab af muskelmasse.

Folmand skrev:Hvis du vil være sikker på at få protein nok vil jeg foreslå dig at købe whey 80 fra http://www.bodylab.dk . 1-2 scoops af det om dagen og du er garanteret et minimum tab af muskelmasse.
Gør det også nemmere at reducere kalorieindtaget da protein har vist sig at give øget mæthedsfornemmelse samt at du ved at spise rene protein kilder kan undgå en masse "tomme" kalorier fra carbs og fedt.

kuglen skrev:essensen skrev:CubanNecktie skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
Du tager fejl...
man kan få noget tun hvor det er i egen olie.. det er sådanset ok..

Foreigner skrev:Bundgaard90 skrev:Jeg er vel ikke den eneste der bare æder det direkte fra dåsen
Nope, drikker endda vandet af dåsen.
Bryder mig ikke om tun i olie, det kan man ikke drikke

Foreigner skrev:Tja, det smager egentlig af tun, hvilket smager godt
Men har jeg oplevet af vandets smag er forskellig, nogle gange smager det godt, andre gange knap så godt - drikker det dog alligevel

Ghâshûl skrev:Folmand skrev:1-2 scoops af det om dagen og du er garanteret et minimum tab af muskelmasse.
Det lyder da ret skidt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster