Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

phillimus skrev:Så vidt jeg ved er der lavet undersøgelser, hvor der ville være størst effekt ved 6 gent. 80% eller 15 gent. 60%. Og så 4-5 sæt.

phillimus skrev:Ja, 6 gentagelser vil nok fungere bedst for trænede.

phillimus skrev:Hvis vi nu snakker nybegyndere, så vil det da nok være meget sundt, at starte ud med et større antal gentagelser. De kører ofte heller ikke øvelserne helt korrekt eller presser niveauet op for hurtigt.

SørenDP skrev:Det siger jo intet om hvad der giver bedst når vi snakker hypertrofi. Desuden er jeg ret sikker på at der er lavet undersøgelser der viser at variation er det mest effektive. Jeg ved ikke om disse undersøgelser er lavet, men der må være en grund til at vi alle sammen går rundt og siger det.
Man kan slet ikke stille træning så firkantet op som du prøver. Alle responderer forskelligt på forskellige træningsmetoder

phillimus skrev:Nu ved jeg ikke hvad arternes oprindelse skal blandes ind i det her forDet jeg siger er, at man feks. har lavet en undersøgelse der viser den gentagelse og effekt gav gode resultater. Vil du afvise alle undersøgelser eller hvad? Hvorfor træner du så ikke bare 100 rep. i hver øvelse.

phillimus skrev:Jeg er helt åben for at lære. Man lærer hele livet. Gav bare et eks. på hvordan man kunne gøre.

phillimus skrev:Nu ved jeg ikke hvad arternes oprindelse skal blandes ind i det her forDet jeg siger er, at man feks. har lavet en undersøgelse der viser den gentagelse og effekt gav gode resultater. Vil du afvise alle undersøgelser eller hvad? Hvorfor træner du så ikke bare 100 rep. i hver øvelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster