Hvornår man skal tage dem osv.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GoingBiG skrev:-Det er godt mod hjertekar sygdomme.
-Det har en anti-inflammatorisk effekt.

lause skrev:GoingBiG skrev:-Det er godt mod hjertekar sygdomme.
-Det har en anti-inflammatorisk effekt.
Hvorfor tager vi unge det så. eller hvorfor tager man det til BB feks.

M_S skrev:Smørre det ikke ledene?

kuglen skrev:M_S skrev:Smørre det ikke ledene?
nej det er en myte.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

kuglen skrev:hvordan havde du tænkt dig at det olie skulle komme ud gennen din mave of ud i dine led?

Fisk er sundt! Desværre er meget fisk forurenet med kviksølv. Derfor: Selvom det er en god ide at spise fisk 2-3 gange om ugen er det ikke tilrådeligt at spise det oftere. I stedet er det en god ide at supplere din kost med fiskeolie, der indeholder gavnlig omega 3 fedt inklusiv DHA.
Fiskeolie:
· Hjælper med at bekæmpe og forebygge hjertesygdomme, kræft, depressioner, Alzheimer’s, gigt, diabetes, mavesår, hyperaktivitet og mange andre sygdomme
· Forøger dit energiniveau og din evne til at koncentrere dig
· Øger modstandskraften til almindelige sygdomme som influenza og forkølelser
· Hjælper gravide kvinder med at undgå for tidlig fødsel, lav fødselsvægt og andre komplikationer
Det er på denne tid af året at folk som lever i koldere klimaer skal skifte fra fiskeolie til torskeleverolie. Den væsentligste forskel mellem torskeleverolie og fiskeolie er at torskeleverolie har et højt vitamin D indhold. I de varme sommermåneder, hvor den mere intense sol giver din krop mulighed for selv at producere et højt og ofte tilstrækkeligt niveau af vitamin D er det ikke nødvendigt med et ekstra supplement. I kolde vejrforhold derimod, hvor eksponering af intens sol er begrænset har din krop brug for mere vitamin D. Dette er årsagen til at jeg anbefaler torskeleverolie fremfor fiskeolie i kolde klimaer eller i de kolde vintermåneder.

Fitness-iver skrev:Lånt fra Maxims hjemmeside...
FiskeolieFisk er sundt! Desværre er meget fisk forurenet med kviksølv. Derfor: Selvom det er en god ide at spise fisk 2-3 gange om ugen er det ikke tilrådeligt at spise det oftere. I stedet er det en god ide at supplere din kost med fiskeolie, der indeholder gavnlig omega 3 fedt inklusiv DHA.
Fiskeolie:
· Hjælper med at bekæmpe og forebygge hjertesygdomme, kræft, depressioner, Alzheimer’s, gigt, diabetes, mavesår, hyperaktivitet og mange andre sygdomme
· Forøger dit energiniveau og din evne til at koncentrere dig
· Øger modstandskraften til almindelige sygdomme som influenza og forkølelser
· Hjælper gravide kvinder med at undgå for tidlig fødsel, lav fødselsvægt og andre komplikationer
Det er på denne tid af året at folk som lever i koldere klimaer skal skifte fra fiskeolie til torskeleverolie. Den væsentligste forskel mellem torskeleverolie og fiskeolie er at torskeleverolie har et højt vitamin D indhold. I de varme sommermåneder, hvor den mere intense sol giver din krop mulighed for selv at producere et højt og ofte tilstrækkeligt niveau af vitamin D er det ikke nødvendigt med et ekstra supplement. I kolde vejrforhold derimod, hvor eksponering af intens sol er begrænset har din krop brug for mere vitamin D. Dette er årsagen til at jeg anbefaler torskeleverolie fremfor fiskeolie i kolde klimaer eller i de kolde vintermåneder.
Jeg bruger det f.eks. under diæt til konkurrence - hvis jeg glemmer det, føler jeg at jeg bli'r meget meget øm i ledene...
Synes helt klart det er pengene værd...

Smeden skrev:kan du gætte hvad din hjerne i stor stil består af?

Happy skrev:man bliver kanon fed af det i forkerte mængder...
Hold igen med markal og sild...en skeffuld uniosce choise eller andet..er oki.
så man dækket ind.

Happy skrev:man bliver kanon fed af det i forkerte mængder...
Hold igen med markal og sild...en skeffuld uniosce choise eller andet..er oki.
så man dækket ind.

sniper skrev:øh nej.. Man bliver fed af for mange kcal..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster