Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

patrick4640 skrev:hvad er bedst at spise efter man har trænet?:D

androide skrev:patrick4640 skrev:hvad er bedst at spise efter man har trænet?:D
Masser af proteiner, fx mælk eller æg.

HommkufH skrev:androide skrev:patrick4640 skrev:hvad er bedst at spise efter man har trænet?:D
LOL![]()
-Sikke nogle underlige eksempler...
Og siden hvornår har der været masser af protein i mælk?!?

Lystfiskeren skrev:HommkufH skrev:androide skrev:patrick4640 skrev:hvad er bedst at spise efter man har trænet?:D
LOL![]()
-Sikke nogle underlige eksempler...
Og siden hvornår har der været masser af protein i mælk?!?
3,5 gram pr. 100gram er meget.
Og det er bestemt ikke underlige eksempler.

Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.

The Juice skrev:Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.
Det samme kunne man fristes til at mene om din mangelfulde tegnsætning og diskutable stavning

Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.

Lystfiskeren skrev:Det er jo helt håbløst.
Nu snakker jeg ikke om energi fordelingen. Men om en god protein kilde.
Og du kan da ikke sammenligne at spise 500gr. kød med at drikke 500gr. mælk.

HommkufH skrev:Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.
Og mester, vi snakker jo ikke om, at mælk er ubrugeligt hehe.... Rolig nu, du kan sagtens drikke din mælk...
Drikker selv meget mælk, men hvis nogle spurgte mig hvad en god hilde til protein var, ville jeg altså ikke sige mælk, når der er 100 andre ting der indeholder mere protein...

Recept skrev:Drikker selv mælk med lidt whey og kreatin. Det er dejlig nemt at have i en praktisk shaker.
Det er en bøf ikke.

Lystfiskeren skrev:Og alligevel forstår du hvad jeg skriver, så kan ikke se problemet.

Lystfiskeren skrev:HommkufH skrev:Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.
Og mester, vi snakker jo ikke om, at mælk er ubrugeligt hehe.... Rolig nu, du kan sagtens drikke din mælk...
Drikker selv meget mælk, men hvis nogle spurgte mig hvad en god hilde til protein var, ville jeg altså ikke sige mælk, når der er 100 andre ting der indeholder mere protein...
Endnu en gang, selvfølgelig er der meget der indeholder mere protein. Men mælk er stadigvæk en god proteinkilde, da du jo som nævnt 100mio. gange før kan drikke meget mere mælk, end f.eks at spise kød, det går derudover også endnu hurtigt. Da spørgsmålet lød på hvad der er godt efter træning, er mælk bestemt en god mulighed.
Det er jo ingen der siger man skal indtage sin shake/måltid i centeret, du kan jo tage hjem og så spise noget f.eks æg.

The Juice skrev:Broccoli indeholde 5,3 g protein per 100 g. Blended broccoli > mælk.

Dobermann skrev:der er vel ik noget bedre end en god omgang aftensmad lige efter træning:D

The Juice skrev:Broccoli indeholde 5,3 g protein per 100 g. Blended broccoli > mælk.

HommkufH skrev:Lystfiskeren skrev:HommkufH skrev:Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig er 3,5 gram. meget får 100gram. nu er det trodsalt væske vi snakker om dvs. man drikker hurtigt 500ml. af det, det er så 18 gram protein som må siges at være meget, så tænk dig nu lidt om. Og stop alle de der latterlige smillier de for ikke det du siger til at fremstå klogere.
Endnu en gang, selvfølgelig er der meget der indeholder mere protein. Men mælk er stadigvæk en god proteinkilde, da du jo som nævnt 100mio. gange før kan drikke meget mere mælk, end f.eks at spise kød, det går derudover også endnu hurtigt. Da spørgsmålet lød på hvad der er godt efter træning, er mælk bestemt en god mulighed.
Det er jo ingen der siger man skal indtage sin shake/måltid i centeret, du kan jo tage hjem og så spise noget f.eks æg.
Åh kære barn dog... LÆS DET HER!
Du bliver ved med, at holde fast i, at mælk er en god og nem kilde til protein...
Vi er ikke uenige...! Vi er 100% enige...
Men...
Det som der blev skrevet var..
-patrick4640 skrev: "hvad er bedst at spise efter man har trænet?:D"
Svar: "Masser af proteiner, fx mælk eller æg."
Og så er det jeg kommer ind og siger: Mælk er en god kilde til protein... Men at sige det indeholder MASSER af protein er altså væsentligt overvurderet og direkte forkert...! At begynde at diskutere mod det er direkte dumt, da du bare kan kigge på energifordelingen...
Og det andet eksempel der bliver nævnt er æg... Æg en god kilde til protein...?!?! Neeeiii ikk rigtigt.. Som jeg skrev er det 10/0/10, du finder mange ting som er bedre...
Derfor lavede jeg konklussionen, at det var nogle underlige eksempler. Fordi der blev lagt vægt på, at det skulle indeholde MASSER af protein..!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster