på forhånd tak:) hilsen simon

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

situd skrev:okay tak, men jeg har læst det i siger jeg skal læse. jeg syntes ikke deer stod noget af det jeg søgede et svar for... og jeg vil ikke træne styrke jeg vil bare have størremuskler. og når man tager 10 stk. skal det så ikke være sådan atmn er ved revne ved nummer 10? og gør det en stor forskel, at jeg yager 10 som min ven siger eller om jeg tager det jeg plejede at tage, hvad har jeg trænet i den tid ? udholdenhed eller?

situd skrev:okay undskyld måske er det noget andet jeg har læst så? prøver lige at læse det, men ellers tak:)

NoGood skrev:Træn hårdt, men hold dig fra failure. Normalt ville jeg sige 1-2 reps fra failure ([i]dvs 1-2 reps mere og så er næste rep failure)

den skal tvinges gennem ren tortur før den gider at smide tonsvis af muskler på....

situd skrev:gør det noget jeg løber 2 gange i ugen, jeg løber 6 km.

Thomas Jagd skrev:den skal tvinges gennem ren tortur før den gider at smide tonsvis af muskler på....
Det er simpelthen noget vås Hamper. Ja, træning skal være hårdt. Men det er langt vigtigere at træne "smart" end at træne "hard". Hvis man giver den gas med failure træning, og no-pain-no-gain træning, konstant og hele tiden, så indbyder man til at man køre ubarmhjertigt fast på et tidspunkt. Det er bedre at strukturere sin træning, så intensitet og volumen varieres, og så man ikke køre til failure hele tiden.

Misterhamper skrev:Thomas Jagd skrev:den skal tvinges gennem ren tortur før den gider at smide tonsvis af muskler på....
Det er simpelthen noget vås Hamper. Ja, træning skal være hårdt. Men det er langt vigtigere at træne "smart" end at træne "hard". Hvis man giver den gas med failure træning, og no-pain-no-gain træning, konstant og hele tiden, så indbyder man til at man køre ubarmhjertigt fast på et tidspunkt. Det er bedre at strukturere sin træning, så intensitet og volumen varieres, og så man ikke køre til failure hele tiden.
Nu er der jo ligesom også stor forskel på "giver den gas med failure træning, og no-pain-no-gain træning, konstant og hele tiden" også at holde sig 3 reps fra failure i hvert sæt (som jo må siges at være meget let træning)............ ingen af de ting snakker jeg om, jeg kører sjældent til failure
Bedre at holde sig til noget konkret end "Overdrivelse fremmer forståelsen" i debatter imo

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster