Det ville selvfølgelig være fedest med billeder, så imens jeg selv lige får fixet noget af mit eget "legetøj", er I andre velkomne til at bidrage.
Smider lige nogle billeder af mit eget senere på dagen, nu skal fødselsdagen lige fejres først!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Detorian skrev:Nu skal det nok blive sjovt, jeg synes det kunne være sjovt at høre/se hvad dit/jeres legetøj er, det kan være alt mellem himmel og jord, bil, MC, båd, kosttilskud, konsol, computer, gadgets, bling bling og bare ren og skær lir.
Det ville selvfølgelig være fedest med billeder, så imens jeg selv lige får fixet noget af mit eget "legetøj", er I andre velkomne til at bidrage.![]()
Smider lige nogle billeder af mit eget senere på dagen, nu skal fødselsdagen lige fejres først!

cj8000 skrev:Detorian skrev:Nu skal det nok blive sjovt, jeg synes det kunne være sjovt at høre/se hvad dit/jeres legetøj er, det kan være alt mellem himmel og jord, bil, MC, båd, kosttilskud, konsol, computer, gadgets, bling bling og bare ren og skær lir.
Det ville selvfølgelig være fedest med billeder, så imens jeg selv lige får fixet noget af mit eget "legetøj", er I andre velkomne til at bidrage. :wink:
Smider lige nogle billeder af mit eget senere på dagen, nu skal fødselsdagen lige fejres først! :D
Vi gider ikke se billeder af din dildo Detorian :lol: :lol:
:mrgreen:

cj8000 skrev:Detorian skrev:Nu skal det nok blive sjovt, jeg synes det kunne være sjovt at høre/se hvad dit/jeres legetøj er, det kan være alt mellem himmel og jord, bil, MC, båd, kosttilskud, konsol, computer, gadgets, bling bling og bare ren og skær lir.
Det ville selvfølgelig være fedest med billeder, så imens jeg selv lige får fixet noget af mit eget "legetøj", er I andre velkomne til at bidrage.![]()
Vi gider ikke se billeder af din dildo Detorian![]()
![]()
Ej spøg til side - god tråd![]()
Tillykke med de 21 btw

Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Kæmperen skrev:Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk billedet

Friche skrev:Også tillykke med føsdaen herfra![]()
Og så lige et legetøjspic:

MC skrev:Kæmperen skrev:Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk billedet
Hahahaha... Priceless kommentar
PS. nice gevær! Hvor meget koster sådan en satan??

Kæmperen skrev:Og se hvor glad jeg er for det

Kæmperen skrev:MC skrev:Kæmperen skrev:Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk billedet
Hahahaha... Priceless kommentar
PS. nice gevær! Hvor meget koster sådan en satan??
Mener det ligger på omkring 35 kilo.

EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:Og se hvor glad jeg er for det
Kan godt være jeg spørger dumt nu men... Hvæ hjælper den dragt du har på???

Kæmperen skrev:(Jeg har den danske rekord)

MC skrev:Kæmperen skrev:(Jeg har den danske rekord)
Blæremås:lol:
Hvad lyder rekorden så på?

roedz skrev:Her kommer mit legetøj, mit kære trommesæt

H3NR1KS3N skrev:Samme Branche
Mit er nok mere Lasere, Movingheads Scannere, Par lamper og andet lys gejl i mit mobildiskotek

Kæmperen skrev:EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:Og se hvor glad jeg er for det
Dragt?
Går ud fra du mener min skydejakke.![]()
Det er for at opnå en mere stabil skydestilling, så man ikke behøver at bruge så mange kræfter på at holde geværet.
Faktisk skal det helst være sådan at jeg kun skal koncentrere mig sigte og aftræk.
Se min log om jeg kan ramme.![]()
(Jeg har den danske rekord)
Btw. lækker rekord... måske jeg skriver en PM til dig en dag hvis jeg har en du skal slette fra folkeregistret 
EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:Og se hvor glad jeg er for det
Dragt?
Det er for at opnå en mere stabil skydestilling, så man ikke behøver at bruge så mange kræfter på at holde geværet.
Faktisk skal det helst være sådan at jeg kun skal koncentrere mig sigte og aftræk.
Oki så lærte jeg os det idag...Btw. lækker rekord... måske jeg skriver en PM til dig en dag hvis jeg har en du skal slette fra folkeregistret

Kæmperen skrev:EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:EL ULTIMO skrev:Kæmperen skrev:Og se hvor glad jeg er for det
Dragt?
Oki så lærte jeg os det idag...Btw. lækker rekord... måske jeg skriver en PM til dig en dag hvis jeg har en du skal slette fra folkeregistret
I´m your man :fighting3:

EL ULTIMO skrev:I øvrigt er det bare mig eller minder denne tråd RET meget om den her: viewtopic.php?t=8915&postdays=0&postorder=asc&start=60

Kæmperen skrev:Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk billedet

Fitness-iver skrev:Kæmperen skrev:Fitness-iver skrev:Mit legetøj er : MIN KONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk billedet
http://www.iver.dk under familie - tjek Heidi...Fars hottie

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster