Og vil gerne hører hvordan det er i forhold til andre. Skal siges jeg er på bulk, er 183 cm høj og vejer 83.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Og vil gerne hører hvordan det er i forhold til andre. Skal siges jeg er på bulk, er 183 cm høj og vejer 83.

mikkel_baech skrev:Til alle til der skriver jeres fedtprocent med decimaler, i ved ikke en skid om hvad jeres fedtprocent er hvis i tror at i kan måle den så nøjagtigt at i kan sætte decimaler på.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre fra en af jer med en komma fedtprocent lige nøjagtig hvordan i er kommet frem til det.

Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

FitnessChamp skrev:mikkel_baech skrev:Til alle til der skriver jeres fedtprocent med decimaler, i ved ikke en skid om hvad jeres fedtprocent er hvis i tror at i kan måle den så nøjagtigt at i kan sætte decimaler på.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre fra en af jer med en komma fedtprocent lige nøjagtig hvordan i er kommet frem til det.
lol, you mad?

mikkel_baech skrev:Til alle til der skriver jeres fedtprocent med decimaler, i ved ikke en skid om hvad jeres fedtprocent er hvis i tror at i kan måle den så nøjagtigt at i kan sætte decimaler på.

ØbroMorten skrev:Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
Den er langt fra præcis, men da den viser det samme forhold hver gang, kan man bruge den til at tjekke hvor meget fedt man smider.

Mussetrussen skrev:ØbroMorten skrev:Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
Den er langt fra præcis, men da den viser det samme forhold hver gang, kan man bruge den til at tjekke hvor meget fedt man smider.
Men så giver det bare ikke så meget mening at folk skriver hvad deres fedtprocent er, når det ikke er tal man objektivt set kan sammenligne.

ØbroMorten skrev:Mussetrussen skrev:ØbroMorten skrev:Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
Men så giver det bare ikke så meget mening at folk skriver hvad deres fedtprocent er, når det ikke er tal man objektivt set kan sammenligne.
Præcis. Jeg synes at en tråd som denne er totalt meningsløs. Der er ikke nogen med samme reference ramme, alle har målt den forskelligt, osv. Derudover kan jeg slet ikke se hvorfor det er interessant at vide hvad en person man aldrig har set har af fedtprocent.

Grundt skrev:ØbroMorten skrev:Mussetrussen skrev:ØbroMorten skrev:Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
Præcis. Jeg synes at en tråd som denne er totalt meningsløs. Der er ikke nogen med samme reference ramme, alle har målt den forskelligt, osv. Derudover kan jeg slet ikke se hvorfor det er interessant at vide hvad en person man aldrig har set har af fedtprocent.
Måske bare en generel interesse. Det er da sjovt nok at vide hvordan folk ca. ligger.
Min BF er lige under 5% målt med Durnin og Womersley's 4-punktmåling.

mikkel_baech skrev:Grundt skrev:ØbroMorten skrev:Mussetrussen skrev:ØbroMorten skrev:Alexml skrev:8,1%, Målt på en badevægt med elektroder og skidt og møg. Jeg ved ikke hvor præcis sådan en der, men det var det resultat jeg fik.
Måske bare en generel interesse. Det er da sjovt nok at vide hvordan folk ca. ligger.
Min BF er lige under 5% målt med Durnin og Womersley's 4-punktmåling.
hvad ligger du på offseason?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster