Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

Hvad skal jeg gøre?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Der er en pige som rigtig godt kan lide mig og vi har været rigtig meget sammen her på det sidste (mødte hende på roskilde festival) når men hun kan rigtig godt lide mig, kan jeg tydeligt mærke og hun vil gerne gøre det 'officielt' og være kærester med mig men jeg tror bare ikke rigtig jeg er 'klar' til at have en kæreste? VI skal begge op i 2.G (forskellige gymnasier men begge i KBH) og hun er nok lidt mere moden end mig og hun er rigtig smuk, hun bliver snart 18 og jeg er lige blevet 16. Ved ikke om jeg bare skal droppe hende eller om jeg bare skal prøve det og se hvad er sker? har snakket med en masse af mine venner om det og der er lidt delte meninger osv.. ](*,)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er en stor del af livet at tage chancer, så i værste fald bliver du en erfaring rigere. I bedste fald får du en dejlig kæreste, så mit råd er go for it
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

Kostplan: Ingen kostplan

Hvad synes du om hende? Ud fra din post lyder du ikke selv til at være synderligt interesseret i et fast forhold til hende :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Jeg har lært at man skal lytte til sig selv og ikke alt hvad ens venner siger...gør hvad du føler er rigtigt, hvis du ikke er klar til en kæreste, så er du ikke klar til en kæreste- måske er du bare ikke så vild med hende så... ?

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Anden skrev:Hvad synes du om hende? Ud fra din post lyder du ikke selv til at være synderligt interesseret i et fast forhold til hende :D

Synes mere at det lyder til at han ikke er klar til at have et fast forhold overhovedet. Synes det er lidt svært at bedømme TS's følelser for hende, ud fra det han skriver. Men jeg vil da også mene at du skal give det en chance, hvis du altså synes om hende. Meningen med at være ung, er jo netop at man skal dumme sig og lære af sine fejl. Men hvem siger at du kommer til at dumme dig ? Hun kunne jo vise sig at være prinsessen i dit liv ;)
Der var engang en mand der havde 2 sønner. Den ene var stor som en bjørn, og den anden var hurtig som et tog
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog

Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg føler, tror ikke rigtig jeg er SÅ vild med hende men måske jeg bare skal give det en chance

Styrkeliste

Anden skrev:Hvad synes du om hende? Ud fra din post lyder du ikke selv til at være synderligt interesseret i et fast forhold til hende :D

Tror også lidt det er det som er problemet, har ikke rigtig lyst til at binde mig på den måde men kan stadig godt lide at være sammen med hende hvis du forstår hehe

Styrkeliste

MrMøller skrev:Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg føler, tror ikke rigtig jeg er SÅ vild med hende men måske jeg bare skal give det en chance

Hvis du er i tvivl skal du ikke... Når du virkelig er forelsket ved du det og så er det, det værd

Fitness World

Cirkeline skrev:
MrMøller skrev:Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg føler, tror ikke rigtig jeg er SÅ vild med hende men måske jeg bare skal give det en chance

Hvis du er i tvivl skal du ikke... Når du virkelig er forelsket ved du det og så er det, det værd

Hvordan 'dropper' jeg hende så uden at virke alt for nedern? vi har rigtig mange fælles venner så jeg vil heller ikke være en kæmpe douche

Styrkeliste

MrMøller skrev:
Cirkeline skrev:

Hvordan 'dropper' jeg hende så uden at virke alt for nedern? vi har rigtig mange fælles venner så jeg vil heller ikke være en kæmpe douche

Så langt er jeg desværre ikke kommet endnu selv, er rigtig dårlig til at droppe folk. Man kan jo enten være helt 95% ærlig og sige det som det er, efterfulgt af et, det er mig ikke dig, jeg er ikke klar til et forhold... Eller nemlig være en rigtig idiot, ikke svare på sms, være kold. Det er nok rigtig dumt, især med fælles venner. Jeg synes altid den med at være ærlig er bedst for en selv. At den anden part så nogle gange hader en er noget andet. Ærlighed er altid bedst

Fitness World

MrMøller skrev:
Cirkeline skrev:

Sig at du synes rigtigt godt om hende, og at det var en god tid på Roskilde, men at du ikke synes et forhold er det der trækker i dig lige nu. (Mere eller mindre sandheden vel?) Evt. kast bemærkningen "Men jeg vil gerne tilbringe mere tid sammen med dig, hvis du har lyst til at finde ud af noget" - Så kan du måske få en fremtidig bolleveninde ud af det.
Derudover behandle hende med respekt, og fortæl ikke dine venner om jeres eskapader. Piger har mere respekt for fyre der ikke "praler" med deres scoringer, og hvis du behandler hende godt, og snakker pænt om hende, vil hun sikkert også gøre det samme om dig til hendes veninder (Fremtidige scoringer?).

Drop klicheer som "Det er ikke dig men mig", det er simpelthen for plat.

Reputation point: 5

MMMunk skrev:
MrMøller skrev:
Cirkeline skrev:

Sig at du synes rigtigt godt om hende, og at det var en god tid på Roskilde, men at du ikke synes et forhold er det der trækker i dig lige nu. (Mere eller mindre sandheden vel?) Evt. kast bemærkningen "Men jeg vil gerne tilbringe mere tid sammen med dig, hvis du har lyst til at finde ud af noget" - Så kan du måske få en fremtidig bolleveninde ud af det.
Derudover behandle hende med respekt, og fortæl ikke dine venner om jeres eskapader. Piger har mere respekt for fyre der ikke "praler" med deres scoringer, og hvis du behandler hende godt, og snakker pænt om hende, vil hun sikkert også gøre det samme om dig til hendes veninder (Fremtidige scoringer?).

En god måde at blive uvenner med en pige der er vild med en, er at blive ved med at ses med hende, selvom man ikke vil have hende helt og gå i seng med hende... Det er bare dumt, for om vi vil det eller ej, så er det bare sådan at piger ofte bliver vilde med fyre efterfølgende... Og så kommer det til at gøre ondt på hende. Og vil tilføje at klicheen har gjort at jeg idag har venskaber med nogle af mine :)

Fitness World

Cirkeline skrev:
MMMunk skrev:
MrMøller skrev:
Cirkeline skrev:

En god måde at blive uvenner med en pige der er vild med en, er at blive ved med at ses med hende, selvom man ikke vil have hende helt og gå i seng med hende... Det er bare dumt, for om vi vil det eller ej, så er det bare sådan at piger ofte bliver vilde med fyre efterfølgende... Og så kommer det til at gøre ondt på hende. Og vil tilføje at klicheen har gjort at jeg idag har venskaber med nogle af mine :)

Hvis man gør det klart, at man ikke vil et forhold, men gerne ville ses med hende, og hun vælger at sige det er fint, kan jeg ikke se hvad der ligger til grunde for at hun kan blive sur, på andet end sig selv.
PIgen er 18. Så er hun gammel nok til at træffe sådan en beslutning. Den skal han jo ikke træffe for hende. Hvis han gerne vil have sex med hende, men ikke vil mere, er det bedste da han kan gøre for sig selv, at gør det klart for hende at han ikke ville være kærester, men gerne vil sex - Så kan hun acceptere eller lade vær.
Jeg snakker ikke om at man skal være en eller anden nederen player tybe, der få pigen til at håbe på et forhold, sådan man kan dyppe pikken i hende lidt flere gange.
En kliche kan virke fint. Men det ændre ikke på jeg synes det er fesent. Hvis jeg har haft noget med en pige, og jeg så pludselig ikke mener vi skal ses mere, har jeg selvfølglig en grund, og den grund siger jeg på den pænest, høfligste og mest respektfulde måde jeg kan komme i tanke om. Det synes jeg at jeg skylder.

Kærester efter 2 uger? :D Du siger du mødte hende på Roskilde og hun allerede gerne vil være kærester med dig? Hun lyder deme som den største granat ever!

EDIT: så ikke OP's alder. Bare vær sammen med hende for "hygges" skyld. Du er sikkert uerfaren og der skal nok komme mange flere piger de næste par år ;-)
Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hornslet 8543

Træner her: Hornslet Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

kasperkirk skrev:Kærester efter 2 uger? :D Du siger du mødte hende på Roskilde og hun allerede gerne vil være kærester med dig? Hun lyder deme som den største granat ever!

EDIT: så ikke OP's alder. Bare vær sammen med hende for "hygges" skyld. Du er sikkert uerfaren og der skal nok komme mange flere piger de næste par år ;-)

haha syntes nu ikke hun er en granat, så var hun blevet smidt ud af vores lejr hehe :D

Styrkeliste

MMMunk skrev:"Men jeg vil gerne tilbringe mere tid sammen med dig, hvis du har lyst til at finde ud af noget" - Så kan du måske få en fremtidig bolleveninde ud af det.

MMMunk skrev:Derudover behandle hende med respekt

:?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

MrMøller skrev:Hvordan 'dropper' jeg hende så uden at virke alt for nedern? vi har rigtig mange fælles venner så jeg vil heller ikke være en kæmpe douche

Tro mig, det er ikke let. Men det handler om at være ærlig, og mindst ligeså vigtig; konsistent. Jeg kan i mine korte øjeblikkes selverkendelse kigge tilbage på en pige eller to, som jeg fra dag 1 reelt godt vidste var interesseret i mere, men først henne ad vejen erkendte det overfor mig selv(eller blev konfronteret med det), og gjorde det forbi. I min verden findes der 6 løsninger. Den værste er den sidste:
1. indled noget seriøst
2. stop med at svare hende, denne anbefales ikke. Det er svagt og kujonagtigt, og har en meget kedlig tendens til at nogle piger kan blive lidt psykotiske.
3. konfronter hende med at hun er interesseret, og sig at dét er du ikke
4. lyv overfor dig selv om at hun ved at det ikke bliver noget seriøst, indtil hun indser det og konfronterer dig
5. lyv overfor dig selv om at det måske bliver noget seriøst, men at du ikke ved det endnu
6. lyv overfor hende og lov hende guld og grønne skove, indtil hun indser hvor fucking douchebag du er, og (forhåbentligt) dumper dig istedet

Det er ikke nogen hemmelighed, at man med tiden får den opfattelse at alle piger, uden undtagelse, vil have et forhold. Det blænder én, og jeg ved det for mit vedkommende har ødelagt noget der kunne være blevet til meget mere. Så tænk dig om.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Tak for alle svarene allesammen, har tænkt ret meget over det og har tænkt mig at snakke lidt med hende om det og sige at jeg bare gerne vil tage det stille og roligt og så må jeg bare se hvad der sker :)

Styrkeliste

MrMøller skrev:Tak for alle svarene allesammen, har tænkt ret meget over det og har tænkt mig at snakke lidt med hende om det og sige at jeg bare gerne vil tage det stille og roligt og så må jeg bare se hvad der sker :)

God ide, mange piger der prøver at finde deres prins er jo fokuseret på deres behov og gør alt de kan for at få dem opfyldt, man kan som mand godt blive fristet men føler man sig ikke sikker på et længere fremtidig forehold må man mande sig op og sige sandheden til hende for det skylder man først og fremmest hende som var sød for dig og fremtidige en selv fordi man lære et skridt videre i søgen efter den eneste ene.

Bare et skud i tågen herfra men sådan opfattede jeg denne tråd fra egen erfaring :D

dh4nsen skrev:
MMMunk skrev:"Men jeg vil gerne tilbringe mere tid sammen med dig, hvis du har lyst til at finde ud af noget" - Så kan du måske få en fremtidig bolleveninde ud af det.

MMMunk skrev:Derudover behandle hende med respekt

:?

Det skal jeg forstå som om, at du mener man ikke kan have en bolleveninde, og behandle hende med respekt?

Hvis tøsen er vild med dig og du bliver bollevenner med hende, så nej, det er ikke at behandle en med respekt.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

.
Sidst rettet af ukendtfyr 22. maj 2014, 22:31, rettet i alt 1 gang.

Bone-14 skrev:Hvis tøsen er vild med dig og du bliver bollevenner med hende, så nej, det er ikke at behandle en med respekt.

Hvorfor ikke? Hun har fået at vide man ikke vil et forhold. Men sex dog stadig er en mulighed. Hun kan derefter træffe sin beslutning på et oplyst grundlag.
Vil det være respekt løst hvis det skete med modsat fortegn? - En fyr viste interesse for en pige. De har sex. Det er godt. Han siger han gerne vil et forhold. Hun siger nej, men tilbyder at de godt kan fortsætte med at have sex alligevel.

Det er jo ikke fordi man skal hjernevaske, snyde eller presse hende til at have sex med en. Det vil jo være ganske forkert.

MMMunk skrev:
Bone-14 skrev:Hvis tøsen er vild med dig og du bliver bollevenner med hende, så nej, det er ikke at behandle en med respekt.

Hvorfor ikke? Hun har fået at vide man ikke vil et forhold. Men sex dog stadig er en mulighed. Hun kan derefter træffe sin beslutning på et oplyst grundlag.
Vil det være respekt løst hvis det skete med modsat fortegn? - En fyr viste interesse for en pige. De har sex. Det er godt. Han siger han gerne vil et forhold. Hun siger nej, men tilbyder at de godt kan fortsætte med at have sex alligevel.

Det er jo ikke fordi man skal hjernevaske, snyde eller presse hende til at have sex med en. Det vil jo være ganske forkert.

Sådan fungerer tingene ikke. Den part som har interessen, kan ikke bare trykke "cancel". Ukendtfyr har sådan set ret her, om end det lyder meget "player"-agtigt, så er det måden at gøre det på hvis man ikke vil såre nogle dybt.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Moody skrev:
MMMunk skrev:

Sådan fungerer tingene ikke. Den part som har interessen, kan ikke bare trykke "cancel". Ukendtfyr har sådan set ret her, om end det lyder meget "player"-agtigt, så er det måden at gøre det på hvis man ikke vil såre nogle dybt.

Præcis... Og ofte vil pigers tankegang være (jeg har selv prøvet det), at hvis man ses med fyren, vil han på et tidspunkt opdage hvor fantastisk man er og være kærester med en... Sådan går det aldrig og man bliver rigtig såret. Piger tænker bare anderledes, de kan ofte ikke, nogle kan self, slå følelserne fra ifb. med sex på samme måde som drenge kan det. Så vil stadig påstå det er lidt røvhulsagtigt.

Fitness World

Kunne ikke klare det mere, så jeg fortalte hende idag at jeg ikke havde følelser for hende på den måde og at jeg det var bedre at gøre det forbi nu end senere, og hun blev rigtig ked af det. Jeg føler jeg har gjort det rigtige men alligevel er jeg lidt ked af det fordi at jeg har såret hende? hmm

Styrkeliste

MrMøller skrev:Kunne ikke klare det mere, så jeg fortalte hende idag at jeg ikke havde følelser for hende på den måde og at jeg det var bedre at gøre det forbi nu end senere, og hun blev rigtig ked af det. Jeg føler jeg har gjort det rigtige men alligevel er jeg lidt ked af det fordi at jeg har såret hende? hmm

Hvis det er det bedste for dig er det helt klart heller ikke noget du vil fortryde i fremtiden :) Man fortryder altid i starten, og det kan virke meget frustrerende, men det går over og med tiden kan man ikke undgå at se at det man gjorde i sin tid var det bedst efor begge parter :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 125.00

MrMøller skrev:Kunne ikke klare det mere, så jeg fortalte hende idag at jeg ikke havde følelser for hende på den måde og at jeg det var bedre at gøre det forbi nu end senere, og hun blev rigtig ked af det. Jeg føler jeg har gjort det rigtige men alligevel er jeg lidt ked af det fordi at jeg har såret hende? hmm

Hvis du ellers gjorde det på en pæn måde, så var det præcis mit forslag. Ja hun er måske blevet ked af det nu, men hvis du i stedet kom om 1 måned eller 2 efter at have indledt et forhold til hende, så havde du såret hende endnu mere. Vi må alle lære at tage en afvisning, ligesom vi alle må lære at afvise på en pæn og respektfuld måde. Nogle gange har man bare ikke lyst eller er ikke klar til at indlede et forhold, og det er selvfølgelig surt for modparten, meeen hvem gider i længden være sammen med en, der ikke går 100% ind for forholdet?!

Geografisk sted: København

Det er helt normalt at blive ked af det - det er jo aldrig sjovt at såre et andet menneske. Havde det på præcis samme måde, da jeg brød min eks, selvom jeg havde det dårligere med at være sammen med hende.

Du gjorde det rigtige.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00