Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:2 timers træning??? Enten skal du træne helt vanvittigt, eller også skal du gå og drive den af hvis du skal træne 2 timer...

toto_G4M3R skrev:2 timers træning??? Enten skal du træne helt vanvittigt, eller også skal du gå og drive den af hvis du skal træne 2 timer...
Men værsgo: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
Og så spis mindre, så du kan tabe dig
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

. Vil forslå at du fokuserer på noget HIIT-trænning istarten for at få tabt nogle kilo, og få fjernet fedtet. Derudover start med at få styr på din kost, ellers så er det sgu lidt ligegyldigt 
.
?
ser godt ud.. må jeg lige læse
Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:2 timers træning??? Enten skal du træne helt vanvittigt, eller også skal du gå og drive den af hvis du skal træne 2 timer...
Vi kan jo ikke alle være lige så hardcore som dig og kun bruge 40 minutter på træningen.

justdie skrev:Hvis du nu ikke snakkede halvdelen af tiden kunne det være du kunne klare det hurtigere, det er ikke "sejt" at træne 2 timer, og er der overhovedet ingen grund til, nærmere spild af tid.

Viejerdet skrev:okay. har meldt mig på boksning og yoga og spinning også.. så det skulle også gerne give lidt.
men aner ikke hvad det der Hiit er du snakker om?

toto_G4M3R skrev:Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:2 timers træning??? Enten skal du træne helt vanvittigt, eller også skal du gå og drive den af hvis du skal træne 2 timer...
Vi kan jo ikke alle være lige så hardcore som dig og kun bruge 40 minutter på træningen.
hvem snakker om at være hardcore? 2 timer er bare rigtig lang tid. Det vil gøre det mere styrkeorienteret end hvis der var kortere pauser.
justdie skrev:Hvis du nu ikke snakkede halvdelen af tiden kunne det være du kunne klare det hurtigere, det er ikke "sejt" at træne 2 timer, og er der overhovedet ingen grund til, nærmere spild af tid.
edit: i starten kunne mine træninger også tage 2-3 timer. Kortere pauser er bare bedre

Og ja jeg skipper sgu legday da jeg går til fodbold og har rimelig store benmuskler i forvejen

Stiffmeister1 skrev:Og ja jeg skipper sgu legday da jeg går til fodbold og har rimelig store benmuskler i forvejen![]()

Stiffmeister1 skrev:Jeg træner 2½-3 timer hver anden dag og jeg kører en dag kun med arme og den anden dag hedder det bryst, mave, skuldre & ryg
Og ja jeg skipper sgu legday da jeg går til fodbold og har rimelig store benmuskler i forvejen![]()
Desuden vil jeg ikke give dig ret i det som blev sagt tidligere med at spise mindre...
Bare spis rigtigt for uden mad får din krop ikke de næringsstoffer som den skal have og ergo vil det være svært at bygge nogle store muskler op. Spis fedtfattigt mad hvis det er og så hold din mave igang hele tiden, kør nogle mellemmåltider hvor du fx bare spiser 50g mandler eller lign.

danielhansen13 skrev:Stiffmeister1 skrev:Jeg træner 2½-3 timer hver anden dag og jeg kører en dag kun med arme og den anden dag hedder det bryst, mave, skuldre & ryg
Og ja jeg skipper sgu legday da jeg går til fodbold og har rimelig store benmuskler i forvejen![]()
Desuden vil jeg ikke give dig ret i det som blev sagt tidligere med at spise mindre...
Bare spis rigtigt for uden mad får din krop ikke de næringsstoffer som den skal have og ergo vil det være svært at bygge nogle store muskler op. Spis fedtfattigt mad hvis det er og så hold din mave igang hele tiden, kør nogle mellemmåltider hvor du fx bare spiser 50g mandler eller lign.
Der står ikke så meget fornuftigt i dette indlæg. Jeg vil ikke anbefale TS til at lytte efter det

Bone-14 skrev:Og ja jeg skipper sgu legday da jeg går til fodbold og har rimelig store benmuskler i forvejen
Som du kan høre har Stiffmeister forstand på hvad han siger, argument is invalid.
Hvordan har du tænkt dig han skal tabe sig uden at have et mindre kcal indtag?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster