Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morrison skrev:Kan slet slet ikke forstå hvordan nogen kan synes at det ser godt ud. Og håber virkelig ikke at det er denne stil der skal til at sætte dagsordenen for mode i fremtiden.
Fatboy: Ja, det var en fed trådOg synes på ingen måde at du var for grov, hvis denne stil havde en fysisk form ville jeg skam også være blandt de første til at jage den op til den gamle mølle med fakler og brænde den inde.

madein89 skrev:Et eller andet sted kan man jo kun glæde sig over denne videoer og billedet, da det viser at risikoen for at få tæsk i byen åbenbart ikke er så stor eftersom de kan gå frit rundt.
I øvrigt synes jeg det er pisse grimt, men fuck it, det gør bare verden mere sjov og manfoldig.

TheFatboy skrev:madein89 skrev:Et eller andet sted kan man jo kun glæde sig over denne videoer og billedet, da det viser at risikoen for at få tæsk i byen åbenbart ikke er så stor eftersom de kan gå frit rundt.
I øvrigt synes jeg det er pisse grimt, men fuck it, det gør bare verden mere sjov og manfoldig.
1. Man slår ikke på piger.
2. Præcis. Vi kan ikke alle være lige intelligente og individuelle.

madein89 skrev:TheFatboy skrev:madein89 skrev:Et eller andet sted kan man jo kun glæde sig over denne videoer og billedet, da det viser at risikoen for at få tæsk i byen åbenbart ikke er så stor eftersom de kan gå frit rundt.
Til 1., nu var det også drengene jeg hentød til. Jeg advorkere skam ikke for at slå på piger hehe. Men der findes faktisk nogle fyrer der gør det, i byen endda! Men det er efter min overbevisning ikke sminke piger. Det er hippipiger. Jeg kender en pige, der hænger ud i en hippiagtig kreds og de går aldrig til halbal. Dér er der meget lidt tolerance. Virkelig sørgeligt, snæversynet og abeagtigt.

TheFatboy skrev:madein89 skrev:TheFatboy skrev:madein89 skrev:Et eller andet sted kan man jo kun glæde sig over denne videoer og billedet, da det viser at risikoen for at få tæsk i byen åbenbart ikke er så stor eftersom de kan gå frit rundt.
Til 1., nu var det også drengene jeg hentød til. Jeg advorkere skam ikke for at slå på piger hehe. Men der findes faktisk nogle fyrer der gør det, i byen endda! Men det er efter min overbevisning ikke sminke piger. Det er hippipiger. Jeg kender en pige, der hænger ud i en hippiagtig kreds og de går aldrig til halbal. Dér er der meget lidt tolerance. Virkelig sørgeligt, snæversynet og abeagtigt.
Det var skam også videoen med drengene som jeg hentød til

madein89 skrev:Kender en pige, på 19 år og 45 kg, der fik tæsk på sin realskole som yngre! De sparkede hende og spyttede på hende at popfyrer med ufattelige mindreværds komplekser! KUN fordi hun havde en gammeldags og "hippiagtigt" tøjstil. Det kunne de ikke tolere. Til at græde over sådan noget. Normalt kunne jeg slet ikke finde på at være voldlig, men havde jeg overværet denne episode, havde jeg sku rykket deres tændstikke kroppe rundt.

Dingo skrev:Det er egentlig sjovt så kendt det billede er, det dukker altid op alle mulige steder![]()

TheFatboy skrev:madein89 skrev:Kender en pige, på 19 år og 45 kg, der fik tæsk på sin realskole som yngre! De sparkede hende og spyttede på hende at popfyrer med ufattelige mindreværds komplekser! KUN fordi hun havde en gammeldags og "hippiagtigt" tøjstil. Det kunne de ikke tolere. Til at græde over sådan noget. Normalt kunne jeg slet ikke finde på at være voldlig, men havde jeg overværet denne episode, havde jeg sku rykket deres tændstikke kroppe rundt.
Hvis jeg havde set noget lignende, så skulle der flyde blod

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:madein89 skrev:Kender en pige, på 19 år og 45 kg, der fik tæsk på sin realskole som yngre! De sparkede hende og spyttede på hende at popfyrer med ufattelige mindreværds komplekser! KUN fordi hun havde en gammeldags og "hippiagtigt" tøjstil. Det kunne de ikke tolere. Til at græde over sådan noget. Normalt kunne jeg slet ikke finde på at være voldlig, men havde jeg overværet denne episode, havde jeg sku rykket deres tændstikke kroppe rundt.
Hvis jeg havde set noget lignende, så skulle der flyde blod
Vil også mene der var grønt lys for at gå i Hulk-mode, hvis man overværede sådan noget!!!!!!

Odysseus skrev:Never ending story

Karl Æg skrev:Odysseus skrev:Never ending story
Helt enig. At svine pretty boys til er bare so last season.

Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Odysseus skrev:Never ending story
Helt enig. At svine pretty boys til er bare so last season.
Fuldstændigt enig.
Just let them be.

TheFatboy skrev:Don't make me... hungry. You won't like me when i'm hungry!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster