Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:
Hvad dælen er det ronnie spiser i denne video ?
Kan det passe det er grits = corn meal, ost, smagsforstærker og så æggehvide ?

JonasMH skrev:Mums ;D Han spiser også en helveds masse kylling med BBQ sauce ved siden af. Så lige en film med ham forleden dag hvor man følger ham og hans træning + ham på jobbet. Han er den største politimand jeg nogensinde har set

TmZe skrev:JonasMH skrev:Mums ;D Han spiser også en helveds masse kylling med BBQ sauce ved siden af. Så lige en film med ham forleden dag hvor man følger ham og hans træning + ham på jobbet. Han er den største politimand jeg nogensinde har set
Jeg ville nødigt anholdes af ham, men på den anden side så kan han vel heller ikke løbe særligt stærkt, så det er vel bare om at få benene på nakken

JonasMH skrev:Mums ;D Han spiser også en helveds masse kylling med BBQ sauce ved siden af. Så lige en film med ham forleden dag hvor man følger ham og hans træning + ham på jobbet. Han er den største politimand jeg nogensinde har set

TmZe skrev:JonasMH skrev:Mums ;D Han spiser også en helveds masse kylling med BBQ sauce ved siden af. Så lige en film med ham forleden dag hvor man følger ham og hans træning + ham på jobbet. Han er den største politimand jeg nogensinde har set
Jeg ville nødigt anholdes af ham, men på den anden side så kan han vel heller ikke løbe særligt stærkt, så det er vel bare om at få benene på nakken

Detorian skrev:mener det er i unbelievable han spiser alt hans kylling med BQ sauce.
Manden er jo kun aktiv betjent ca. 4 gange årligt mener jeg det er, da han er i reserven

Ha ha, så han bliver kun indkaldt, når der VIRKELIG er nogen der skal have bank?Manden er jo kun aktiv betjent ca. 4 gange årligt mener jeg det er, da han er i reserven

og så æggevider, bland hele lortet sammen, og guf det i dig!

Detorian skrev:mener det er i unbelievable han spiser alt hans kylling med BQ sauce.
Manden er jo kun aktiv betjent ca. 4 gange årligt mener jeg det er, da han er i reserven :wink:

JonasMH skrev:Detorian skrev:mener det er i unbelievable han spiser alt hans kylling med BQ sauce.
Manden er jo kun aktiv betjent ca. 4 gange årligt mener jeg det er, da han er i reserven :wink:
Ja det er i unbelieveable dvd'en. Han siger nu at han arbejder som fuldtid politimand og alle ellers siger at man ikke kan være seriøs BB og arbejde fuldtid men det gør han -> sådan siger han det næsten ordret! Han siger også at han har arbejdet der i 10år og BB seriøst i 12år! Så kan da næste ikke fatte at han skulle stoppe lige efter filmen, da han også siger han bliver ved med at arbejde der fordi han kan lide det, selvom han har en masse penge fra at havde vundet Mr. Olympia 2 gange.

JonasMH skrev:Detorian skrev:mener det er i unbelievable han spiser alt hans kylling med BQ sauce.
Ja det er i unbelieveable dvd'en. Han siger nu at han arbejder som fuldtid politimand og alle ellers siger at man ikke kan være seriøs BB og arbejde fuldtid men det gør han -> sådan siger han det næsten ordret! Han siger også at han har arbejdet der i 10år og BB seriøst i 12år! Så kan da næste ikke fatte at han skulle stoppe lige efter filmen, da han også siger han bliver ved med at arbejde der fordi han kan lide det, selvom han har en masse penge fra at havde vundet Mr. Olympia 2 gange.

TheFatboy skrev:JonasMH skrev:Detorian skrev:mener det er i unbelievable han spiser alt hans kylling med BQ sauce.
Tja, nu hvor han har sat konkurrencer mere eller mindre på pause, har jobbet vel første prioritet og træningen anden prioritet. Han kan også være vel tilfreds med sin størrelse som den er, så bare han holder den ved lige skulle der ikke være nogle store problemer

Nr.13 skrev:jyske politibetjente i midten af 20'erne fra jylland

Karl Æg skrev:Nr.13 skrev:jyske politibetjente i midten af 20'erne fra jylland
Ja god damn jyske jyder. Burn them all.

Karl Æg skrev:Nr.13 skrev:jyske politibetjente i midten af 20'erne fra jylland
Ja god damn jyske jyder. Burn them all.

Rookie skrev:Hvis Joachim B. Olsen løber en 100 meter på 12. sek må Ronnie Coleman da også være ganske kvik på en 100 meter!

JonasMH skrev:Vi er faktisk nogle jyder her!

the-QB skrev:Rookie skrev:Hvis Joachim B. Olsen løber en 100 meter på 12. sek må Ronnie Coleman da også være ganske kvik på en 100 meter!
Der er nu meget forskel på deres træning, så nej .. Olsen træner for styrke og eksplosivitet, hvilket gør at han kan løbe hurtigt .. RC træner for at få større muskler gennem flere reps og større volumen ..

Henriksen skrev:JonasMH skrev:Vi er faktisk nogle jyder her!
jaa desværre

keleut skrev:Jeg ved ikke, hvad han spiser, men det er satme godt nok nogle grimme hjemmesko!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster