Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...

fogtmann skrev:Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagtDu har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...
Og så er jeg heller ikk feminin? Den har jeg godt nok aldrig fået før, men okay, vi har jo alle hver vores mening om, hvordan man ser feminin ud....

Men okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus
??
fogtmann skrev:Men okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus??

fogtmann skrev:Tak for roserne- det var (som man nok også kunne se på udsendelsen) en fantastisk oplevelse/dag, og jeg havde det vildeste overskud.
Jeg har knoklet mig mås ud af bukserne, for at formå at få en fin symmetri, og stadig være feminine, da det betyder meget for mig. Og især ovenpå min tur i Robinson, hvor jeg mistede utrolig meget masse...![]()
Så når man pludselig får stukket sådan en bemærkning i fjæset, så kan jeg ikk lade vær med at rynke lidt på næsenMen okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus
??
. Det rigtig stærkt gået, og har sikkert os krævet en del forberedelse, og en masse træning 
J-S-O skrev:Altså, hvis jeg skal være helt ærligt, så synes jeg da hun har formået at udvikle en meget pæn krop og billedet, hvor hun bruger sine gamle gymnastiske evner er temmelig cool, men...
Jeg synes virkelig ikke hun formår at gøre feminin - prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up... Derudover er billedet, hvor hun læner sig op af et bord (eller lignende) heller ikke videre feminint..
Derimod, prøv at læse om Karen Louise - Det er en pige, som både går op i sporten og kan se temmelig væmmelig fræk ud på samme tid! Det var helt klart min favorit blandt pigerne til DM 2006; bare en skam at hun ikke vandt

Jeg ville rigtig gerne svine den person til som skrev disse ddumme ting, men gider ikke at bevæge mig ned på det stadie!!!!!
Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder
Du burde skamme dig !!!

TheCzech skrev:Jeg ville rigtig gerne svine den person til som skrev disse ddumme ting, men gider ikke at bevæge mig ned på det stadie!!!!!
Det har du så allerede gjort.Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder
Du burde skamme dig !!!![]()
Det er da glimrende, at du selv kun har roser til overs for Tanja, men at du samtidig bliver nødt til, at svine folk der ikke deler din mening, er for mig uforståeligt. Han har en anden holdning, til hvordan en kvinde skal se ud, end du har, hvilket ikke på nogen måde gør hans mening hverken bedre eller værre end din. Som jeg læser det går J-S-O's kritik udelukkende på, at han ikke finder Tanjas posering feminin. Der er altså ingen tilsvining på nogen måde, blot en anden opfattelse af hvad det vil sige at en kvinde er "feminin" end du har.
Synes bestemt ikke hans indlæg gør din kritik retfærdig.

Det er rigtigt, at når man poster et indlæg så skal man kunne tage imode både kritik og ros. Men kommentaren om lille pige makeup'en er useriøs og hører ikke hjemme på et forum som vores. Så forstår godt Rixrix og Tanjas reaktion.
Det er ikke særligt fedt at bruge tusindvis af hårde timer på træning også folks vurdering går på eksempelvis lille pige makeup i dette tilfælde eller man har for store øre, grim næse eller lign.![]()

TheCzech skrev:Det er rigtigt, at når man poster et indlæg så skal man kunne tage imode både kritik og ros. Men kommentaren om lille pige makeup'en er useriøs og hører ikke hjemme på et forum som vores. Så forstår godt Rixrix og Tanjas reaktion.
Det er ikke særligt fedt at bruge tusindvis af hårde timer på træning også folks vurdering går på eksempelvis lille pige makeup i dette tilfælde eller man har for store øre, grim næse eller lign.![]()
Det er da ganske rigtigt, at det kan opfattes nedladende at få kritiseret sin makeup. Man skal dog huske at læse teksten som en helhed, og ikke kun vurdere indlægget udfra den sætning. Hans kritik er jo egentlig reel nok: Han synes ikke, det er kønt at bruge så meget makeup som kvinde.
Hefefter svarer Tanja så at makeuppen lægges sådan, for at det skal se godt ud på scenen, fra folk der sidder langt væk, og ikke fra nært hold og dermed burde den diskussion være død. Sætningen med den 10-årige pige skal selvfølgelig ses i den kontekst at J-S-O, i modsætning til Tanja, formentligt ikke har den store sceneerfarring, og han var dermed nok ikke klar over, hvordan det er nødvendigt at "pynte" sig for at det skal se godt ud fra tilskuerpladserne.
Jeg synes ikke, det er fair at kalde det useriøst når det formentligt, skyldes hans manglende sceneerfarring, medmindre man da synes det er useriøst ikke at vide, hvordan det er at stå på scenen. Udover det er det jo også meget svært at kalde sådan et indlæg useriøst, når det udviser en holdning. Der er sikkert mange, der også synes at det er grimt at være så stor som Ronnie Coleman, og at han ikke længere ligner et menneske. Er det useriøst ? (henviser til indlægget, der siger at J-S-O generelt er useriøs)

TheCzech skrev:Okey.
For at være på den sikre side:
Det er kun bemærkingen "prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up" den er gal med, eller hvilke elementer af indlægget er det præcis der ikke kan tolereres ? Eller er det kritik af professionelle generelt der ikke tolereres ?
prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up...

Og det har intet at gøre med hvem det er der bliver kommenteret på. Havde det været i din, min eller i andres tråde eller log's den slags bemærkninger var kommet var der også taget hånd om dette.
Vi har normalt en rigtig god tone på boardet og den vil vi gerne værne om - så lad os finde den frem igen

TheCzech skrev:Jeg ville rigtig gerne svine den person til som skrev disse ddumme ting, men gider ikke at bevæge mig ned på det stadie!!!!!
Det har du så allerede gjort.:)Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder
Du burde skamme dig !!!
Det er da glimrende, at du selv kun har roser til overs for Tanja, men at du samtidig bliver nødt til, at svine folk der ikke deler din mening, er for mig uforståeligt. Han har en anden holdning, til hvordan en kvinde skal se ud, end du har, hvilket ikke på nogen måde gør hans mening hverken bedre eller værre end din. Som jeg læser det går J-S-O's kritik udelukkende på, at han ikke finder Tanjas posering feminin. Der er altså ingen tilsvining på nogen måde, blot en anden opfattelse af hvad det vil sige at en kvinde er "feminin" end du har.
Synes bestemt ikke hans indlæg gør din kritik retfærdig.

.

TheCzech skrev:Godt at det kun er den bemærkning. Synes dog Rixrix's bidrag til tråden var værre end den bemærkning.
OT: Lige til det med loggen:Og det har intet at gøre med hvem det er der bliver kommenteret på. Havde det været i din, min eller i andres tråde eller log's den slags bemærkninger var kommet var der også taget hånd om dette.
Er det ikke muligt selv at bestemme hvorvidt den slags kommentare er velkomne i ens egen log hvis de er rettet mod en selv ? Eller er den slags heller ikke på nogen måde tilladt i loggen, selvom "ejeren" af loggen og den tilsvinede siger god for kommentaren ?Vi har normalt en rigtig god tone på boardet og den vil vi gerne værne om - så lad os finde den frem igen
Ganske enig. Ingen grund til at fare i totterne på hinanden.

fogtmann skrev:Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagtDu har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...
Og så er jeg heller ikk feminin? Den har jeg godt nok aldrig fået før, men okay, vi har jo alle hver vores mening om, hvordan man ser feminin ud....

Det er som du kan se også redigeret i rixrix indlæg. Men set ud fra sammenhænget var hans kommentar mere relevant - men kunne igen være præsenteret på en mere sober måde![]()
Hvor er det dog rart at se at det slet ikke passer. Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder Smil
Du burde skamme dig !!!
Man kunne i tråden her og andre sagten have kommenteret på makeup'en - no problem der ! Men der er da ingen grund til at bruge et så nedgørende metafor som der var brugt her:wink:
jeg er slet ikke begyndt at svine til og har heller ikke lyst til det
Ikke for at blande mig i jeres hyggesnak, men skal vi ikke vende tilbage til topic?

J-S-O skrev:fogtmann skrev:Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagtDu har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...
Puhada, det var ellers noget af en verbal fight jeg har sat i gang! Jeg vil, efter at have genlæst min første svar, dog undskylde min formulering! Det var meget hårdt sagt, og det skal nævnes at jeg ikke havde taget i betragtning at det var konkurrence billeder!
Nu skrev jeg at jeg ikke fandt Tanja Fogtman videre feminin, og det vil jeg gerne specificere; jeg tænker her på det tredje sidste billede i interviewet, hvor Tanja, IMO, ikke står videre feminint, men jeg skal da være den første til at sige at man ikke kan fremstå lækker på alle billeder!
Henvendt til Rixrix, så undskylder jeg også overfor dig, hvis du blev stødt over mit indlæg! Det er dog et debatforum, hvor man kan udtrykke sine meninger, og du spurgte lige nøjagtig ind til meninger om interviewet, hvilket jeg mente jeg gav. Jeg ville eksempelvis ikke poste billeder af mig selv i "Personbilleder", og bede om andres meninger, hvis jeg kun ønskede at høre positive meninger! I så fald, ville jeg skrive det i mit første indlæg!
Kort sagt, så havde jeg ikke til hensigt at såre nogen, hvilket jeg tydeligvis har gjort! Nu synes jeg dog også jeg har undskyldt over for de stødte, og ønsker man stadig at give mig en advarsel (henvendt til mig?), så må jeg ærlig indrømme at jeg overhovedet ikke ved noget som helst om et debatforums oprindelse, idet at jeg troede det var skabt til debat.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster