Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lasse3000 skrev:Kan ikke se hvorfor det er rodet ?! Samt overkill kan du vel ikke sige når du ikke kender min trænings erfaring. Sidste program kørte jeg med 2 træningspas om dagen - 2 dage i ugen. Prøv at komme med noget konstruktivt kritik istedet for at at skrive det er rodet

salt skrev:...Jeg synes at folk er alt for hurtige til at skrige HST...

Rosenhøj skrev:Well jeg ville stille det lidt anderledes op.
Som du kører nu tror jeg ikke på at du vil kunne nå at restituere.
Jeg ville køre
dag 1 = øvre ryg, skulder og biceps
dag 2 = bryst, triceps og mave
dag 3 = ben og nedre ryg
dag 4 = pause
forfra
Så rammer du ikke de samme muskelgrupper 2 på hinanden følgende dage.
Så ville jeg køre 5x5 til store øvelser og 3x8 eller 4x6 til support øvelser.
Håber du kan bruge det til noget.

Friche skrev:Jeg synes det oprindelige ser udmærket ud Lasse, men husk at vær lidt konsekvent med at ændre repsne engang imellem og evt skift øvelserne ud når du ikke kan stige mere i kilo.
Fordelen ved tre split er jo netop at man kan smide mange øvelser på, og hvis du samtidig kan holde en god frekvens så bare giv gas.
Om onsdagen ville jeg smide smal bænk op som en af de første, evt den allerførste.

Zaulich skrev:Lasse3000 skrev:Kan ikke se hvorfor det er rodet ?! Samt overkill kan du vel ikke sige når du ikke kender min trænings erfaring. Sidste program kørte jeg med 2 træningspas om dagen - 2 dage i ugen. Prøv at komme med noget konstruktivt kritik istedet for at at skrive det er rodet
- Og hvorfor både seated OG standing calf raises?

niller-d skrev:så lige indlægget og ville bare tilføje at nu har jeg selv altid kørt 3 split og er meget glad for det. kan dog godt se at der er lige lovlig mange øvelser syntes jeg også. men keep up.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster