Så er jeg kommet igang med mit program, som blev rettet af min venindes stedfar/mor
Men ny står jeg og mangler proteinerne, men hvilke er de bedste til efter workout, og hvilke til om natten?
Evt. kreatin?
MvH Mike

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Hvis du er villig til at bruge lidt penge - så er Whey 80 god om morgen + efter træning og kasein før sengetid

Rafn skrev:Bay skrev:Hvis du er villig til at bruge lidt penge - så er Whey 80 god om morgen + efter træning og kasein før sengetid
Ved godt Kasein er klart bedere inden sengetid, men ville det være total spild at tage en fx 30g Whey 80 shake inden sengetid?

så fortsætter med de hurtige selvom de lagnsomme skulle være bedre.....
Bay skrev:Du kan sagtens lave en shake med 30 g Whey 300-500ml mælk inden sengetid, hvis din blære kan klare det om natten :)
Ellers spist noget tun med hytteost inden

Rambo-Ringsted skrev:men de hurtige er billiger end de langsommeså fortsætter med de hurtige selvom de lagnsomme skulle være bedre.....

Lundique skrev:Hvis vi antager, at vi bruger WHEY efter træning, så er det i min verden spild, at købe kassein udelukkende til brug før sengetid, da noget almindelig proteinholdigt mad vel er ligeså godt, også undgår man som allerede nævnt, at man skal op at hælde vandet fra kartoflerne midt om natten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster