Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvorfor folk i dag har så meget jern på over Audier

Jensen91 skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvorfor folk i dag har så meget jern på over Audier
Audier er flotte, alle andre har dem og Tom K har vundet mange racerløb i dem.
Det er mit bud.

Har dog selv arbejdet som mekaniker på et autoriseret Volkswagen/Audi værksted i 7 år, derfor har jeg ikke helt neutrale briller på.

martinkjr skrev:Det spørgsmål du stiller, kan kun give anledning til en kedelig religionsdebat.
Tror slet ikke der findes et entydigt svar. Både Audi og BMW er biler i den gode ende af "kvalitets skalaen og det kommer jo an på hvilke kvaliteter man fokuserer på som det primære. Jeg vi holde på, at ingen når Audis niveau, når det kommer til kabinefinish og jeg kan langt bedre li' deres design frem for BMW's - men igen er smag for designet subjektivt. På Komfort og holdbarhed vinder Audien også - Har du nogensinde kørt i en aldrende BMW? Lort med lort på og de fleste E36'ere fra starten af halvfemserne er væk (ellers er de smaskrådden). Der findes stadig mange audi 80 og 100'ere fra sen 80*erne der udelukkende har rust i skærmkanter - det er nogle meget holdbare biler. BMW'en har baghjulstrækket og lyden af rækkesekserern (nåh nej du har kigget på en 4 cylindret diesel, så der er heller ikke et plus og dog BMWs dieselmotorer har høstet megen ros gennem tiden. Jeg synes nu, at Audi er ved at nærme sig BWM kraftigt, når det kommer til køre egenskaberne og jeg tror de færreste vil opleve en BMW som betydelig mere skarp end den nyere Audi i daglig kørsel.
Det er som sagt begge rigtig lækre biler men jeg ville selv vælge Audi'en over Iraner TaunusenHar dog selv arbejdet som mekaniker på et autoriseret Volkswagen/Audi værksted i 7 år, derfor har jeg ikke helt neutrale briller på.
Nå ja du får meget bil for pengene ved at købe Polo'en og fra og med 9N modellen er poloen en ret flot bil.
Good Luck.

R0mme1 skrev:martinkjr skrev:Bla Bla Bla - stodder der tror han er pisse klog.
Tak for gode råd Martin
Jeg kører selv i en audi 80 der er 24 år gammel, der er kun rust i skærmkanterne på den

martinkjr skrev:R0mme1 skrev:martinkjr skrev:Bla Bla Bla - stodder der tror han er pisse klog.
Tak for gode råd Martin
Jeg kører selv i en audi 80 der er 24 år gammel, der er kun rust i skærmkanterne på den
og dermed slår du mig til at være en mand med en sund fornuft ;)
Man ser stadig en del af dem i rigtig fin stand.
Alt andet er næsten væk, man ser heller ikke mange golf 2'ere mere, selv om det også er en stærk bil.

Tintin skrev:martinkjr skrev:R0mme1 skrev:martinkjr skrev:Bla Bla Bla - stodder der tror han er pisse klog.
Tak for gode råd Martin
og dermed slår du mig til at være en mand med en sund fornuft ;)
Man ser stadig en del af dem i rigtig fin stand.
Alt andet er næsten væk, man ser heller ikke mange golf 2'ere mere, selv om det også er en stærk bil.
Audi 80 er mig bekendt og fuldt galvaniserede, så derfor er de heller ikke rustet op - og det er jo lidt en morfar bil, så de unger bøller har ikke skam kørt dem de sidste 20 år som fx E36, Golf 3 osv.

Liverpool skrev:Hvem har du ved siden af når du kører i din ferrari?
Enzo, Enzo!
Det er nemlig et spørgsmål om hvad man er til. BMW/Audi/Mercedes, 3 klasse biler. Er det BMW eller Audi så tag ud og prøv lidt forskellige.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Tintin skrev:Du foreslår både diesel og benzin biler. Hvad er dit behov? BMWen er en diesel. Audien er en benzin, og Poloen er en klasse mindre end de andre rent størrelsesmæssigt.
Jeg vil kigge lidt på hvor meget bilerne også har kørt. Jeg kunne forestille mig en 118d har rundet lidt km hvis den kun koster 150.000 kr og er på hvide plader.
Jeg kiggede selv på bil i november sidste år og valget faldt på en Citroën DS3, og den er jeg satme glad for. Pæn lille bil, hvor man får meget udstyr med standard. (ihvertfald i forhold til de 3 du nævner der).
Men kvalitetsmæssigt kan den naturligvis ikke være med dem du lister op.

toto_G4M3R skrev:Hvis dit budget hedder 150.000 og det bare skal være en lækker køremaskine, som er tjep fra 0-100 og give køreglæde på landeveje osv, ville jeg tage et kig på en suzuki swift sport.
Den har en masse lækkert udstyr som sportssæder, 2 zoners klimaanlæg, fartpilot, køl i hanskerum, sædevarme, bluetooth radio, xenon lys, nøglefri betjening osv.
Voldsomt økonomisk er den ikke med sine knap 16 km/l, men den har til gengæld 136 hk fordelt på lidt over et ton og er opgivet til en 0-100 tid på 8,6 sekunder(reelt kan det gøres på 6,9-8 sekunder).
Der ud over er den da bare pisse fræk at se på![]()

troublemaker skrev:toto_G4M3R skrev:Hvis dit budget hedder 150.000 og det bare skal være en lækker køremaskine, som er tjep fra 0-100 og give køreglæde på landeveje osv, ville jeg tage et kig på en suzuki swift sport.
Den har en masse lækkert udstyr som sportssæder, 2 zoners klimaanlæg, fartpilot, køl i hanskerum, sædevarme, bluetooth radio, xenon lys, nøglefri betjening osv.
Voldsomt økonomisk er den ikke med sine knap 16 km/l, men den har til gengæld 136 hk fordelt på lidt over et ton og er opgivet til en 0-100 tid på 8,6 sekunder(reelt kan det gøres på 6,9-8 sekunder).
Der ud over er den da bare pisse fræk at se på![]()
Den bil kan ikke komme ned på 6,9 i sek.
Em bil med 150-180 hk i den vægtklasse er nogenlunde der omkring med en kører!

martinkjr skrev:Det spørgsmål du stiller, kan kun give anledning til en kedelig religionsdebat.
Tror slet ikke der findes et entydigt svar. Både Audi og BMW er biler i den gode ende af "kvalitets skalaen og det kommer jo an på hvilke kvaliteter man fokuserer på som det primære. Jeg vi holde på, at ingen når Audis niveau, når det kommer til kabinefinish og jeg kan langt bedre li' deres design frem for BMW's - men igen er smag for designet subjektivt. På Komfort og holdbarhed vinder Audien også - Har du nogensinde kørt i en aldrende BMW? Lort med lort på og de fleste E36'ere fra starten af halvfemserne er væk (ellers er de smaskrådden). Der findes stadig mange audi 80 og 100'ere fra sen 80*erne der udelukkende har rust i skærmkanter - det er nogle meget holdbare biler. BMW'en har baghjulstrækket og lyden af rækkesekserern (nåh nej du har kigget på en 4 cylindret diesel, så der er heller ikke et plus og dog BMWs dieselmotorer har høstet megen ros gennem tiden. Jeg synes nu, at Audi er ved at nærme sig BWM kraftigt, når det kommer til køre egenskaberne og jeg tror de færreste vil opleve en BMW som betydelig mere skarp end den nyere Audi i daglig kørsel.
Det er som sagt begge rigtig lækre biler men jeg ville selv vælge Audi'en over Iraner TaunusenHar dog selv arbejdet som mekaniker på et autoriseret Volkswagen/Audi værksted i 7 år, derfor har jeg ikke helt neutrale briller på.
Nå ja du får meget bil for pengene ved at købe Polo'en og fra og med 9N modellen er poloen en ret flot bil.
Good Luck.
. Jeg er selv den glade indehaver af en e36'er og den starter og kører altså som den skal hver dag uden problemer og er ej heller nået videre med rust problematikken end lidt i skærmkanterne. Iøvrigt virker alt elektronikken også stadig upåklageligt, hvilket vist er lidt af et særsyn for biler med den alder.

bazinga skrev:Havde jeg 150.000 kr. til bil, ville jeg godt nok aldrig vælge en Swift, fremfor Audi eller BMW.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster