Jeg er 17år vejer 82kg jeg styrketræner (trænet i 1år) og går til fodbold.
Jeg kører fullbody program 3 gange om ugen og spiller fodbold 3 - 4 gange om ugen.
Mit mål med træningen er at blive stærk uden at blive for stor og tung.
tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KDS skrev:Hvilket kosttilskud passer bedst til mig?
Jeg kører fullbody program 3 gange om ugen og spiller fodbold 3 - 4 gange om ugen.
tak

KDS skrev:Jeg indtager nok protein. Jeg kan ikke sende min kostplan da den er i et program.

KDS skrev:Jeg indtager nok protein. Jeg kan ikke sende min kostplan da den er i et program.

A Menace To Chicken skrev:kreatin vil sikkert ikke skade, heller ikke glutamin.
google det.

Legend skrev:A Menace To Chicken skrev:kreatin vil sikkert ikke skade, heller ikke glutamin.
google det.
Glutamin er spild af penge, da det ikke har nogen bevist effekt.
Kreatin på den anden side er så billigt at det nærmest ikke kan betale sig at lade være (hvis du responderer på det).

True to both, med det forbehold at mange (mig selv inkl.) mærker nogle fordele ved brug af glutamin, for eget vedkomne øget stamina og bedre restitution. Det er sådan set bare en aminosyre, så der er ikke det store hokus pokus ved det - og man kan sagtens klare sig uden. Jeg synes dog det har en effekt, men hey - det kan jo være placebo.

KDS skrev:Hvilket kosttilskud passer bedst til mig?
tak

KDS skrev:Jeg har købt det så kan vel ligeså godt få brugt det. Jeg har kun læst positive ting om det, og at det er sundt for kroppen.
Taurine:
May help muscles appear larger
Can improve force production
Aids protein synthesis
Taurine is a naturally occurring amino acid and is found in high concentrations in the white blood cells, skeletal muscles, central nervous system as well as the heart muscles.
Aids protein synthesis
Aids protein
Aids

KDS skrev:En engelsk hjemmeside der sælger produktet. Men vil du tro at det er fint nok at tage sammen med de andre ting?

Wolfpack skrev:True to both, med det forbehold at mange (mig selv inkl.) mærker nogle fordele ved brug af glutamin, for eget vedkomne øget stamina og bedre restitution. Det er sådan set bare en aminosyre, så der er ikke det store hokus pokus ved det - og man kan sagtens klare sig uden. Jeg synes dog det har en effekt, men hey - det kan jo være placebo.
Placebo, ja.
Du vil aldrig få en mærkbar effekt, ved at indtage ekstra glutamin.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster