Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg har personligt erfaret, at jeg efter 3 måneders skade pause, stor nedgang i både masse og styrke

BB-B skrev:De gange jeg ikke har trænet nogle uger, fx pga. sygdom, har jeg ikke kunne mærke det synderligt meget på min styrke, udover måske lige den første gang, hvor man bare er lidt mere øm bagefter. Tilgengæld ryger ens kondition i løbet af nul komma fem!

annmarie skrev:BB-B skrev:De gange jeg ikke har trænet nogle uger, fx pga. sygdom, har jeg ikke kunne mærke det synderligt meget på min styrke, udover måske lige den første gang, hvor man bare er lidt mere øm bagefter. Tilgengæld ryger ens kondition i løbet af nul komma fem!
tak for svar, så skal jeg ikke stresse over dette.
da jeg er nødt til at holde pause på min, 14 dage.

Taurus skrev:annmarie skrev:BB-B skrev:De gange jeg ikke har trænet nogle uger, fx pga. sygdom, har jeg ikke kunne mærke det synderligt meget på min styrke, udover måske lige den første gang, hvor man bare er lidt mere øm bagefter. Tilgengæld ryger ens kondition i løbet af nul komma fem!
tak for svar, så skal jeg ikke stresse over dette.
da jeg er nødt til at holde pause på min, 14 dage.
Hej Annmarie.
Jeg har konsekvent fulgt et system med 8-12 dages pause for hver 6-8 uger i min træning.
Det har givet en lille styrkenedgang der blev hentet ind igen efter ca. 3 træningspas.
Selve massen var tilbage igen efter 1'ste pas.
Så tag du roligt de 14 dage, det giver kroppen en pause den kun har gavn af.

Multiman skrev:Jeg har personligt erfaret, at jeg efter 3 måneders skade pause, stor nedgang i både masse og styrke
Der er dælme da også stor forskel på 14 dage og 3 måneder :fighting3:

Mathiaska skrev:Jeg har personligt erfaret, at jeg efter 3 måneders skade pause, stor nedgang i både masse og styrke

annmarie skrev:. . .
tak for svar, hvordan kan det være du har trænet på denne måde?

Taurus skrev:annmarie skrev:. . .
tak for svar, hvordan kan det være du har trænet på denne måde?
Hej igen.
Der ligger to ting i det.
For det første er jeg nået dertil, hvor jeg af og til trænger "til en lille ferie" fra træningen og fokuserer mere på andre ting i den uge.
Tur med børnene, lave lidt småting ved huset osv.
Dernæst, så slider al træning på kroppen, og man minimerer således muligheden for slidskader og generel udtrætning.
At træne med vægte betyder at der af og til sker nogle små fiberoverrivninger og fortsætter man ufortrødent med at klø på, så begynder selv immunforsvaret at blive påvirket.
Så træning er sundt, men alting med måde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster