Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niko11 skrev:Som overskriften siger, ville jeg høre hvor I køber jeres supplements? Jeg står og mangler noget nyt PWO, protein pulver og eventuelt kreatin. Har I nogle fortrukne steder?
Mvh.

Moose skrev:Er der nogle der kender et mærke der rent faktisk smager godt?
Alt det jeg får købt smager af usselt og syntetisk. Jeg har prøvet diverse engelske, samt bodylab.
Nogle namebrands som smager godt?
Nogle erfaringer med nutramino? deres premade shakes smager jo fantastisk, men hvad med pulveret?
Sorry for the hijack

Kidd skrev:Drop PWO og nap noget kaffe i stedet. Meget billigere.
Jeg køber bodyLAP fordi det er dansk og jeg sætter pris på Danmark.

Moose skrev:Er der nogle der kender et mærke der rent faktisk smager godt?
Alt det jeg får købt smager af usselt og syntetisk. Jeg har prøvet diverse engelske, samt bodylab.
Nogle erfaringer med nutramino? deres premade shakes smager jo fantastisk, men hvad med pulveret?
Sorry for the hijack

Hamtaro skrev:Moose skrev:Er der nogle der kender et mærke der rent faktisk smager godt?
Sorry for the hijack
Nogle mærker smager meget syntetisk, med fx mælk, men smager fantastisk med vand.. Mit protein naturlig chokolade smager jo super med vand

Moose skrev:Hamtaro skrev:Moose skrev:Er der nogle der kender et mærke der rent faktisk smager godt?
Sorry for the hijack
Nogle mærker smager meget syntetisk, med fx mælk, men smager fantastisk med vand.. Mit protein naturlig chokolade smager jo super med vand
Jeg er laktoseintolerant

Hamtaro skrev:Hvis vi skriver andet end bodylab eller bodyman bliver det slettet..
Så er lidt svært at svar dig...

Kidd skrev:Drop PWO og nap noget kaffe i stedet. Meget billigere.
Jeg køber bodyLAP fordi det er dansk og jeg sætter pris på Danmark.

Zamoth skrev:stjæler lige topic.. Har prøvet at finde frem til hvad der giver sviende/stikken i ansigtet..? nogen der ved hvad der gør det?
-kan det passe det er beta-alanine?

Hamtaro skrev:stjæler lige topic..
billigt lærke træ.. nogen der ved hvor jeg kan få det?

Kidd skrev:Jeg køber bodyLAP fordi det er dansk og jeg sætter pris på Danmark.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster