Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

- på træningsdage yderligere ca. 1L under træning.
Lærling skrev:Det lyder altså som unødvendigt meget vand, og jeg er ret sikker på, at det vil have den modsatte effekt af de ønskede, altså at du faktisk vil dehydrere af det.
Almindeligvis vil 3 liter være rigeligt.
Simpelthen.

Træbenet skrev:Jeg drikker intet vand. Jeg bryder mig ikk om smagen, men jeg drikker ca 2 liter saftevand/Pepsi max om dagen....men jeg skal tvinge det i mig, for jeg føler ingen tørst.

Træbenet skrev:Jeg drikker intet vand. Jeg bryder mig ikk om smagen, men jeg drikker ca 2 liter saftevand/Pepsi max om dagen....men jeg skal tvinge det i mig, for jeg føler ingen tørst.

Spo skrev:Træbenet skrev:Jeg drikker intet vand. Jeg bryder mig ikk om smagen, men jeg drikker ca 2 liter saftevand/Pepsi max om dagen....men jeg skal tvinge det i mig, for jeg føler ingen tørst.
vand smager af intet, smagen af vand er smagen af intet

Spo skrev:Træbenet skrev:Jeg drikker intet vand. Jeg bryder mig ikk om smagen, men jeg drikker ca 2 liter saftevand/Pepsi max om dagen....men jeg skal tvinge det i mig, for jeg føler ingen tørst.

Træbenet skrev:Spo skrev:Træbenet skrev:Jeg drikker intet vand. Jeg bryder mig ikk om smagen, men jeg drikker ca 2 liter saftevand/Pepsi max om dagen....men jeg skal tvinge det i mig, for jeg føler ingen tørst.
Jeg kan ikk li smagen, selvom det så betyder at jeg ikk ka lig smagen afintet

Malke skrev:Tror jeg skyller ca 8 liter ned om dagen
Og så typisk omkring 2-3 liter under et træningspas + shaker!![]()
![]()
Måske jeg skulle prøve at holde mig til 2 liter om dagen og så en liter på træningspas incl shaker.
Jeg synes godt nok mit cut-forløb har stået stille på det sidste, måske i takt med at jeg har forøget mit vand-indtag. Man læser nogle steder at for meget vand kan være skadeligt
Tror virkelig jeg må prøve at nedjustere mit vand-indtag

Malke skrev:Tror jeg skyller ca 8 liter ned om dagen
Og så typisk omkring 2-3 liter under et træningspas + shaker!![]()
![]()
Måske jeg skulle prøve at holde mig til 2 liter om dagen og så en liter på træningspas incl shaker.
Jeg synes godt nok mit cut-forløb har stået stille på det sidste, måske i takt med at jeg har forøget mit vand-indtag. Man læser nogle steder at for meget vand kan være skadeligt
Tror virkelig jeg må prøve at nedjustere mit vand-indtag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster