Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Trio skrev:Jeg har det problem at min overkrop er veltrænet, men jeg har desværre det problem at jeg har håndtag ved hofterne og det ser ret dumt ud! Jeg ved ikke helt hvordan man træner dem væk? mavebøjninger eller?

jesperlinde skrev:Trio skrev:Jeg har det problem at min overkrop er veltrænet, men jeg har desværre det problem at jeg har håndtag ved hofterne og det ser ret dumt ud! Jeg ved ikke helt hvordan man træner dem væk? mavebøjninger eller?
Jeg vil da mene at du bare skal ha din fedt procent lidt ned.

Trio skrev:jesperlinde skrev:Trio skrev:Jeg har det problem at min overkrop er veltrænet, men jeg har desværre det problem at jeg har håndtag ved hofterne og det ser ret dumt ud! Jeg ved ikke helt hvordan man træner dem væk? mavebøjninger eller?
Jeg vil da mene at du bare skal ha din fedt procent lidt ned.
Ja selvfølgelig... men spurgte om måder til at træne det væk på

Hill skrev:Du er forhåbentlig klar over, at du ikke kan punktforbrænde - altså du kan ikke lave øvelser som fjerner fedt bestemte steder - Så løsningen er kalorieunderskud og cardio træning - Så simpelt er det

Roxbury skrev:Håndtag og bildækket er for mange de sidste steder der formindskes ved konditionstræning, så du må på intet tidspunkt tro at det ikke hjælper at løbetræne

Trio skrev:Roxbury skrev:Håndtag og bildækket er for mange de sidste steder der formindskes ved konditionstræning, så du må på intet tidspunkt tro at det ikke hjælper at løbetræne
Og du må på intet tidspunkt tro jeg har fattet det?!

Bundgaard89 skrev:Trio skrev:Roxbury skrev:Håndtag og bildækket er for mange de sidste steder der formindskes ved konditionstræning, så du må på intet tidspunkt tro at det ikke hjælper at løbetræne
Og du må på intet tidspunkt tro jeg har fattet det?!
Rolig nu - folk prøver jo bare at hjælpe

Cistazz skrev:findes der virkelig ikke en øvelse der kan hjælpe bare lidt til at stramme det område op? har selv problemet og ved alt om at man ikke kan punktforbrænde, men jeg kan på ingen måde tabe mig jeg er 166 cm og vejer 51 kg min fedtprocent er 15 og jeg har fandme dulme også håndtag! jeg styrketræner 3 gange om ugen næsten udelukkende vægttræning inkl de tre store basisøvelser og dyrker cardio 2 x ugentligt hmmmmm

Cistazz skrev:findes der virkelig ikke en øvelse der kan hjælpe bare lidt til at stramme det område op? har selv problemet og ved alt om at man ikke kan punktforbrænde, men jeg kan på ingen måde tabe mig jeg er 166 cm og vejer 51 kg min fedtprocent er 15 og jeg har fandme dulme også håndtag! jeg styrketræner 3 gange om ugen næsten udelukkende vægttræning inkl de tre store basisøvelser og dyrker cardio 2 x ugentligt hmmmmm

Ronzefar skrev:er det så menings løst og træne sine mavemuskler så længe fedt procenten ikke er lav nok?

Ronzefar skrev:er det så menings løst og træne sine mavemuskler så længe fedt procenten ikke er lav nok?

Martin aka Math skrev:Tjaa.. Man kan da sagtens træne "Håndtagene"![]()
Stil dig op, med fødderne i skulderbredde.
Fat en håndvægt på 10-15kg, (alt efter hvor mange gentagelser du kan klare)
Tag vægten i højre hånd, sæt venstre arm om bag nakken og "læn" dig så ned mod gulvet i højre side (Ryggen strakt!) og derefter "Trækker" du dig så så langt mod venstre side du kan og gentager self efter behov..
Og samme tur med vægten i venstre hånd..
Den træner AFAIK, "Håndtagene" og *Dræber* første gang du laver øvelsen, hvis du bliver lidt overmodig![]()
Held og lykke

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster