Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

agv skrev:Hvordan ved man, om man har gode gener til bodybuilding?

Mindpump skrev:Seriøst?

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

agv skrev:Hvordan ved man, om man har gode gener til bodybuilding?

Simon N skrev:agv skrev:Hvordan ved man, om man har gode gener til bodybuilding?
Var det ikke dig der fornyligt skrev du havde generne tl mr.o eller husker jeg forkert?
agv skrev:Selv har jeg en potentiel multipel mr. Olympia genetik, er dog imod roids.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

agv skrev:Mindpump skrev:Seriøst?
Ja.
Fandt faktisk noget interessant.
"flex your bicep and place fingers in between your elbow joint and biceps muscle belly. More than two fingers means you have high origin/insertions and probably have to work a little harder for mass. Two fingers tightly probably means a medium muscle. One finger or less and you are pretty blessed with big, full muscle bellies--enjoy."
Artikel:
https://answers.yahoo.com/question/inde ... 829AAvVIGn

Batmand skrev:agv skrev:Mindpump skrev:Seriøst?
Ja.
"flex your bicep and place fingers in between your elbow joint and biceps muscle belly. More than two fingers means you have high origin/insertions and probably have to work a little harder for mass. Two fingers tightly probably means a medium muscle. One finger or less and you are pretty blessed with big, full muscle bellies--enjoy."
Artikel:
Ja, for hæftningen siger helt sikkert noget om ens potentiale.

A Menace To Chicken skrev:Batmand skrev:agv skrev:Mindpump skrev:Seriøst?
Ja.
Artikel:
Det er korrekt, hæftningen siger ganske meget om ens potentiale.

lassej skrev:A Menace To Chicken skrev:Batmand skrev:agv skrev:Mindpump skrev:Seriøst?
Ja.
Artikel:
Det er korrekt, hæftningen siger ganske meget om ens potentiale.
Hvorfor?

Jeg gad virkeligt godt se et billede af det du kalder multipel Mr.O potentiale.

agv skrev:Søren pedersen:
Så tror jeg bare du ville blive skuffet![]()
Prøv og se Dorian Yates på billedet til venstre, ligner han en kommende mr. olympia? Min pointe er, at du med super gode gener (som for eksempel Yates og jeg) sagtens kan se ret ordinær ud, hvis du ikke har udnyttet dit potentiale med alt hvad det indebærer. (Fornuftig træning, den rigtige kost, steroider, væksthormoner og hvad de ellers tager.)

agv skrev:Søren pedersen:
Så tror jeg bare du ville blive skuffet![]()
Prøv og se Dorian Yates på billedet til venstre, ligner han en kommende mr. olympia? Min pointe er, at du med super gode gener (som for eksempel Yates og jeg) sagtens kan se ret ordinær ud, hvis du ikke har udnyttet dit potentiale med alt hvad det indebærer. (Fornuftig træning, den rigtige kost, steroider, væksthormoner og hvad de ellers tager.)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster