Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Hej søde.
Jeg har ikke læst dit indlæg, da det er alt for langt, men jeg synes du virker sød og betænksom.
Du skal ikke tage dig af at tonen er lidt hård til tider, bodybuildere er ikke så kloge, så de kan ikke finde ud af at formulere sig venligt.
Håber du får en god dag.
Legend.
BB.dk velkomstkomité

StefanM skrev:Problemet med protein er, at det ikke lagres i kroppen på samme måde som kulhydrat og fedt, men derimod nedbrydes til amonisyrer, der transporteres i blodet. Enten udnyttes disse i de anabole processer, eller også lagres de som fedt. Hvis man indtager for mange proteiner er der altså en overflod, og de bliver populært sagt ikke brugt til at lave muskler, og omvendt, hvis man ikke indtager dem nok/ofte nok vil der være lange perioder, hvor proteinsyntesen og den følgende hypertrofi ikke er mulig. Derfor indtager så mange kosttilskud, fordi det kan være utroligt svært at tilføre i rette forhold hen over en hel dag (Og derfor kan det være en god idé at tælle kalorier over en periode ift at bedømme vægtøgning ift muskel/fedt gain)

Legend skrev:StefanM skrev:Problemet med protein er, at det ikke lagres i kroppen på samme måde som kulhydrat og fedt, men derimod nedbrydes til amonisyrer, der transporteres i blodet. Enten udnyttes disse i de anabole processer, eller også lagres de som fedt. Hvis man indtager for mange proteiner er der altså en overflod, og de bliver populært sagt ikke brugt til at lave muskler, og omvendt, hvis man ikke indtager dem nok/ofte nok vil der være lange perioder, hvor proteinsyntesen og den følgende hypertrofi ikke er mulig. Derfor indtager så mange kosttilskud, fordi det kan være utroligt svært at tilføre i rette forhold hen over en hel dag (Og derfor kan det være en god idé at tælle kalorier over en periode ift at bedømme vægtøgning ift muskel/fedt gain)
Vil du mene at det er mere protein eller mere testosteron der er brug for?

StefanM skrev:Legend skrev:StefanM skrev:Problemet med protein er, at det ikke lagres i kroppen på samme måde som kulhydrat og fedt, men derimod nedbrydes til amonisyrer, der transporteres i blodet. Enten udnyttes disse i de anabole processer, eller også lagres de som fedt. Hvis man indtager for mange proteiner er der altså en overflod, og de bliver populært sagt ikke brugt til at lave muskler, og omvendt, hvis man ikke indtager dem nok/ofte nok vil der være lange perioder, hvor proteinsyntesen og den følgende hypertrofi ikke er mulig. Derfor indtager så mange kosttilskud, fordi det kan være utroligt svært at tilføre i rette forhold hen over en hel dag (Og derfor kan det være en god idé at tælle kalorier over en periode ift at bedømme vægtøgning ift muskel/fedt gain)
Vil du mene at det er mere protein eller mere testosteron der er brug for?
Jeg vil gerne have mere testosteron. Alle burde have mere testosteron. Testosteron er godt. Men jeg vil også gerne have mere protein. Jeg kan godt lide protein. Kylling har protein i sig og kylling smager godt.

StefanM skrev:CapzBB>>>
Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om. Du har sikkert ikke engang selv løftet en håndvægt, nogensinde. Selvfølgelig er protein nødvendigt, hvad tror du måske musklerne vokser af?

Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om. Du har sikkert ikke engang selv løftet en håndvægt, nogensinde. Selvfølgelig er protein nødvendigt, hvad tror du måske musklerne vokser af?

CapzBB skrev:StefanM skrev:CapzBB>>>
Stefan din kloge åge, du spiller altid så smart herinde på BB.dk fordi du er med i eliten hvorfor tror du at du er klogere end andre? min ven som er rimelig hyyuge (alle i vores lille by kender ham som "Store fyr") siger han aldrig spiser proteiner.
Musklerne vokser af at løfte vægte med musklerne.

schulz skrev:Det kaldes internet tuff guys Christian. Hvilket også er grunden til at det fleste seriøse bb'ere, ikke er at finde aktive på forums

Enig, godt du skrev det, jeg har tænkt på det, men jeg kan ikke skrive det bedre selv.christian__ skrev:...Det er seriøst rigtig væmmeligt at oprette en tråd herinde, fordi det stinker så langt væk, at I er vilde med det elitære miljø som i forestiller jer at I hver især er en bidragende del af.
Der er nogle som er super flinke til at sige " slap nu lige af og læs indlægget". Tak til jer.
Til jer andre - Prøv nu lige at overvej hvorfor I er her. I er jo ikke seje bare fordi I er cocky overfor noobies.
I ville være seje hvis i omfavnede alle som gerne vil vide noget om jeres passion.

StefanM skrev:schulz skrev:Det kaldes internet tuff guys Christian. Hvilket også er grunden til at det fleste seriøse bb'ere, ikke er at finde aktive på forums
Nej, det er fordi de ikke kan finde ud af at vinde internettet.

henning skrev:Enig, godt du skrev det, jeg har tænkt på det, men jeg kan ikke skrive det bedre selv.christian__ skrev:...Det er seriøst rigtig væmmeligt at oprette en tråd herinde, fordi det stinker så langt væk, at I er vilde med det elitære miljø som i forestiller jer at I hver især er en bidragende del af.
Der er nogle som er super flinke til at sige " slap nu lige af og læs indlægget". Tak til jer.
Til jer andre - Prøv nu lige at overvej hvorfor I er her. I er jo ikke seje bare fordi I er cocky overfor noobies.
I ville være seje hvis i omfavnede alle som gerne vil vide noget om jeres passion.
Jeg kan let svare på dit spørgsmål om, hvorfor der er så meget hate,
men jeg venter lige lidt med det, da jeg ikke tror at svaret bliver godt modtaget.
Jeg har af samme grund forladt andre fora, men er her lidt endnu.
Mange er træt af at læse de samme spørgsmål igen, men kan de så ikke bare lade være?
De selv samme personer svarer ofte et indlæg med et +1 eller Enig og en![]()
og så har jeg svært ved at lade være med at klikke ind, for det kunne jo være et intelligent indlæg,
men et Enig, eller bare en lang citeret tekst kun med entilføjet, mon jeg er den eneste, der tænker, hvad kan andre bruge det til?
Jeg har den holdning, at når jeg skriver noget, så skal ikke være forgæves at klikke ind.
Når jeg skriver tak for et indlæg i min log, så venter jeg helst med det, til jeg har mere at skrive,
til dem, der klikker ind.
Undskyld mig, men jeg synes ikke de nye er de værste, hvis der skal diskuteres dårlige indlæg.
Jeg svarer ofte nye, hvis jeg når det, inden en hurtigere skriver"har du prøvet at søge" også selv om de spørger om noget "som alle ved"
Jeg skriver ikke "har du prøvet at søge" for når det er så let, så søger jeg for vedkommende,
og som gevinst kommer der ofte et godt indlæg, som fortjener at blive postet.
Henning

doncocain skrev:lad ikke de her internet smoelfer! gaa dig paa, christian... lad dig underholde og maab over disse klovnesko... det goer jeg!

christian__ skrev:Hey - Jeg er ny, så I behøver ikke tage mit indlæg seriøst.

Misterhamper skrev:doncocain skrev:lad ikke de her internet smoelfer! gaa dig paa, christian... lad dig underholde og maab over disse klovnesko... det goer jeg!

christian__ skrev:Hey - Jeg er ny, så I behøver ikke tage mit indlæg seriøst. (Læs: Jeg prøver at sige noget fornuftigt, men hvis kindergarden-eleverne herinde ikke kan tåle at høre en mening fra een som ikke er medlem af den sammenspiste og kedelige gruppe af nedgørende forum-medlemmer - så lad være at læse det)
Jeg skrev et indlæg i går - Det var sindssygt så meget bullshit der blev smidt over på det.
Totalt uden for kontekst og i øvrigt emnedræbende. Dette indlæg er møntet på at 90 % af alle indlæg ender med at handle om noget andet fordi i bitcher over latterlige mousefucks.
Jeg undrer mig lidt over, at I som samlet gruppe herinde overhovedet drøfter emner som er aktuelle uden at byde meninger fra - i jeres regi - uerfarne bodybuildere velkomne.
Det pisser mig SÅ meget af, at I står og tisser over kors henover tråde som handler om X, hvor fokus fjernes HELT fra trådstarters pointe fordi I har så travlt med at dissekere komplet uvedkommende petitesser.
Det er seriøst rigtig væmmeligt at oprette en tråd herinde, fordi det stinker så langt væk, at I er vilde med det elitære miljø som i forestiller jer at I hver især er en bidragende del af.
oklahoma skrev:christian__ skrev:Hey - Jeg er ny, så I behøver ikke tage mit indlæg seriøst. (Læs: Jeg prøver at sige noget fornuftigt, men hvis kindergarden-eleverne herinde ikke kan tåle at høre en mening fra een som ikke er medlem af den sammenspiste og kedelige gruppe af nedgørende forum-medlemmer - så lad være at læse det)
Jeg skrev et indlæg i går - Det var sindssygt så meget bullshit der blev smidt over på det.
Totalt uden for kontekst og i øvrigt emnedræbende. Dette indlæg er møntet på at 90 % af alle indlæg ender med at handle om noget andet fordi i bitcher over latterlige mousefucks.
Jeg undrer mig lidt over, at I som samlet gruppe herinde overhovedet drøfter emner som er aktuelle uden at byde meninger fra - i jeres regi - uerfarne bodybuildere velkomne.
Det pisser mig SÅ meget af, at I står og tisser over kors henover tråde som handler om X, hvor fokus fjernes HELT fra trådstarters pointe fordi I har så travlt med at dissekere komplet uvedkommende petitesser.
Det er seriøst rigtig væmmeligt at oprette en tråd herinde, fordi det stinker så langt væk, at I er vilde med det elitære miljø som i forestiller jer at I hver især er en bidragende del af.
Der er intet hate, der er ingen dumme spørgsmål. MEN, når folk gang på gang stiller spørgsmålene; er det godt at tage protein pulver hvis jeg spiser sundt? Så bliver folk altså pissed off til sidst, og de bør sku sætte sig ind i artiklerne, men det er fordi at folk er for dovne til at læse mellem linjerne og så vælter de dumme spørgsmål eller dumme statements ind. Når folk som så ikke aner noget, lige pludselig begynder at spille bedre vidende end de kloge hoveder, ja så er det at det går galt. Mht. dig Christian, du var rigtig næsvis i en anden tråd over for de kloge hoveder og ville slet ikke lytte til hvad de sagde, hvis du ikke vil lytte så fair nok, men så skal du ikke bitche over at der er nogen herinde der blot skærer det ud i pap. Sådan skal det gøres, hvis folk var blomster venlige ville det her gå op i hat og briller og alle ville rende rundt med rosenkranse og danse i måneskin. Konstruktiv kritik, sort på hvid is the way to go.
Hvorfor er det sådan? Ja, du kan spørge Claus elming og du ville få svaret: Sådan er det bare.

jon pall skrev:oklahoma skrev:christian__ skrev:Hey - Jeg er ny, så I behøver ikke tage mit indlæg seriøst. (Læs: Jeg prøver at sige noget fornuftigt, men hvis kindergarden-eleverne herinde ikke kan tåle at høre en mening fra een som ikke er medlem af den sammenspiste og kedelige gruppe af nedgørende forum-medlemmer - så lad være at læse det)
Der er intet hate, der er ingen dumme spørgsmål. MEN, når folk gang på gang stiller spørgsmålene; er det godt at tage protein pulver hvis jeg spiser sundt? Så bliver folk altså pissed off til sidst, og de bør sku sætte sig ind i artiklerne, men det er fordi at folk er for dovne til at læse mellem linjerne og så vælter de dumme spørgsmål eller dumme statements ind. Når folk som så ikke aner noget, lige pludselig begynder at spille bedre vidende end de kloge hoveder, ja så er det at det går galt. Mht. dig Christian, du var rigtig næsvis i en anden tråd over for de kloge hoveder og ville slet ikke lytte til hvad de sagde, hvis du ikke vil lytte så fair nok, men så skal du ikke bitche over at der er nogen herinde der blot skærer det ud i pap. Sådan skal det gøres, hvis folk var blomster venlige ville det her gå op i hat og briller og alle ville rende rundt med rosenkranse og danse i måneskin. Konstruktiv kritik, sort på hvid is the way to go.
Hvorfor er det sådan? Ja, du kan spørge Claus elming og du ville få svaret: Sådan er det bare.
er der nogen der tvinger folk til at svare? hvis du kan se en overskrift der hedder fx shakes hvor tit? hvem siger så man ik bare kan gå uden om det tropic... så kan man jo evt lade dem svare der gider og har overskud til det.
husk på alle har været nye.. og nogen af dem kan åbenbart ik selv søge... men mon ik de lære det hvis folk ik svare... og hvis folk svare og hjælper er det jo os bare fint.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster