Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ludvig skrev:hvorfor drikker du ikke? Det er da underligt.

Ordy skrev:Hej BB ´s
Hvorfor skal alle andre altid kommentere eller blande sig i hvordan man lever?
Er ved at brande midt over så træt er jeg af det..
Jeg er lige begyndt i Murer lærer og hver eneste dag skal jeg minimum 4-5 gange takke nej til øl
sådan har det stået på i et par uger og selvfølgelig skulle de osse lige prøve om jeg ikk ville havde en idag og da jeg IGEN sage nej begyndte de at spørge om hvorfor jeg ikk ville drikke og om det var på grund af træningen , dum som jeg var sagde jeg det var fordi jeg var på slakekur hvilket de fandt meget morsomt og kunne bruge lang tid på at gøre grin med, okay kan godt sætte mig i deres sted jeg vejer 80 kg er ikk på nogen måde fed, i forhold til deres øl maver er jeg åle slank
Hvorfor kan de ikk bare være ligeglade altså jeg blander mig da heller ikk i hvor mange øl de drikker og hvordan de lever.
Men ihvertfald skulle resten af dagen gå med at stikke til mig, et eller andet sted er jeg pisse ligeglad for jeg ved hvem der i sidste ende har et problem men alligevel kan det bare godt blive for meget og det er sku irriterende at høre på en flok halvstive håndværkere når man sidder som den eneste der ikke gider at drikke![]()
Hmm ved ikk rigtig hvad jeg skal stille op er ved at være godt træt af det overvejer at stoppe og finde mig noget andet hvor det ikk er et krav der skal en six-pack ned hver dag !
Men er enlig glad for det lige bortset fra man skal høre på det pis konstant.
Hvad ville i gøre hvis det var jer ?

Bay skrev:Giv venligst din tråd en mere sigende overskrift

MO skrev:Én øl om dagen skader da heller ikke?
Dingo skrev:1 glas rødvin om dagen er faktisk bedre for systemet end ikke at få noget, men ved sgu ikke lige dealen med øl.
Det er desværre sådan verden fungerer i de omgangskredse. Bajere, hygge-mobning (og nogle gange måske lidt for meget ovre i det grove) og jokes med dem der ikke følger traditionerne. Det ligger abre til de fag, især murere! Det er selvfølgelig ærgeligt, men når i står og arbejder i bare maver en varm sommerdag og der står 6 sække kartofler og så dig som den græske gud, tror du så ikke inderst inde at de "mobber" sig med dit nej tak til øllet, fordi de faktisk er pisse misundelige ?

Ej stå fast ved dine holdninger.. de respekter den med tiden, tro mig..

Mikkel leicht skrev:Du kan gaine deres respekt ved at sige du på antabus..![]()
Ej stå fast ved dine holdninger.. de respekter den med tiden, tro mig..

TheFatboy skrev:Hvis ikke du vil drikke, må du slå det fast en gang for alle, at du simpelthen ikke drikker. Ikke bare pga. din træning, men af princip. Ellers ender du jo netop med at skulle takke nej de første 10 gange om dagen.

DBP skrev:TheFatboy skrev:Hvis ikke du vil drikke, må du slå det fast en gang for alle, at du simpelthen ikke drikker. Ikke bare pga. din træning, men af princip. Ellers ender du jo netop med at skulle takke nej de første 10 gange om dagen.
Helt enig! Lad være med at lyve om det, det i sidste ende nemmere at slå det fast en gang for alle, hvorfor du ikke vil drikke, så stopper deres prikken nok også.
Er det egentlig fyraftensøl du snakker om?

'Ordy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Hvis ikke du vil drikke, må du slå det fast en gang for alle, at du simpelthen ikke drikker. Ikke bare pga. din træning, men af princip. Ellers ender du jo netop med at skulle takke nej de første 10 gange om dagen.
Helt enig! Lad være med at lyve om det, det i sidste ende nemmere at slå det fast en gang for alle, hvorfor du ikke vil drikke, så stopper deres prikken nok også.
Fortalte dem osse hvorfor jeg ikk drak i dag.. Men da de hørte det var fordi jeg skulle tabe mig var de ved at kaste op af grin men okay kan godt se det ironiske i det de vejer nok 20 kilo mere end mig alle sammen og hvis nogen burde gå på kur var det nok dem
Det er ikk kun fyraftensøl hvis det står til dem er det gerne en 5-6 stykker om dagen og gør mig enlig ikk noget bare jeg ikk skal drikke så mange.. men når jeg engang begynder af bulke igen vil jeg da osse gerne havde en øl med dem i ny og næ MEN aldrig så mange om dagen , det er jo hul i hovdet og slet ik på cut

Neej så super helig er jeg altså heller ikk , Går normalt tit i byen og kan osse sagtens drikken en bajer selvom det ikk er weekend . Men nu cutter jeg lige og så har jeg ikk tænkt mig at spulere det på grund af lidt gruppepress

Det synes jeg til gengæld er forkasteligt at folk går rundt og er påvirkede på arbejdspladsen. Om det så er bibliotikar eller murer..Ordy skrev:[Det er ikk kun fyraftensøl hvis det står til dem er det gerne en 5-6 stykker om dagen og gør mig enlig ikk noget bare jeg ikk skal drikke så mange.. men når jeg engang begynder af bulke igen vil jeg da osse gerne havde en øl med dem i ny og næ MEN aldrig så mange om dagen , det er jo hul i hovdet og især under cut

Dingo skrev:Det synes jeg til gengæld er forkasteligt at folk går rundt og er påvirkede på arbejdspladsen. Om det så er bibliotikar eller murer..Ordy skrev:[Det er ikk kun fyraftensøl hvis det står til dem er det gerne en 5-6 stykker om dagen og gør mig enlig ikk noget bare jeg ikk skal drikke så mange.. men når jeg engang begynder af bulke igen vil jeg da osse gerne havde en øl med dem i ny og næ MEN aldrig så mange om dagen , det er jo hul i hovdet og især under cut

DBP skrev:'Ordy skrev:DBP skrev:TheFatboy skrev:Hvis ikke du vil drikke, må du slå det fast en gang for alle, at du simpelthen ikke drikker. Ikke bare pga. din træning, men af princip. Ellers ender du jo netop med at skulle takke nej de første 10 gange om dagen.
Fortalte dem osse hvorfor jeg ikk drak i dag.. Men da de hørte det var fordi jeg skulle tabe mig var de ved at kaste op af grin men okay kan godt se det ironiske i det de vejer nok 20 kilo mere end mig alle sammen og hvis nogen burde gå på kur var det nok dem
Det er ikk kun fyraftensøl hvis det står til dem er det gerne en 5-6 stykker om dagen og gør mig enlig ikk noget bare jeg ikk skal drikke så mange.. men når jeg engang begynder af bulke igen vil jeg da osse gerne havde en øl med dem i ny og næ MEN aldrig så mange om dagen , det er jo hul i hovdet og slet ik på cut
Bar sig at du synes det er dybt uprofessionelt at drikke mens man udfører et arbejde man bliver betalt for. Så burde de vel holde lidt igen med deres hentydninger

TheFatboy skrev:DBP: Det synes jeg sgu ikke han skal sige. Han skulle hellere holde sig til sandheden. Det andet bliver han muligvis ikke populær på.

Troede lige jeg var den eneste der fandt det dybt forkasteligt at der finder drikkeri sted på sådan en arbejdsplads. Synes man skulle langt ned i emnet før det blev nævnt. Som Dingo siger om det så er en biblotikar eller murer, det gør ingen forskel, retarderet og forkasteligt det er hvad det er. Men det skal du nok ikke sige til dem, de er sikkert så langt inde i deres vane med det drikken i arbejdstiden at du bare bliver "udstødt af gruppen".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster