Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toke2408 skrev:hej, jeg er igang med et skoleprojekt om bodybuilding. så vil jeg stille nogle sprøgsmål til dem som er bodybuildere eller er ret store.
hvorfor vil i være så store?
hvorfor vil i leve sådan et liv, hvor i skal spise ornligt?
hvad forgår der i jeres hoveder når i træner?

toke2408 skrev:hej, jeg er igang med et skoleprojekt om bodybuilding. så vil jeg stille nogle sprøgsmål til dem som er bodybuildere eller er ret store.
hvorfor vil i være så store? Så store? Bodybuilding går ikke kun ud på at komme til at ligne fx Jay Cutler
hvorfor vil i leve sådan et liv, hvor i skal spise ornligt? Det giver lidt sig selv. Det er sundere.
hvad forgår der i jeres hoveder når i træner? Jeg tænker vel. Prøv at specificere spørgsmålene lidt mere. Der kunne være et spørgsmål om man tænker anderledes.

hvorfor vil i være så store? Hvor store?
hvorfor vil i leve sådan et liv, hvor i skal spise ornligt? Hvad er ornligt?
hvad forgår der i jeres hoveder når i træner? Hvad foregår der i dit hoved, når du ikke træner?

toke2408 skrev:hvorfor vil i være så store?

Kasperjv skrev:toke2408 skrev:hej, jeg er igang med et skoleprojekt om bodybuilding. så vil jeg stille nogle sprøgsmål til dem som er bodybuildere eller er ret store.
Rly?... Spørgsmålet kunne lyde: Hvorfor tror i at folk som mig(Topic starter) ikke vil spise noget som er sundt og lækkert, men kun stoppe hovedet med junk og slik? hvad skal der til for at flere folk lære at spise "ornligt" (normalt...)?

kamildk skrev:hehehe... drabt.dk

ckp2906 skrev:kamildk skrev:hehehe... drabt.dk
What?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster