Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Langsommere excentrisk fase betyder mere TUT, og dermed større hypertrofipotentiale. Dog tror jeg slet ikke det er meningen med et program som b2b, hvor alt bør holdes så simpelt som muligt. En kontrolleret excentrisk fase efterfulgt af en eksplosiv koncentrisk går man ikke galt i byen med, så det mener jeg, at du bør holde dig til, medmindre du har trænet længe?

Almond skrev:Langsommere excentrisk fase betyder mere TUT, og dermed større hypertrofipotentiale. Dog tror jeg slet ikke det er meningen med et program som b2b, hvor alt bør holdes så simpelt som muligt. En kontrolleret excentrisk fase efterfulgt af en eksplosiv koncentrisk går man ikke galt i byen med, så det mener jeg, at du bør holde dig til, medmindre du har trænet længe?

Garik skrev:Almond skrev:Langsommere excentrisk fase betyder mere TUT, og dermed større hypertrofipotentiale. Dog tror jeg slet ikke det er meningen med et program som b2b, hvor alt bør holdes så simpelt som muligt. En kontrolleret excentrisk fase efterfulgt af en eksplosiv koncentrisk går man ikke galt i byen med, så det mener jeg, at du bør holde dig til, medmindre du har trænet længe?
En kontrolleret koncentrisk fase er faktisk også at foretrække for hypertrofi.

Mads801 skrev:Garik skrev:Almond skrev:Langsommere excentrisk fase betyder mere TUT, og dermed større hypertrofipotentiale. Dog tror jeg slet ikke det er meningen med et program som b2b, hvor alt bør holdes så simpelt som muligt. En kontrolleret excentrisk fase efterfulgt af en eksplosiv koncentrisk går man ikke galt i byen med, så det mener jeg, at du bør holde dig til, medmindre du har trænet længe?
Med "kontrolleret", mener du så langsom? For kontrolleret og eksplosiv udelukker vel ikke nødvendigvis hinanden?

Garik skrev:Mads801 skrev:Garik skrev:Almond skrev:Langsommere excentrisk fase betyder mere TUT, og dermed større hypertrofipotentiale. Dog tror jeg slet ikke det er meningen med et program som b2b, hvor alt bør holdes så simpelt som muligt. En kontrolleret excentrisk fase efterfulgt af en eksplosiv koncentrisk går man ikke galt i byen med, så det mener jeg, at du bør holde dig til, medmindre du har trænet længe?
Med "kontrolleret", mener du så langsom? For kontrolleret og eksplosiv udelukker vel ikke nødvendigvis hinanden?
I min verden er eksplosiv = så hurtigt som overhovedet muligt med korrekt teknik. Kontrolleret excentrisk vil vel være omkring 1-2 sekunder, mens langsom er alt derover.
I min verden. De undersøgelser jeg har læst, der snakker om kontrolleret koncentrisk, bruger intervaller 1-3 sekunder, så vidt jeg husker.

Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.

Garik skrev:Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.
This.

Pre Big Bang skrev:Garik skrev:Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.
This.
Men man skal nok tælle "thigh" for at dette gør en forskel. Jeg tæller typisk en to tre under den excentriske fase med intervaller der burde og sikkert rammer et sekund.

Garik skrev:Pre Big Bang skrev:Garik skrev:Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.
This.
Men man skal nok tælle "thigh" for at dette gør en forskel. Jeg tæller typisk en to tre under den excentriske fase med intervaller der burde og sikkert rammer et sekund.
Thigh?

Garik skrev:Pre Big Bang skrev:Garik skrev:Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.
This.
Thigh?

Pre Big Bang skrev:Garik skrev:Pre Big Bang skrev:Garik skrev:Dingo skrev:Og husk at en 2 sekunders excentrisk fase faktisk er ret lang tid. 0, 1, 2 i korrekt talt tempo er længe når man er midt i øvelsen.
This.
Thigh?
Mente selvfølgeligt thight fik ikke lige det t med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster