Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1053
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1050

Følg bodybuilding.dk på

"I Want To Look Like That Guy" - Dokumentar

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg bemærker at flere og flere spørger efter dokumentaren "I Want To Look Like That Guy", og da jeg havde et link liggende, tænkte jeg at poste den, så bb's brugere kan se denne rigtig gode film.

http://vidreel.com/video/NTk0MDUz/

ENJOY!
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

caps-iii skrev:Jeg bemærker at flere og flere spørger efter dokumentaren "I Want To Look Like That Guy", og da jeg havde et link liggende, tænkte jeg at poste den, så bb's brugere kan se denne rigtig gode film.

http://vidreel.com/video/NTk0MDUz/

ENJOY!

Tak skal du have. Jeg havde netop besluttet mig for at se den igen også ser jeg at den ikke var på tuben mere.

My man!
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Synes godt nok det er et vildt resultat på 6 måneder!

Træner her: Atletklubben Jyden

Vildt :bodyman:
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Nu er han ikke ret høj, men godt gået af ham anyway. :) En film alle der er frustrerede over deres udseende burde se.
Brugeravatar

Reputation point: 145

mikkeløj skrev:Synes godt nok det er et vildt resultat på 6 måneder!

De 6 mdr. er vel ret misvisende?

Så vidt jeg forstår planen, er det at bulke (eller lade ham spise sine normale måltider) i 18 uger, hvor han opbygger masse...
Herefter starter de 6 mdr., han hele tiden refererer til... I disse måneder følger han en streng diæt, mens han træner videre..

Altså har han vel opnået det hele på 42 uger ~ 10 mdr... Stadig super flot gået, men de 6 mdr. er vel kun selve diæten?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Moberg skrev:

Så vidt jeg forstår planen, er det at bulke (eller lade ham spise sine normale måltider) i 18 uger, hvor han opbygger masse...
Herefter starter de 6 mdr., han hele tiden refererer til... I disse måneder følger han en streng diæt, mens han træner videre..

Altså har han vel opnået det hele på 42 uger ~ 10 mdr... Stadig super flot gået, men de 6 mdr. er vel kun selve diæten?

jep, han har vidst en kort pause ind imellem
Brugeravatar

Moberg skrev:

Så sejt at du bænker 120, men dit max i sqaut er 80 kg :D

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

BiggunzZ666 skrev:Så sejt at du bænker 120, men dit max i sqaut er 80 kg :D

Ligegyldigt indlæg?

Jeg bænker +150kg raw og squatter 0kg grundet skade.. Vil du også kommentere på det? :wink:
Brugeravatar

Moberg skrev:

Han spiser ikke sine normale måltider, han spiser bare sundt(mange grøntsager osv.) som han også gør når han cutter, forskellen er bare at de hele tiden skærer ned på portionerne, så de bliver mindre og mindre, og at han så til sidst har et meget lavt kalorieindtag.
Hvis han bare spiste hans "normale" måltider, som bl.a. bestod af mange småkager, ville han ikke rykke de kilo af på samme måde, som han gjorde ved at spise varieret og sundt.

SÅDAN forstod jeg det ihvertfald!
Tears will get you sympathy - Sweat will get you results!! ...
og i logland - viewtopic.php?p=876994
Brugeravatar

Reputation point: 124

Ebbi-ztar skrev:
Han spiser ikke sine normale måltider, han spiser bare sundt(mange grøntsager osv.) som han også gør når han cutter, forskellen er bare at de hele tiden skærer ned på portionerne, så de bliver mindre og mindre, og at han så til sidst har et meget lavt kalorieindtag.
Hvis han bare spiste hans "normale" måltider, som bl.a. bestod af mange småkager, ville han ikke rykke de kilo af på samme måde, som han gjorde ved at spise varieret og sundt.

SÅDAN forstod jeg det ihvertfald!

Han spiser som han vil, de første måneder, dog er det et krav fra steroidetræneren, at Stuart holder øje med, HVAD han spiser. Dvs. at han nok æder efter sin sult -> han kan både ligge i over og underskud.. Et ligevægtsindtag er nok snare det han rammer :)
Brugeravatar

Martin88 skrev:steroidetræneren

Hold nu kæft.
Respekter at der er folk der har bedre gener end dig. MANGE FOLK.

Martin88 skrev:
BiggunzZ666 skrev:Så sejt at du bænker 120, men dit max i sqaut er 80 kg :D

Ligegyldigt indlæg?

Jeg bænker +150kg raw og squatter 0kg grundet skade.. Vil du også kommentere på det? :wink:

haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?

Styrkeliste

krzbn skrev:

Gør jeg også, men derfor er han tydeligvis krudtet alligevel, ligesom mange af alle de andre IFBB pro bodybuildere :wink:

Og nej, vil ikke holde kæft :)

P.s. Krzbn: Du bruger for meget tid på at græde over det jeg skriver og være personlig, du spilder din tid, da dine kommentarer ikke kommer til at ændre på min opførsel eller får dig til at få det synderligt bedre i det lange løb. :)
Sidst rettet af Martin88 4. jun 2010, 15:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

BiggunzZ666 skrev:haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?

Se på? :P
Brugeravatar

Martin88 skrev:
BiggunzZ666 skrev:haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?

Du ved :) Ordne ? inden det kommer til at se fjollet ud når du kun træner bænk?

Styrkeliste

BiggunzZ666 skrev:
Martin88 skrev:

Du ved :) Ordne ? inden det kommer til at se fjollet ud når du kun træner bænk?

Træner langt fra kun bænk :lol: Det ser allerede fjollet ud at være ca. 100kg og bf ~ 8-10 og kun have wheelz på 62cm, men når man har en skade må man jo genoptræne, men pointe var også mest, at man næppe skal lægge alt for meget i de stats der står på styrkelisten :P
Brugeravatar

Hej.
Jeg vil vildt gerne se filmen, men tror ikke rigtigt det fungere for mit vedkommende?
når jeg trykker på linket kommer jeg ind på en side, hvor jeg ser sådan en totalt
random film som varer 1 min?

Chrisfitness skrev:Hej.
Jeg vil vildt gerne se filmen, men tror ikke rigtigt det fungere for mit vedkommende?
når jeg trykker på linket kommer jeg ind på en side, hvor jeg ser sådan en totalt
random film som varer 1 min?

Tryk "skip this add" og så skulle du meget kunne se filmen- Var også selv lidt forvirret da jeg pludselig så en reklame for Coca-Cola ](*,)

Håber det hjalp :D
Toscanini once recorded a piece sixty five times. You know what he said when he finished? "It could be better." Think about it.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 160.00

Martin88 skrev:
krzbn skrev:

Gør jeg også, men derfor er han tydeligvis krudtet alligevel, ligesom mange af alle de andre IFBB pro bodybuildere :wink:

Og nej, vil ikke holde kæft :)

P.s. Krzbn: Du bruger for meget tid på at græde over det jeg skriver og være personlig, du spilder din tid, da dine kommentarer ikke kommer til at ændre på min opførsel eller får dig til at få det synderligt bedre i det lange løb. :)

Jeg er personlig ja, er du ikke personlig når du anklager folk for steroidemisbrug?
Du har ofte travlt med hvem der er på roids. Det er et sikkert bevis for, at du har ondt i røven over at din egen krudttur var en fiasko. Udfra din egen maratongenetik antager du, at for at få en god fysik, som fx denne person, er det et must at tage roids. Når du ikke VED, at en mand der har brugt stort set hele hans liv på at træne, har brugt roids, hvorfor så ikke bare lukke røven omkring det? :wink:
Du har også indirekte anklaget folk herinde. Så hvorfor ikke bare tude derhjemme, i stedet for at belemre os med det?
Sidst rettet af krzbn 4. jun 2010, 16:46, rettet i alt 1 gang.

Hm
altså der står det her:
If you have audio problems with your divx player, please download and install: Audio Codec
If you have problem with video , please ensure you have the Flash Player version : 9.0.115 or higher , Click here to download latest flash player ??
hvad skal det betyde?
har nemlig flash player.

det fungere nu tak :D

krzbn skrev:Jeg er personlig ja, er du ikke personlig når du anklager folk for steroidemisbrug?
Du har ofte travlt med hvem der er på roids. Det er et sikkert bevis for, at du har ondt i røven over at din egen krudttur var en fiasko. Udfra din egen maratongenetik antager du, at for at få en god fysik, som fx denne person, er det et must at tage roids. Når du ikke VED, at en mand der har brugt stort set hele hans liv på at træne, har brugt roids, hvorfor så ikke bare lukke røven omkring det? :wink:
Du har også indirekte anklaget folk herinde. Så hvorfor ikke bare tude derhjemme, i stedet for at belemre os med det?

Naturligvis er jeg personlig, når jeg anklager folk for noget, som de med 99,9% sikkerhed har gjort. Men at understrege det åbenlyse er da langt fra ligeså tåbeligt som personligt mudderkast, som du lader til gerne at ville dyrke... Dit grundlag herfor, må du nok se indad for at finde.. :)

Du ved ligesom jeg, at du kaster dig ud i en diskussion der ikke fører til, at nogen af os får ret. Sandsynligheden er ENORMT stor, hvis ikke det er tæt på at være et faktum, at en sådan fysik der ikke kan bygges uden roids, naturligvis kan jeg ikke påvise, at han ikke er en ud af en million/milliard der kan, men sandsynligheden forekommer mig uendeligt lille, skulle manden have fået taget ugentlige blodprøver og kunne dokumentere hans uskyld, skal jeg med glæde æde mine ord. At du vælger at tro på, at det kan lade sig gøre clean, vil jeg ikke prøve på at ændre, det er dit valg, og jeg ser det som virkelig naivt. At jeg beskylder andre for steroidebrug må de jo tage med mig personligt, hvis de føler, at det er et problem. Har endnu ikke modtaget henvendelser på andet end det jeg har udtalt omkring Helle Nielsen, så måske skaber du et problem, der ikke er eksisterende?

Jeg gider slet ikke kommentere udførligt på det med mit eget steroidemisbrug, du famler i blinde og prøver på at skabe mærkelige sammenhænge, som du griber ud af luften. At konkludere at jeg har ondt i røven over at mit eget steroidebrug er mærkeligt og du digter dine egne små teorier. Du ved intet om, om mit brug af steroider var en fiasko rent fysikmæssigt eller ej, da du sådan set intet ved om mig, hvilket gør dine forsøg på at være personlig endnu mere åndsvagt :lol: Du aner ydermere heller ikke, hvad mine mål for min fysik er, og hvad jeg selv har som mål med min træning, så at sige, at jeg skulle have ondt i røven over andres succes og antyde at jeg skulle være misundelig er også fjollet - du antager, at du ved en masse om mig, men hey, det gør du ikke, hvorfor mange af dine anklagepunkter får dig til at virke som en sur lille pige :wink:
Brugeravatar

Oh snap!
ABS = Anabolic Blocking System. I kid you not.

Træner her: Atletklubben Jyden

Martin88 skrev:
krzbn skrev:Jeg er personlig ja, er du ikke personlig når du anklager folk for steroidemisbrug?

Naturligvis er jeg personlig, når jeg anklager folk for noget, som de med 99,9% sikkerhed har gjort. Men at understrege det åbenlyse er da langt fra ligeså tåbeligt som personligt mudderkast, som du lader til gerne at ville dyrke... Dit grundlag herfor, må du nok se indad for at finde.. :)

Du ved ligesom jeg, at du kaster dig ud i en diskussion der ikke fører til, at nogen af os får ret. Sandsynligheden er ENORMT stor, hvis ikke det er tæt på at være et faktum, at en sådan fysik der ikke kan bygges uden roids, naturligvis kan jeg ikke påvise, at han ikke er en ud af en million/milliard der kan, men sandsynligheden forekommer mig uendeligt lille, skulle manden have fået taget ugentlige blodprøver og kunne dokumentere hans uskyld, skal jeg med glæde æde mine ord. At du vælger at tro på, at det kan lade sig gøre clean, vil jeg ikke prøve på at ændre, det er dit valg, og jeg ser det som virkelig naivt. At jeg beskylder andre for steroidebrug må de jo tage med mig personligt, hvis de føler, at det er et problem. Har endnu ikke modtaget henvendelser på andet end det jeg har udtalt omkring Helle Nielsen, så måske skaber du et problem, der ikke er eksisterende?

Jeg gider slet ikke kommentere udførligt på det med mit eget steroidemisbrug, du famler i blinde og prøver på at skabe mærkelige sammenhænge, som du griber ud af luften. At konkludere at jeg har ondt i røven over at mit eget steroidebrug er mærkeligt og du digter dine egne små teorier. Du ved intet om, om mit brug af steroider var en fiasko rent fysikmæssigt eller ej, da du sådan set intet ved om mig, hvilket gør dine forsøg på at være personlig endnu mere åndsvagt :lol: Du aner ydermere heller ikke, hvad mine mål for min fysik er, og hvad jeg selv har som mål med min træning, så at sige, at jeg skulle have ondt i røven over andres succes og antyde at jeg skulle være misundelig er også fjollet - du antager, at du ved en masse om mig, men hey, det gør du ikke, hvorfor mange af dine anklagepunkter får dig til at virke som en sur lille pige :wink:

Det har aldrig været min intention at diskutere med dig. Du mener hans fysik er umulig uden roids, men har ingen beviser. Hvorfor så ikke bare skrive "træner" i stedet for "steroidetræner"? Så må jeg jo være "en sur lille pige" når jeg synes du skal holde tåbelige postulater for dig selv.
Det er jo tydeligt at du ikke ved nok om træning, til at udtale dig om ham. Du har kørt krudt og ligner enhver anden person med knap 2 års erfaring. Same old story. Der er masser af din slags, og de har ikke kompetence til at anklage folk der har forstand på det de laver.

krzbn skrev:Det har aldrig været min intention at diskutere med dig. Du mener hans fysik er umulig uden roids, men har ingen beviser. Hvorfor så ikke bare skrive "træner" i stedet for "steroidetræner"? Så må jeg jo være "en sur lille pige" når jeg synes du skal holde tåbelige postulater for dig selv.
Det er jo tydeligt at du ikke ved nok om træning, til at udtale dig om ham. Du har kørt krudt og ligner enhver anden person med knap 2 års erfaring. Same old story. Der er masser af din slags, og de har ikke kompetence til at anklage folk der har forstand på det de laver.

Og du har ingen beviser for, at han er clean.. Omstændighederne taler dog kraftigt for, at jeg har ret, at du muligvis er for naiv til at se det, kan jeg ikke gøre noget ved. Gider ikke bruge mere tid på at mundhugges med dig, jeg forsætter med at udtale mig, som jeg har lyst til, i håb om, at unge mennesker ikke får et forskruet billede på, hvad de kan opnå og ikke opnå og derfor ender med at blive frustrede og måske fristede til at bruge doping. Dette er min indgangsvinkel til, hvorfor jeg påpeger hans formodentlige dopingbrug.

At du udtaler dig om, hvordan jeg ser ud nu er også åndssvagt, du ved intet om, hvordan man fysik har set ud på sit højeste og ved intet om forløbet efter mit steroidebrug, ergo kan du ikke udtale dig om noget som helst, du kan kun konstatere, at du har lyst til at brokke dig over noget du ikke ved noget om - virker det ikke lidt dumt? du ved i øvrigt intet om min viden omkring træning, du ved kun noget om, hvad mit syn på, hvad der er muligt med og uden doping er, så den udtalelse holder heller ikke.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig, du virker på mig som en troll der vil gøre enhver diskussion personlig, og fremtidige indlæg fra dig vil blive ignoreret, held og lykke med at finde en positiv indgangsvinkel til det hele :wink:

til alle andre: Jeg erkender i øvrigt endnu en gang, at jeg kan tage fejl omkring mandens dopingbrug, og derfor vil han være en genetisk freak og en ud af en milliard. Det er muligt, at der er nogen derude, der kan blive freaks helt uden brug af doping, men de er undtagelser for reglen. Derfor mener jeg stadig at det er vigtigt at understrege, at det er umuligt at opnå uden brug af doping, med mindre man er en af de få med sådanne gener.
Brugeravatar

Nogen der kan fortælle mig hvorfor det lige præcis er broccoli han spiser? :wink:
The Pain You Feel Today, Will Be The Strength You Feel Tomorrow.
Brugeravatar

Doenis4600 skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor det lige præcis er broccoli han spiser? :wink:

masser af kostfibre, stor mæthedsfornemmelse, praktisk taget ingen energi i det.. Smager godt
Brugeravatar

Nu fik jeg langt om længe taget mig sammen til at se denne film. Den er lidt langtrukken til tider, men rigtig spændende og fascinerende. Den viser hvor langt man kan presse den menneskelig krop i løbet af ganske kort tid og hvad det koster i forhold til familie, tid, penge, indsats osv. Tankerne bag filmen er gode og hovedpersonen drager til sidste nogle rigtig god konklusioner.

En ganske seværdig film.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Nu fik jeg langt om længe taget mig sammen til at se denne film. Den er lidt langtrukken til tider, men rigtig spændende og fascinerende. Den viser hvor langt man kan presse den menneskelig krop i løbet af ganske kort tid og hvad det koster i forhold til familie, tid, penge, indsats osv. Tankerne bag filmen er gode og hovedpersonen drager til sidste nogle rigtig god konklusioner.

En ganske seværdig film.

Synes det er fedt, at du anmelder filmene Bay! Det giver mig lyst til at se filmene, hvis du siger "go!" for en :wink: =D>
Tears will get you sympathy - Sweat will get you results!! ...
og i logland - viewtopic.php?p=876994
Brugeravatar

Reputation point: 124

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster