Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

caps-iii skrev:Jeg bemærker at flere og flere spørger efter dokumentaren "I Want To Look Like That Guy", og da jeg havde et link liggende, tænkte jeg at poste den, så bb's brugere kan se denne rigtig gode film.
http://vidreel.com/video/NTk0MDUz/
ENJOY!

mikkeløj skrev:Synes godt nok det er et vildt resultat på 6 måneder!

Moberg skrev:mikkeløj skrev:Synes godt nok det er et vildt resultat på 6 måneder!
De 6 mdr. er vel ret misvisende?
Så vidt jeg forstår planen, er det at bulke (eller lade ham spise sine normale måltider) i 18 uger, hvor han opbygger masse...
Herefter starter de 6 mdr., han hele tiden refererer til... I disse måneder følger han en streng diæt, mens han træner videre..
Altså har han vel opnået det hele på 42 uger ~ 10 mdr... Stadig super flot gået, men de 6 mdr. er vel kun selve diæten?

Moberg skrev:mikkeløj skrev:Synes godt nok det er et vildt resultat på 6 måneder!
Så vidt jeg forstår planen, er det at bulke (eller lade ham spise sine normale måltider) i 18 uger, hvor han opbygger masse...
Herefter starter de 6 mdr., han hele tiden refererer til... I disse måneder følger han en streng diæt, mens han træner videre..
Altså har han vel opnået det hele på 42 uger ~ 10 mdr... Stadig super flot gået, men de 6 mdr. er vel kun selve diæten?

BiggunzZ666 skrev:Så sejt at du bænker 120, men dit max i sqaut er 80 kg

Ebbi-ztar skrev:
Han spiser ikke sine normale måltider, han spiser bare sundt(mange grøntsager osv.) som han også gør når han cutter, forskellen er bare at de hele tiden skærer ned på portionerne, så de bliver mindre og mindre, og at han så til sidst har et meget lavt kalorieindtag.
Hvis han bare spiste hans "normale" måltider, som bl.a. bestod af mange småkager, ville han ikke rykke de kilo af på samme måde, som han gjorde ved at spise varieret og sundt.
SÅDAN forstod jeg det ihvertfald!

Martin88 skrev:steroidetræneren

Martin88 skrev:BiggunzZ666 skrev:Så sejt at du bænker 120, men dit max i sqaut er 80 kg
Ligegyldigt indlæg?
Jeg bænker +150kg raw og squatter 0kg grundet skade.. Vil du også kommentere på det?

krzbn skrev:Martin88 skrev:steroidetræneren
Respekter at der er folk der har bedre gener end dig. MANGE FOLK.

BiggunzZ666 skrev:haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?

Martin88 skrev:BiggunzZ666 skrev:haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?
Se på?

BiggunzZ666 skrev:Martin88 skrev:BiggunzZ666 skrev:haha ja.. det virker også virkelig sært. Det vil du måske gerne se på ?
Se på?
Du vedOrdne ? inden det kommer til at se fjollet ud når du kun træner bænk?

Chrisfitness skrev:Hej.
Jeg vil vildt gerne se filmen, men tror ikke rigtigt det fungere for mit vedkommende?
når jeg trykker på linket kommer jeg ind på en side, hvor jeg ser sådan en totalt
random film som varer 1 min?

Martin88 skrev:krzbn skrev:Martin88 skrev:steroidetræneren
Respekter at der er folk der har bedre gener end dig. MANGE FOLK.
Gør jeg også, men derfor er han tydeligvis krudtet alligevel, ligesom mange af alle de andre IFBB pro bodybuildere![]()
Og nej, vil ikke holde kæft
P.s. Krzbn: Du bruger for meget tid på at græde over det jeg skriver og være personlig, du spilder din tid, da dine kommentarer ikke kommer til at ændre på min opførsel eller får dig til at få det synderligt bedre i det lange løb.

krzbn skrev:Jeg er personlig ja, er du ikke personlig når du anklager folk for steroidemisbrug?
Du har ofte travlt med hvem der er på roids. Det er et sikkert bevis for, at du har ondt i røven over at din egen krudttur var en fiasko. Udfra din egen maratongenetik antager du, at for at få en god fysik, som fx denne person, er det et must at tage roids. Når du ikke VED, at en mand der har brugt stort set hele hans liv på at træne, har brugt roids, hvorfor så ikke bare lukke røven omkring det?
Du har også indirekte anklaget folk herinde. Så hvorfor ikke bare tude derhjemme, i stedet for at belemre os med det?

Martin88 skrev:krzbn skrev:Jeg er personlig ja, er du ikke personlig når du anklager folk for steroidemisbrug?
Du har ofte travlt med hvem der er på roids. Det er et sikkert bevis for, at du har ondt i røven over at din egen krudttur var en fiasko. Udfra din egen maratongenetik antager du, at for at få en god fysik, som fx denne person, er det et must at tage roids. Når du ikke VED, at en mand der har brugt stort set hele hans liv på at træne, har brugt roids, hvorfor så ikke bare lukke røven omkring det?
Du har også indirekte anklaget folk herinde. Så hvorfor ikke bare tude derhjemme, i stedet for at belemre os med det?
Naturligvis er jeg personlig, når jeg anklager folk for noget, som de med 99,9% sikkerhed har gjort. Men at understrege det åbenlyse er da langt fra ligeså tåbeligt som personligt mudderkast, som du lader til gerne at ville dyrke... Dit grundlag herfor, må du nok se indad for at finde..
Du ved ligesom jeg, at du kaster dig ud i en diskussion der ikke fører til, at nogen af os får ret. Sandsynligheden er ENORMT stor, hvis ikke det er tæt på at være et faktum, at en sådan fysik der ikke kan bygges uden roids, naturligvis kan jeg ikke påvise, at han ikke er en ud af en million/milliard der kan, men sandsynligheden forekommer mig uendeligt lille, skulle manden have fået taget ugentlige blodprøver og kunne dokumentere hans uskyld, skal jeg med glæde æde mine ord. At du vælger at tro på, at det kan lade sig gøre clean, vil jeg ikke prøve på at ændre, det er dit valg, og jeg ser det som virkelig naivt. At jeg beskylder andre for steroidebrug må de jo tage med mig personligt, hvis de føler, at det er et problem. Har endnu ikke modtaget henvendelser på andet end det jeg har udtalt omkring Helle Nielsen, så måske skaber du et problem, der ikke er eksisterende?
Jeg gider slet ikke kommentere udførligt på det med mit eget steroidemisbrug, du famler i blinde og prøver på at skabe mærkelige sammenhænge, som du griber ud af luften. At konkludere at jeg har ondt i røven over at mit eget steroidebrug er mærkeligt og du digter dine egne små teorier. Du ved intet om, om mit brug af steroider var en fiasko rent fysikmæssigt eller ej, da du sådan set intet ved om mig, hvilket gør dine forsøg på at være personlig endnu mere åndsvagtDu aner ydermere heller ikke, hvad mine mål for min fysik er, og hvad jeg selv har som mål med min træning, så at sige, at jeg skulle have ondt i røven over andres succes og antyde at jeg skulle være misundelig er også fjollet - du antager, at du ved en masse om mig, men hey, det gør du ikke, hvorfor mange af dine anklagepunkter får dig til at virke som en sur lille pige

krzbn skrev:Det har aldrig været min intention at diskutere med dig. Du mener hans fysik er umulig uden roids, men har ingen beviser. Hvorfor så ikke bare skrive "træner" i stedet for "steroidetræner"? Så må jeg jo være "en sur lille pige" når jeg synes du skal holde tåbelige postulater for dig selv.
Det er jo tydeligt at du ikke ved nok om træning, til at udtale dig om ham. Du har kørt krudt og ligner enhver anden person med knap 2 års erfaring. Same old story. Der er masser af din slags, og de har ikke kompetence til at anklage folk der har forstand på det de laver.

Doenis4600 skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor det lige præcis er broccoli han spiser?

Bay skrev:Nu fik jeg langt om længe taget mig sammen til at se denne film. Den er lidt langtrukken til tider, men rigtig spændende og fascinerende. Den viser hvor langt man kan presse den menneskelig krop i løbet af ganske kort tid og hvad det koster i forhold til familie, tid, penge, indsats osv. Tankerne bag filmen er gode og hovedpersonen drager til sidste nogle rigtig god konklusioner.
En ganske seværdig film.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster