Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Barry skrev:Lav hjemmesiden "Buildingbody.dk", en portal med et forum hvor man kan føre sin egen logbog.

toto_G4M3R skrev:Hvis du kan lave en logbogs funktion hvor der er estimat af 1RM i dagens bedste løft. At der automatisk bliver lavet liste over styrkeudvikling i de enkelte løft, vægt updates, updates på mål, osv osv så der er noget statistik. Så er jeg ON
Ellers tror jeg ikke du får nogen med på den når nu der er BB.dk som virker glimrende til at logge

Storm97 skrev:toto_G4M3R skrev:Hvis du kan lave en logbogs funktion hvor der er estimat af 1RM i dagens bedste løft. At der automatisk bliver lavet liste over styrkeudvikling i de enkelte løft, vægt updates, updates på mål, osv osv så der er noget statistik. Så er jeg ON
Ellers tror jeg ikke du får nogen med på den når nu der er BB.dk som virker glimrende til at logge
Det er nemlig sådan noget jeg er ude i. Tænker at der ville være mange, der ville kunne bruge sådanne funktioner :-)

DonKahle skrev:Det Toto siger lyder rigtig lækkert!
Ved ikke hvor meget det her går ind over som en konkurrent til Bodybuilding.dk, du kunne jo skrive til dem, og foreslå dem at du laver et udkast til en hjemmeside, i samarbejde med os brugere. Hjemmesiden du opretter kunne ligge under bodybuilding.dk's URL som et eksternt link til et logforum (som det er nu) men i en forbedret udgave, der giver langt bedre muligheder for os brugere.
En app til telefonen hvor man skriver sine træninger ind, der automatisk overfører dem til en ens log kunne også være rigtig fedt. Ved godt man bare kan gå på nettet og skrive det direkte ind, men det ville gøre det lidt mere bruger venligt, og hele oplevelsen en del bedre.
Hvis dit projekt skal have succes, synes jeg helt klart du skal tænke din idé igennem, se lidt langsigtet, visualiser det for dig. Skriv til bodybuilding.dk når du har en god idé om hvordan det skal fungerer, og hvilke basale funktioner det kunne indeholde.

Storm97 skrev:Nok om mig! Jeg kan forstå på mange folk herinde, at de mangler et værktøj, hvor de kan putte de enkelt træningspas ind, så man kan følge lidt med i udviklingen m.m.
Jeg er så heldig og sidde med nogle tekniske færdigheder, som gør, at jeg har mulighed for at lave sådan en hjemmesiden, hvis interessen er for det.

dennismp skrev:Storm97 skrev:Nok om mig! Jeg kan forstå på mange folk herinde, at de mangler et værktøj, hvor de kan putte de enkelt træningspas ind, så man kan følge lidt med i udviklingen m.m.
Jeg er så heldig og sidde med nogle tekniske færdigheder, som gør, at jeg har mulighed for at lave sådan en hjemmesiden, hvis interessen er for det.
Jeg kunne stort set have skrevet dit indlæg. Begyndt at træne, syntes at jeg gerne vil systematisere min registering af træning, men fandt ikke noget til styrketræning. (Når det gælder løb, cykling osv, er det en hel anden snak) Fik også lavet siden, men har svært ved at få feedback på projektet (forkert omgangskreds?). Med mindre du får et samarbejde op med fx bb.dk, så tror jeg det bliver op ad bakke. Der skal et socialt element ind over, før folk gider. Og du skal have en kritisk masse før det begynder at blive interessant. Jeg fejlede på dette.
Jeg havde kommentarer, thumbs up ("like") osv på mit site. Men ingen brugte dem - eller sitet. Så jeg har efterhånden reduceret det hele, så der kun er kernedelen tilbage (nemmere at udvide fremover når der kommer et behov). Som jeg så bruger - og ambitionerner er så derefter. Men du skal være velkommen til at kigge på workout.dk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster