Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Prøv med nogle flydende kalorier. Mælk, kakao, osv. Evt nogle nødder og andre kalorietætte ting.
Emne flyttet

Animal skrev:Drop pillerne og tving dig selv til at spise mere. Det handler om tilvænning.

Soldier skrev:Friche skrev:Prøv med nogle flydende kalorier. Mælk, kakao, osv. Evt nogle nødder og andre kalorietætte ting.
Emne flyttet
Dvs jeg skal ligne en gammel mand som blender al som mad og drikker det med sugerør
Er der ikke andre måder?
Det også fordi jeg ikke er så glad for at flytte til pille-afdelingen :s

Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Prøv med nogle flydende kalorier. Mælk, kakao, osv. Evt nogle nødder og andre kalorietætte ting.
Emne flyttet
Dvs jeg skal ligne en gammel mand som blender al som mad og drikker det med sugerør
Er der ikke andre måder?
Der er ingen grund til at blende kakao, bare drik noget af det

Friche skrev:Jeg synes din vægt er lidt for lav, og det lyder til også til at du selv synes joSmag er jo forskellig, men hvis du gerne vil være veltrænet, så skal der nogle kilo på!
Jeg er ca 2 cm lavere og 10 kilo tungere end dig, bare til sammenligning

Soldier skrev:Friche skrev:Jeg synes din vægt er lidt for lav, og det lyder til også til at du selv synes joSmag er jo forskellig, men hvis du gerne vil være veltrænet, så skal der nogle kilo på!
Hold da op!
Ja så kan jeg godt se at der skal flere kilo på!!
Bulker du?

Soldier skrev:Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Prøv med nogle flydende kalorier. Mælk, kakao, osv. Evt nogle nødder og andre kalorietætte ting.
Emne flyttet
Er der ikke andre måder?
Der er ingen grund til at blende kakao, bare drik noget af det
Hehe Sorry, det var svaret til havregryn
Men med hensyn til min højde, har jeg så den rette vægt eller, er det bare mig som føler det er for lidt?

Soldier skrev:Friche skrev:Prøv med nogle flydende kalorier. Mælk, kakao, osv. Evt nogle nødder og andre kalorietætte ting.
Emne flyttet
Er der ikke andre måder?

Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Jeg synes din vægt er lidt for lav, og det lyder til også til at du selv synes joSmag er jo forskellig, men hvis du gerne vil være veltrænet, så skal der nogle kilo på!
Hold da op!
Bulker du?
Ja, jeg vil gerne lige et par kilo op

Soldier skrev:Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Jeg synes din vægt er lidt for lav, og det lyder til også til at du selv synes joSmag er jo forskellig, men hvis du gerne vil være veltrænet, så skal der nogle kilo på!
Hold da op!
Bulker du?
Det lyder godt!
Jeg vil gerne op og ramme de 73-75 kg!
Men det tager vel også tid?

Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Soldier skrev:Friche skrev:Jeg synes din vægt er lidt for lav, og det lyder til også til at du selv synes joSmag er jo forskellig, men hvis du gerne vil være veltrænet, så skal der nogle kilo på!
Hold da op!
Bulker du?
Det lyder godt!
Jeg vil gerne op og ramme de 73-75 kg!
Men det tager vel også tid?
Det kommer nok til at tage lidt tid, men med nok mad og god træning skal det nok komme

Friche skrev:Do itDu kan evt oprette en logbog så vi kan følge lidt med i fremskridtene

BlåKoala43 skrev:Prøv med noget tyggegummi. Det gør altid mig skide sulten

Mufaza skrev:BlåKoala43 skrev:Prøv med noget tyggegummi. Det gør altid mig skide sulten
Hvilket egentlig er mærkeligt.. Da undersøgelser har vist at at tyggebevægelsen stimulere sult, uden at man egentlig spiser noget.

Emne flyttet
Er der ikke andre måder?

Bone-14 skrev:Jeg ved ikke om det her er ren broscience, men jeg synes jeg har hørt at:
Tyggegummi får maven til at producere mere mavesyre og det skal neutraliseres ved at der kommer noget mad derned - derfor sult?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster