Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SCHAAP skrev:Nu ved jeg ikke hvor meget du spiser hen over dagen og hvad der typisk bliver serveret til aftensmad, men 1.000 kcal +/-
Oliverg skrev:Hjælp da med at lave maden i en uge, og vej det af.. derefter har du et rigtig godt billede af det, efter du sat det ind i kostplanen her på siden?
Personligt indholder mine aftens måltider omkring 400-600kcal.
BåB skrev:Oftest ligger det i dette interval
Kcal 0-10.500kcal
Protein 0-500g
Kuldhydrater 0-1.000g
Fedt 0-500g
Nej det kan ikke siges mere præcist med de oplysninger, du giver.

MortenFF skrev:Det jo komplet umuligt at sige noget som helst om. 400 gram grøntsager, kylling og et stykke groft brød? Boller i karry? En pizza med fed ost, skinke, pølser? Det kan jo svinge fra 1 - 1000000kcal! COME ON!
MortenFF skrev:Det jo komplet umuligt at sige noget som helst om. 400 gram grøntsager, kylling og et stykke groft brød? Boller i karry? En pizza med fed ost, skinke, pølser? Det kan jo svinge fra 1 - 1000000kcal! COME ON!

OscarMadrid skrev:MortenFF skrev:Det jo komplet umuligt at sige noget som helst om. 400 gram grøntsager, kylling og et stykke groft brød? Boller i karry? En pizza med fed ost, skinke, pølser? Det kan jo svinge fra 1 - 1000000kcal! COME ON!MortenFF skrev:Det jo komplet umuligt at sige noget som helst om. 400 gram grøntsager, kylling og et stykke groft brød? Boller i karry? En pizza med fed ost, skinke, pølser? Det kan jo svinge fra 1 - 1000000kcal! COME ON!
Jeg kan nu godt se hvad I mener...
Måske skulle jeg gøre det en smule mere præcist...
Det består altid af: Ris, oksekød, pasta, kartofler, salat, grøntsager osv.
Det kan eksempelvis være boller i karry m. ris, kød og kartofler, lasagne og alle de "typiske" madretter.
Forestil jer en sund version af disse madvarer, og en masse af det.
Hvad kunne det typisk ligge på?

Alex789 skrev:
Du bliver nød til at angive hvor stor en mængde du spiser. Regn med at en stor tallerken fyldt næste til randen er 600-700 kcal. 2 medium portioner bliver nok til 600-800 kcal, hvis det er den mad du har beskrevet.

Crooze skrev:I stedet for at spørge om "hvor mange kcal er en aftensmad?" så spørg "Hvor mange kcal var din sidste aftensmad cirka?" og få nogle 5-10 svar, et gennemsnitstal og wupti. Du fik besvaret dit spørgsmål. :-)
Personligt ligger min aftensmad på omkring 250-500kcal, men det er fordi jeg er i gang med et cut.
Min sidste aftensmad lå på 300kcal.

Lenned skrev:1337 kcal
protein 230 g
kulhydrater 965 g
fedt 168 g
vitamin A over 9000!!!!!!!!!11111oneoneoneone!!!!!!!!!!!!1

OscarMadrid skrev:SCHAAP skrev:Nu ved jeg ikke hvor meget du spiser hen over dagen og hvad der typisk bliver serveret til aftensmad, men 1.000 kcal +/-
Tror ikke at 1.000 kan gøre det, men hvad ved jeg.Oliverg skrev:Hjælp da med at lave maden i en uge, og vej det af.. derefter har du et rigtig godt billede af det, efter du sat det ind i kostplanen her på siden?
Personligt indholder mine aftens måltider omkring 400-600kcal.
Det har jeg faktisk også overvejet, dog er det en smule nemmere at fyre spørgsmålet af herinde i stedet ;)
Det var sgu ikke mange kcal pr. aftensmad.BåB skrev:Oftest ligger det i dette interval
Kcal 0-10.500kcal
Protein 0-500g
Kuldhydrater 0-1.000g
Fedt 0-500g
Nej det kan ikke siges mere præcist med de oplysninger, du giver.
Sikken humor.
Nej, jeg havde nu heller ikke regnet med det store brugbare respons, men det kunne være der var nogle der rent faktisk havde undersøgt det.

BåB skrev:
Det var ikke meningen, det skulle være sjovt. Svaret kan ikke gives mere præcist. Tror ikke, du har forstået hvad kcal er, siden du spørger sådan. Læs lidt basalt om kost.

OscarMadrid skrev:BåB skrev:
Det var ikke meningen, det skulle være sjovt. Svaret kan ikke gives mere præcist. Tror ikke, du har forstået hvad kcal er, siden du spørger sådan. Læs lidt basalt om kost.
Jeg har udemærket forstået hvad det er, bare rolig.
Jeg ønsker bare et gæt - vil du have jeg skal uddybe mig?

Phindborg skrev:OscarMadrid skrev:BåB skrev:
Fordi det ikke giver meget mening det her topic...
Hvis jeg har 4 regninger der skal betales men ikke ved hvad der står på min bankkonto - så opretter jeg ikke et topic herinde for at spørge hvad folk muligvis vil tro jeg har stående på min konto. Nej jeg tjekker det naturligvis selv.
Hvis du bare var nogenlunde seriøs med din kost, så gjorde du en indsats for at vide hvor mange kalorier din aftensmad udgør - også selvom det er din mor der primært laver maden.
find evt. selv på flere
Phindborg skrev:OscarMadrid skrev:BåB skrev:
Fordi det ikke giver meget mening det her topic...
Hvis jeg har 4 regninger der skal betales men ikke ved hvad der står på min bankkonto - så opretter jeg ikke et topic herinde for at spørge hvad folk muligvis vil tro jeg har stående på min konto. Nej jeg tjekker det naturligvis selv.
Hvis du bare var nogenlunde seriøs med din kost, så gjorde du en indsats for at vide hvor mange kalorier din aftensmad udgør - også selvom det er din mor der primært laver maden.
Dingo skrev:Det har jeg skam også tænkt mig. Det kunne bare være spændende at se hvad folk mente herinde for saaatanOscarMadrid skrev:BåB skrev:
Det er umuligt at give noget gæt, bedre end hvad der er givet. Nu må du også lige være med

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster