Og ja, jeg ved godt at jeg bare kunne hoppe ned og spørge, men det er jeg satme for doven til lige nu - så hvism der er nogle der lige sidder inde med svaret ville jeg være glad

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Plejer at købe cashew uden salt.
De koster 70 kr for 900g. Det er lige under 8 kr per 100g.
Bare farligt at købe så mange. Spiste engang 900g på en weekend
EDIT: ja, køber dem i en alm grønthandel. Min erfaring siger mig, at de oftest er billigst, hvis butikken ejes at en gut med anden etnisk herkomst end dansk.

Gozo skrev:Nej, det var ikke så slemt. Det var jo fre, lør søn, så det var kun ca 300g per dag
Men ikke så godt for vægten.

Gozo skrev:Nej, det var ikke så slemt. Det var jo fre, lør søn, så det var kun ca 300g per dag
Men ikke så godt for vægten.

Gozo skrev:Plejer at købe cashew uden salt.
De koster 70 kr for 900g. Det er lige under 8 kr per 100g.
Bare farligt at købe så mange. Spiste engang 900g på en weekend
EDIT: ja, køber dem i en alm grønthandel. Min erfaring siger mig, at de oftest er billigst, hvis butikken ejes at en gut med anden etnisk herkomst end dansk.

Sniper skrev:Ville nok også lige tjekke føtex eller bilkas pris ud.. Eller måske metro..

JensL skrev:Valnødder er også rigtig sunde, og koster ca. 12 kr pr. 100 g.

MC skrev:Sniper skrev:Ville nok også lige tjekke føtex eller bilkas pris ud.. Eller måske metro..
Jamen det er ikke nødder i poser jeg søger, da de tit er saltede, eller ristede osv. hvisket gør dem meget usunde. Det er bare rene nødder jeg er ude efter

ninjagrenen skrev:MC skrev:Sniper skrev:Ville nok også lige tjekke føtex eller bilkas pris ud.. Eller måske metro..
Jamen det er ikke nødder i poser jeg søger, da de tit er saltede, eller ristede osv. hvisket gør dem meget usunde. Det er bare rene nødder jeg er ude efter
det kan du også få i bilka, ved jeg.
De har så vidt jeg husker nogle rimelig store poser. ;)

kuglen skrev:hvorfor ikke bare snuppe en pose mandler til 20kr i netto?

kuglen skrev:200g g jeg mener de koster 18kr eller noget i den stil..
det er en blå pose med et klart felt på midten. de står sammen med knor pakkerne..

MC skrev:Jeg købte nogle solsikkekerner i netto!
500g for 10 kr - synes selv det var rimelig billigt?
Energifordeling pr. 100g:
Energi: 620 kcal
Protein: 26g
Kylhydrater: 17.5g
Fedt: 49g
Hva siger i til dem?

Hildir skrev:MC skrev:Jeg købte nogle solsikkekerner i netto!
500g for 10 kr - synes selv det var rimelig billigt?
Energifordeling pr. 100g:
Energi: 620 kcal
Protein: 26g
Kylhydrater: 17.5g
Fedt: 49g
Hva siger i til dem?
Lyder dejligt og billigt. Hvordan smager de? (overvejer selv at købe)

MC skrev:Hildir skrev:Lyder dejligt og billigt. Hvordan smager de? (overvejer selv at købe)
Jeg prøver dem imorgen, da jeg ikke kunne få plads til dem i dagens kostSkal nok komme med en lille "anmeldelse" imorgen!

Smeden skrev:
Jeg ville holde mig til nødder med meget omega-9, fordi der ikke rigtigt er omega-3 at finde i nogen af dem.

Nillepige skrev:
Valg af nødder..
hvis i går under kalorietabellen, under nødder finder i mange gode infomationer..
http://www.kalorietabel.dk/noedder.htm
Jeg ville dog vælge mandler, da jeg efterhånden har læst flere artikler om hvor sunde mandler er og dens egenskaber. plus det er nok den nød som er den billigeste og nemmest at få fat i..
en lille artikel om tab dig med mandler
http://www.motion-online.dk/kost_og_kosttilskud/ernaering/tab_dig_med_mandler/
dog er MC, valg af solsikkekerner heller ikke et dårligt vagl som i kan se ud fra tabellen.. gå efter kcal og protien indhold..
[img]http://www.sartou-frugt.dk/images/nødder150.jpg[/img]
:lol:

MC skrev:Nu ved jeg ikke om det er mig der ikke kan regne, men 200g mandler kostede 20 kr for 200g.
Solsikkekernerne kostede så 10 kr for 500g.
Umiddelbart ville jeg sige at solsikkekernerne var billigt:lol:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster