Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LunaSeaForLife skrev:Mælk. Skyld nogle litre ned.
Får selv 140g protein fra mælk.

Blunt skrev:Nu må det stoppe med de her protein pulver er for dyrt tråde..
Du skal ned på en kilopris for tun under 41 kr. for at det er billigere end protein pulver og mit sidste besøg i netto kostede det 65 kr/kg.. så medmindre du har kontakter så er det altså en dårlig undskyldning.

Stener skrev:Blunt skrev:Nu må det stoppe med de her protein pulver er for dyrt tråde..
Du skal ned på en kilopris for tun under 41 kr. for at det er billigere end protein pulver og mit sidste besøg i netto kostede det 65 kr/kg.. så medmindre du har kontakter så er det altså en dårlig undskyldning.
Det er godt nok utroligt som tråden ikke bliver læst..![]()
Det skal være BILLIGERE. jeg står ikke med 300-500 kr. nu og her til protein pulver!
Hvis der var noget billigere så ville jeg gerne høre om dette!!
Og som jeg skrev - Alternativet er at jeg må undvære at få nok proteiner.

ØbroMorten skrev:Ser man på dit problem med økonomibriller, har du enten nogle uforståelige pengestrømme i din privatøkonomi, eller også mangler du med al respekt basal økonomisk forståelse. Du har et presset budget og har ikke lyst til at bruge 300 kr. her og nu på proteinpulver. I get it. Men alternativet er at du ikke betaler denne engangsydelese og i stedet betaler 1,5 gang mere (=450 kr.) for dit protein i fast form fra et supermarked. For at skære det ud i pap og bøje det i neon, sparer du i dette eksempel 150 kr. på at købe noget protpulver.
Hvis ikke du vil erkende det, opfylder du godt nok teorien om forbrugeres begrænsede rationalitet.

Pind skrev:ØbroMorten skrev:Ser man på dit problem med økonomibriller, har du enten nogle uforståelige pengestrømme i din privatøkonomi, eller også mangler du med al respekt basal økonomisk forståelse. Du har et presset budget og har ikke lyst til at bruge 300 kr. her og nu på proteinpulver. I get it. Men alternativet er at du ikke betaler denne engangsydelese og i stedet betaler 1,5 gang mere (=450 kr.) for dit protein i fast form fra et supermarked. For at skære det ud i pap og bøje det i neon, sparer du i dette eksempel 150 kr. på at købe noget protpulver.
Hvis ikke du vil erkende det, opfylder du godt nok teorien om forbrugeres begrænsede rationalitet.
Du er jo både stærk OG klog Morten!

90sawa skrev:Jeg synes du skal tjekke butikken LOADED på Vesterbrogade i kbh. Der har de virkelig billig protein (2500 g for kun 199kr).

Stener skrev:90sawa skrev:Jeg synes du skal tjekke butikken LOADED på Vesterbrogade i kbh. Der har de virkelig billig protein (2500 g for kun 199kr).
Det var billigt - ved du hvor mange gram der bruges per servering?

90sawa skrev:Stener skrev:90sawa skrev:Jeg synes du skal tjekke butikken LOADED på Vesterbrogade i kbh. Der har de virkelig billig protein (2500 g for kun 199kr).
De har to slags. Den som kun er bestående af protein er en servering på 35 gram. Og den anden de har til den pris er 50/50 protein og Carb. Der skal man op på 60 gram per servering.
Jeg bruger selv 50/50 til efter træning. Og den som kun indholder protein til morgenmad og før sengetid.

Pind skrev:90sawa skrev:Stener skrev:90sawa skrev:Jeg synes du skal tjekke butikken LOADED på Vesterbrogade i kbh. Der har de virkelig billig protein (2500 g for kun 199kr).
De har to slags. Den som kun er bestående af protein er en servering på 35 gram. Og den anden de har til den pris er 50/50 protein og Carb. Der skal man op på 60 gram per servering.
Jeg bruger selv 50/50 til efter træning. Og den som kun indholder protein til morgenmad og før sengetid.
Jeg er ret sikker på prisen er 299.- og ikke 199.- (For proteinpulveret) ;) Det er dog stadig billigt. Det er et tilbud de køre pt. fordi udløbsdatoen er nær..

90sawa skrev:Ja glemte lige den lille detalje - 50/50 koster 199 og ren proteinpulver 299.

PhilTheGift skrev:LunaSeaForLife skrev:Mælk. Skyld nogle litre ned.
Så du siger du drikker 4 liter mælk om dagen, drak engang 2liter mælk og dagen + 1 liter kakaomælk efter træning, det kunne min mave squ ikke holde til

Sakin skrev:Pinto bønner er den billigste kilde til protein jeg har kunne finde, med en kilo pris 18kr
Indhold pr 100g
23,1g protein
59,4g carbs
0,7g fedt
så man betaler 80kr pr kilo protein, til sammenligning koster det 160kr pr kilo protein, hvis du vælger et billigere proteinpulvermærke.
Men når det så er sagt, er protein fra portein pulver faktisk billigere end fra de fleste madvare, som f.eks kylling

LunaSeaForLife skrev:PhilTheGift skrev:LunaSeaForLife skrev:Mælk. Skyld nogle litre ned.
Så du siger du drikker 4 liter mælk om dagen, drak engang 2liter mælk og dagen + 1 liter kakaomælk efter træning, det kunne min mave squ ikke holde til
Det handler om tilvænning, ven :-).
Kommer også nogle gange op på 6 liter om dagen - hvis jeg ikke kan nå at spise frokost.
Drikker også 4 liter kakao, i offseason :-).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster